februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Reb, hier ook een man die ziek is sinds vanmorgen :(
    Hij moet veeeel overgeven, zo sneu om te zien..
    Hij is nog mee geweest naar de gyn maar hij zat er bij als een zoutzak en we zouden behang enzo uitzoeken, maar zijn lekker naar huis gegaan en hij op bed!

Controle ging goed! Baby 1 ligt in stuit en baby 2 ligt dwars over de uitgang, maar wel met hoofdje beneden..
    Zegt niks gelukkig. Word sowieso met 38/39 weken ingeleid als ze er dan nog niet zijn, of als er verder niks is anders eerder.

Drukte, pfff hier als ik op bed ga, en als ik wakker word.
    De hele dag zo nu en dan ff drukte maar vooral in de avond en vroege ochtend :D Gezellig hoor :p

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Fijn dat je controle goed was charmed! Beterschap ook voor jouw man

3. Reb

Reb Niet meer actief

@Charmed
    Beterschap!!!! Hier is hij alweer een beetje onder de levenden, gelukkig. Zeker omdat ik gewoon zo'n pijn heb met lopen, kan hij gelukkig weer een beetje van me overnemen...
    Fijn dat alles goed gaat met de baby's!! :)

4. Reb

Reb Niet meer actief

Handig he Wendy!
    Een vriendin van mij deed er een beetje belachelijk over.. Dat het niet goed is omdat de baby 's nachts meer zou moeten bewegen.. Het zal wel.. :)

5. Reb

Reb Niet meer actief

Ah, mooi! :D - Zeker wel klein gehouden dan?
    Mijne heeft me ten huwelijk gevraagd bij 12 weken en 2 dagen.. Denk dat hij zich toen realiseerde dat hij nooit meer van me af zou komen :) ;)

Nee hoor... Ik had ooit gezegd dat ik het leuk zou vinden om te trouwen wanneer ik zwanger zou zijn, anders zou hij me waarschijnlijk wel eerder hebben gevraagd (zegt hij dan ;)).

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah reb :D

Balen als de mannen ziek zijn.... Hier wilt hij spaghetti eten vandaag. Totaal geen zin in bah

7. Reb

Reb Niet meer actief

Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, daar zou ik nou ook geen trek in hebben :)

8. Reb

Reb Niet meer actief

Voor de lijst

23 oktober - 3D/4D Pretecho

Can't wait :)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb dus pech....

10. Reb

Reb Niet meer actief

Haha, dat is mooi balen...
    Meneer eet vanavond soep en ik een maaltijdsalade. Ik ga niet een paar dagen soep eten omdat hij niet lekker is.. Vind soep goor :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hij kan wek lekker koken gelukkig en er zijn er nog 2 hier thuis die wel spaghetti wilden :p dus ik moet maar :D

12. Reb

Reb Niet meer actief

Ach, sommige mannen koken helemaal niet. Dus je hebt nog geluk :) :D

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die van mij is juist de kok hier :D

14. Reb

Reb Niet meer actief

Doe je goed!!! Ik ben de kok hier, alleen als ik mijn lief vraag om te koken doet hij dat altijd :):):):):):)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hij vindt het leuk dus dat scheelt:D en voor de rest doet hij geen fluit hoor hahahaha.

16. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha, nou die van mij dan weer wel. Stofzuigt, dweilt, kattenbakken.. Allemaal zijn dingen haha :D En hij gaat tegenwoordig altijd mee boodschappen doen omdat hij niet wil dat ik ga sjouwen...

17. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hier terug van de controle. Alles was goed met de kleine en goed gegroeid.

Ik ga zo ook spaghetti maken maar ben te lui om op te staan ....:)

18. Reb

Reb Niet meer actief

'
    Fijn dat het goed is gegaan :D
    Geniet van je spaghetti :)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja jij doet het gewoon beter dan mij :D

20. Reb

Reb Niet meer actief

Zijn moeder had ooit bedacht dat zij haar zoon zou opvoeden als de ideale man....... Gewoon omdat zijn vader praktisch niks doet in huis...
    Ik ben haar erg dankbaar, lol

Deel Deze Pagina