Weet al dat hij veel gaat kosten rib uit ons lijf maar ja je heb er geen andere voor he. Wat rot dat je lijf zo last heeft Reb heb je nog hoop dat het wat zal verbeteren? Plannen zijn afhankelijk van de auto haha we willen eigenlijk voor laminaat en verf even op pad. Zonder word het rondje wandelen hihi
Pff irritant he die gebroken nachten!.. Ik vind het ook vervelend dat ik maar lig te draaien en gewoon helemaal niet goed ligg en dan denk ik ik blijf maar zo liggen anders word manlief wakker.. Ben helemaaaaal gebroken en ga vanaf vandaag lopend naar mn werk.. (15 min) want fietsen doet zooooo'n verschrikkelijke pijn aan mn bekken en liezen.. pfff lopen is ook niet ideaal maar ja beter als fietsen op het moment.. Dus ik hoooop zo dat t droog weer blijft en geen sneeuw tot dat ik verlof heb hahahaha..
Hey Sammy vervelend meid hebben jullie ook geen lekkere bank? Helpt hier echt enorm dan. Ook ik hebnweer bi heel licht nog tot op heden dus bankslapen gaat nog goed. Slim dat je blijft bewegen is echt goed ondanks de pijn je ben een topper!
@Paula Ja denk wel dat het beter gaat worden, maar ligt echt aan mezelf. Ik door gewoon alsof ik niet zwanger ben (onbewust) en heb geen grenzen. Ik wil niet afhankelijk zijn en hulp vragen.... Maarja, ben gewoon veel te ver gegaan... Oeh, leuk, kinderkamershoppen!!!!!! Hopelijk gaat dat lekker door dus! Stomme auto's ook altijd, maar o zo handig... @Sammy Rustig aan hoor!!! Werkse vandaag
Paula: pff auto's komen nooit door de keuring lijkt wel. Maar hij is wel verdomd makkelijk zeg! Hoe vind je man zijn nieuwe baan? Al gewend? Loop je nog iedere dag 1,5 uur met je zoon? Knap hoor! Sammy met maagzuur moet je iets rechterop liggen toch? Of doe je dat al? Heb ik namelijk wel eens gelezen. Vervelend he dat slechte slapen, ben de rest van de dag zo moe ervan. Goed dat je gaat lopen. Bij mij gaat fietsen goed, een stuk wandelen gaat moeilijk. Reb herkenbaar van geen grenzen aangeven. Toch heb ik het afgelopen jaren geleerd, en vl waakt hier heel erg voor bij mij. Ook al ben ik nog vaak eigenwijs. Wel goed voor jezelf zorgen he. Ik heb een heel duur bed, dus ga niet op de bank liggen met mijn rugklachten. Heb ook een tikkende klok in de woonkamer, en een nieuwsgierige kat haha. Vl mag ik altijd wakker maken en dan gaat hij op de bank, zet warme melk met anijs voor me, of ik krijg een knuffel. Zo lief! Hij slaapt na 1 minuut toch zo weer in, en wordt niet wakker van mijn gedraai en gezucht, haha. Dat is dan weer een voordeel. Vandaag lekkker bank hang dagje.
Danielle ja ik baal.als een stekker van het bedrag. Aan de andere kant moet ik niet zeuren dit is onze 3e keuring met deze auto en de eerste keer met een grote rekening. (Is een auto uit 1998) Plus het zijn geen stukken gewoon slijtage door de jaren heel. 2 voorbanden en de fuseekogels (zegt waarschijnlijk geen enkele dame wat haha) Maar die krengen zijn duur en zitten op plekken waar de auto voor op de brug moet en uit elkaar. Gelukkig doet een man uit onze auto club dit anders waren we nog een paar 100 euro extra kwijt aan uurloon. Ja ik loop nog zoveel mogelijk alleen word de tiny wel wat korter uurtje nu. Mijn bekken doet soms zo gemeen zeer. Toch ga ik kreeg zelfs een compliment van mijn vk de laatste keer dat ze me zo vaak overal zag lopen. Ondanks dat zegt de weegschaal alweer +9 baggerzooi.
Zo dames ik ben weer terug un NL dus zal weer wat actiever meedoen hier! Nog wat belangrijks gemist? Ik zal straks eens een fotootjes plaatsen van mn buik in de spaanse.zon.. ben wel kapot ervan, teveel gelopen, omdat het ons eigen huis ia altijd een hoop werk eraan, poetsen, onderhoud e.d. maar goed het goede weer maakt een hoop goed!
Tigermommy, ooh was je in Spanje? Heb ik wat gemist denk ik. Mooi weer daar zeker hihi. Heb je ondanks het onderhoud van t huisje wel lekker genoten? Hier 'snachts ook vaak wakker, ben echt kapot overdag. En de laatste dagen komt het er niet van om in de middag even te liggen.. maargoed kan mn lichaam er vast aan wennen voor als de kleintjes er straks zijn Wij gaan vanmiddag weg met de familie, dus ben dr ff niet. Laat laptop thuis, en via de mobiel vind ik het te ingewikkeld en klein om mee te lezen enzo haha Dus fijn weekend allemaaaaaaaaaaal
@Tigermommy Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad, nu even rustig bijkomen Nog leuke dingen gedaan? @Paula Pff, vervelend dat je 9 kg bent aangekomen, zeker wanneer je het gevoel hebt dat je vrij actief bent.. @Danielle Wat een lieve vent heb je! Mijn vriend bewaakt mijn grenzen ook wel, maar wanneer hij niet thuis is ga ik gewoon verder. Wanneer hij thuis komt, wordt hij wel boos enzo (maar dat blijft hij nooit lang). Grenzengrenzengrenzen, ik ga mijn best doen. Hier nog even wat babyinkopen doen, online. Lakens voor het ledikantje en een deken voor de wieg. We willen in principe dat de kleine gewoon in haar eigen kamer slaapt, maar de eerste week zal dat waarschijnlijk nog niet heel erg gaan gebeuren.
Haha herkenbaar Reb met grenzen en een man die een beetje pissed is als hij thuis komt met een wrak op de bank. Weet je ik troost me maar met de gedachte dat ik bij mijn zoon nu al 23 kilo zwaarder was Me + lekker eten is moeilijk heel me leven al een gevecht zal altijd zo zijn denk ik. Ach ik heb een schat van een man een poepie van een zoon wat moet ik nog meer willen
Tigermommy: welkom terug!!! Je hebt heerlijk weer meegebracht, hoorde dat het dinsdag 20 graden wordt Paula, oh ook zo'n oud krotje, hihi. Of heeft ie echt veel waarde voor jullie? Wij hebben een nissan micra uit '92. Maar beste vriend is automonteur (en keurt onze auto) dus doet ervoor vaak wat voorwerk en kan onderdelen met 30% korting bestellen. En voor een micra kost een wiel maar 15 euro bijvoorbeeld. Op zich geen grote kosten eraan, maar vind het lastig steeds mijn beste vriend ervoor lastig te vallen. Hij vind het alleen maar leuk (zijn vriendin heb ik nog mijn twijfels over haha). Als ik ergens sta (vorige keer met een kapotte dynamo) komt ie me altijd ophalen, ideaal zo'n vriend. Mijn vriend heeft vaak zijn telefoon uit, en is op zijn werk al helemaal niet te bereiken. Tenzij... ik op het punt van bevallen sta natuurlijk hahaha. Charmed; heel veel plezier. Welke landal gaan jullie? Is je vriend weer beter? Reb. je doet je best toch met je grenzen aangeven, en dat gaat vanzelf steeds beter. en ik vind het altijd een goede eigenschap om af en toe eigenwijs te zijn, en het zelf te doen haha. Sommige zwangeren commanderen volgens mij hun vriend ineens overal voor. Alhoewel... je bent nu getrouwd, dus dan verander je toch in een heks... Of ken je die uitdrukking niet? :-/
Hoi meiden, wat een irritante slaapproblemen allemaal! Ik heb er gelukkig (nog) geen last van. Welkom terug Tigermommy, hoe heb je het gehad?? Hier had ik ineens zoooooo'n trek in pannenkoeken dat ik nu voor mij alleen pannenkoeken sta te bakken haha.
Tiger gezellig dat je er weer ben! Lappie thanks nu wil ik ook pannenkoeken haha beter niet he voor me billen
En dank je hij ziet er zeker strak uit voor zn leeftijd. Hobby van ml hij is ook totaal niet origineel meer.