@Sammy Oefeningen zijn niet echt zwaar, nu alleen wel omdat het al zo'n pijn doet. Ik heb as maandag toch een afspraak bij de vk, dus leg het dan wel voor. Ik baaaal zo van die verkeerde actie nu. Ga in ieder geval rustig doen dit weekend - Laat me wel even verzorgen, het idee alleen al..... @Butterfly Gefeliciteerd met de 25 weken
Ik was op vakantie iets van 2,5 kilo aangekomen (maar goed ik heb kenkels jongens *dikke enkels van vocht* dus kan nog wel wat gaan schommelen, ik houd nu echt veel vocht vast van vliegen en van warm weer daar! Want heb daar veel gedronken, fruit gegeten, gewandeld en gezwommen dus wat dat betreft kan het daar niet van zijn.
@Danielle Whaha violen?? Geen idee, sorry!! Nou wij kijken geen barbie, maar wel Geer en Goor. Fantastisch hoe lekker doelloos dat is!!! Geniet van het frituren!!!
Haha ja lachen he Lov. Ik vind Micheal en Patrick zo grappig. Barbie vind ik maar een dom gemeen wijf. De rest van die cherso lui kijk ik niet hoor, vind ik niet leuk! Maar soms zo lekker ff verstand op 0.
Ja soms zeggen ze dingen nee..... Maar ach ik loop niet naast ze hahaha. Tiger van vocht kun je ook veel aankomen idd. Had ik bij de oudste ook Geer en goor heb ik gister gekeken .... Die nemen we altijd op en kijken eerst expeditie en dan g en g
Dank je Danielle wij zijn ook erg wijs met onze bolide mede omdat er geen 2e van is door zn aanpassingen en verlaging (verder uitweiden heeft geen nut is te technisch denk ik haha) @violen ik heb 3 jaar bij de i.ntratuin gewerkt wat is het probleem zijn ze slap of uitveschoten?
Geer en goor kijken we wel verder vinden we eigenlijk alle nl tv te stom voor woorden haha Maar die 2 echt hi la risch whahaha goed voor een uurtje vermaak
Nou ik weet niet of de bloemetjes een probleem hebben, maar ik wel met hun haha. Ze zien er zo lelijk uit. Zag ervoor bij een bloemenshop mooie grote violen (3 x 6 violen voor 10 euro). Nu heb ik 4 x 8 violen voor 5,50 euro. Zal ook wel aan de prijs liggen. Dezelfde zie ik ook altijd bij de lidl staan, hoop dat ze nog bijtrekken. Heb er eigenlijk geen verstand van (wij hebben een balkon).
Hier ben ik leuk bezig geweest met geboortekaartje.nl en heb ik 3 totaal verschillende geboortekaartjes ontworpen. De bedoeling was dat mijn vriend er één zou uitzoeken. Hij vindt ze alledrie even leuk , over een maandje nog maar eens proberen.
ja zeker bij de oudste ben ik eind augustus bevallen haha dus was net een ballon... Even grappige foto van onze vakantie
Danielle even alle lelijke en uitgebloeide eruit plukken met steeltje en al ook de bruine en gele blaadjes weghalen. Voelen voor vocht zijn ze wat droog met tray en al in een emmer of bak dompelen zover dat de aarde net onder is dan gaat het borrelen. Wachten tot de belletjes niet meer verschijnen. En op je balkon zetten hopelijk trekken ze nog wat bij! Tiger wat een leuke foto!