I can imagine! Het is zooooooooooooooooo mooooooooi! Whahaha. Ik zeg genieten, het is echt zo'n momentje ofzo.. Ik ga nu de dvd kijken, lol
Sooo Reb flink gegroeid!! Mooi! En wat een mooie dochter zeg!!! Heeft ze nou op de laatste foto haar mond wagen wijd open? Of lijkt dat zo? Kan me voorstellen dat je op een roze wolk zit, lekker hele dag nagenieten! Paula succes met je wandeling, goed bezig! Ik ben vandaag ziek ofso, weet niet precies. Misschien gisteren iets teveel gedaan. Heb iig hoofdpijn, doodmoe, pijn in mijn ogen, mijn arm optillen is al teveel werk zeg maar... Pff... Doe dus maar even een dagje rustig aan, heb niet eens zin om te koekeloeren op internet naar babydingen... Jullie fijne dag allemaal vandaag, het is heerlijk weer!!!
@Danielle Haha ja, ze moest een aantal keren flink gapen Echt te schattig om te zien! Ben echt in de wolken. Doe je rustig aan? Als je namelijk geen zin hebt om babyspulletjes te kijken........ Dan is het wel even tijd om gewoon te relaxen. Beterschap!! ---- Heb vandaag een canvas van 20x30 cm besteld met een van de echofoto's. Mijn lief is bezig met zijn werkkamer en die moet binnen nu en 2 weken eigenlijk af zijn. Nu zijn we beiden jarig de komende twee weken, alleen hebben we hele dure maanden gehad. Daarom besloten om een cadeau voor elkaar te kopen van maximaal 15,00, whaha. Best een leuke uitdaging. Maar hij krijgt dus een canvas voor boven zijn bureau, denk dat hij dat helemaal fantastisch vindt. Ik was in eerste instantie heel die verjaardagen vergeten, phoe hee. Maarja, ik ga maar even snel een taartje bestellen bij de hema.
Haha dat is toch heel leuk Reb. Hoeft ook niet duur te zijn. Ik krijg n nuttige ochtendjas Haha. Niet die gapende foto boven zijn bureau hè, dat werkt aanstekelijk!! Is wel super shattig zeg!! Ik heb 9 nov de 4d echo. Super zin in!! Nu ik jouw Fotos heb gezien helemaal
Oooohw das ook alweer bijna, leukkkkkk!!! Whaha en nee die andere foto - Ben benieuwd hoe hij er op canvas uit komt te zien. Oeh een ochtendjas, die moet ik ook nog.... Morgen een mijlpaal - althans dat vind ik - nog minder dan 100 dagen, whahaha!
Reb wat heb jij ook al een mooie buik! Leuk idee van de echo op canvas! 100 dagen en aftellen vind ik ook een mijlpaal ml vind van niet die vind 28 weken pas een mijlpaal. Zo wandeling zit er weer even op en het ging super is lang geleden dat ik zo lekker heb gelopen. Straks nog even met zl naar de kinderboerderij gaan we nog een stuk wandelen haha
Wauw Paula, doe je goed! Wel lekker weer vandaag he! Maarja, vorig jaar in deze week van oktober was het ook zo lekker. Het komt eigenlijk zo dichtbij he.. Ik bedoel, volgende week nog drie maanden... Wowowowowow..
Het weer is top! Heerlijk zonde om binnen te blijven dat moet nog lang genoeg. Gaat nu hard ja vind ik ook toch kijk ik er weer enorm naar uit ondanks dat die startweken geen pretje zijn
Whaha, dat realiseer ik me ergens ook wel. Maar wat je zegt, kijk er zoooooooooooooo naar uit.. Maar vind het ergens ook wel lekker dat het nog heel even duurt, heb ik nog even tijd voor mijn studie. Dat zal dan wel even op een lager pitje komen te staan. Geeft allemaal niets natuurlijk
zei ik gisteren ergens nog dat ik nog geen last had van opmerkingen zoals "ben je er al bijna" jaja ik heb mijn eerste gehad vandaag, bracht net onze dochter haar speeldate mee naar huis en kwam een mevrouw tegen, even praatje gemaakt en ze zei "ooh hoe lang moet je nog" dus ik zeg "ohh pas ergens begin februari komt ie" haar mond viel meteen op de grond, hihi dat had ze toch niet gedacht, ze dacht dat ik op het laatste liep Het is weer begonnen LOL!
Whaha Tiger, mooimooi! Ik heb er nog geen last van muhahaha. Fijne avond dames, veel plezier met expeditie robinson
Meiden wow wat een gezellig geklets hier! Ik heb sommige pagina,s terug gelezen maar het is te veel hihi. Ik be gister uitgenodigd door mijn vriendin naar de gooische vrouwen bingo hilarisch...... Was in Aalsmeer helaas iets gewonnen maar de prijzen waren wel heel gaaf en erg duur maar super leuke avond gehad was om 00:30 thuis Later begonnen met werken anders trek ik het niet. Mijn man is nog steeds in Turkije gelukkig is hij dinsdag terug we missen elkaar zo erg. Morgenochtend naar de vk woensdag voelde ik de kleine niet veel was aan het twijfelen zal ik bellen of niet vandaag was meneer weer goed aanwezig, had zelf het idee dat hij trapte aan mijn binnenkant dus dat hij gedraaid was want ik voelde wel licht gerommel in mijn buik hebben jullie dat ook wel eens? En nu lekker expeditie robinson kijken!
Ja het was lekker hoor, ik was daar ook gewoon online, lekker internet verslaafd haha was leuk hoor vooral van de zon genoten.
Ah fijn, bijna dinsdag Panther! Ik had dat toen ik buikgriep had van de week. Voelde de baby eigenlijk niet meer. Maar door al die stuiptrekkingen van mijn maag e.d. werd mevrouw in slaap gehouden schijnt. Maar begrijp.je zorgen hoor, zeker als je d baby normaal een stuk meer voelt! Good morning ladies! Bijna weekend jeej, kon ik deze maar stiekem overslaan of onzichtbaar zijn