februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Goedemorgen Reb

Waarom wil je onzichtbaar zijn dit weekend?
    Wel naar he als je minder voelt heb het ook wel eens een paar dagen maar herinner me het nog van de vorige keer vk zei dat het te maken had met groei van de baby zelf als ze groeien zijn ze rustig zolang je maar elke dag iets voelt.

2. Reb

Reb Niet meer actief

Mja, gelukkig voel ik regelmatig iets hier.
    Ohw, verjaardagsfeesten. Zeggen dat je het niet viert en toch mensen die gaan lopen zeuren. Maar ik heb gewoon geen zin in een huis vol mensen, is gewoon even te zwaar (omdat lopen zo slecht gaat). En dan hetzelfde verhaal die week daarna.. Pff :)

3. paula1984

O ja jij en je man schelen maar een week in datum. Kun je het niet in 1 keer doen dan? Je voelt je niet top en ik weet precies hoe het werkt op een verjaardag dan ga je toch lopen gastvrouwen he.

4. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja gewoon niet vieren dan hoor Reb als je geen zin hebt. Alhoewel je altijd mensen hebben die dan wel GEWOON langskomen denk ik.

Ik voel onze kleine vent nu al 4 dagen super veel, echt niet normaal volgens mij. Maak me geen zorgen erom hoor, maar vind het wel een beetje apart. Volgens mij is het toch een goed teken of niet? Dan voelt hij zich fijn? Aan de andere kant denk ik dat hij dan wel veel wakker is als hij eenmaal geboren is, whahahaha!!!!

5. Reb

Reb Niet meer actief

Ja dat is nog het erge, heb gezegd 2 november samen.. Gewoon 's middags en een select groepje........

Ohh Danielle, volgens de VK heeft dat niet zo heel veel te betekenen. Jij voelt je toch niet lekker en bent misschien wat minder actief de laatste dagen?

6. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt Reb. Maar dat ie dan 4 dagen hele tijd wakker is... haha. Maarja zal er nu idd wel meer op letten dan dat ik druk ben. Maak me iig geen zorgen hoor!!!

Ja zo je verjaardag vieren in een select groepje is ook veel leuker toch, heb je er zelf ook nog wat aan. En dat zijn vast mensen die dicht bij jullie staan, dus die kunnen mooi zelf hun koffie/thee/borrel indoen :D

7. Reb

Reb Niet meer actief

Niet zozeer te maken met meer op letten volgens mij, ze zijn gewoon actiever wanneer je minder actief bent. Achja, ik vind het wel gezellig meestal. De genietmomenten.
    Van de week plaste ik wel bijna in mijn broek. Stond bij de VK en kreeg ineens een trap tegen m'n blaas :) :D

8. paula1984

Haha 2 november ben ik nog wel vrij haha nee gekheid hoor een klein groepje en samen is te overzien idd wat Danielle zegt dan pakken ze zelf wel wat.

Trap op je blaas fijn he deze beeb ligt ook constant met voeten naar beneden.
    Ben het niet gewend zl lag hier altijd koppie beneden vanaf week 28 al in gaan dalen.

9. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha, ik ben benieuwd hoe vaak ze nog van positie veranderen rond dit termijn. Want ze ligt nu wel met d'r koppie beneden (sinds de echo), twee dagen daarvoor bij de VK lag ze nog andersom.
    Hoe gaat het met jou verder, gisteren veel gelopen natuurlijk...?

10. paula1984

Dat is waar ze kunnen nog alle kanten op nu.
    Gaat goed eerlijk gezegd beter dan verwacht wel beetje last van me stuit maar minder dan de afgelopen weken.
    Ook ben ik na dik 1,5 jaar ineens het vocht uit mn kuiten kwijt sinds een paar dagen hoe vaag is dat.

11. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha, ja ik las het over je laarzen. Echt heel bizar. Ik denk dat je het mijn kant op hebt gestuurd want mijn voeten ontploffen bijna :) :p
    Fijn dat het wat beter met je gaat, maar niet overdreven druk gaan doen nu he :) ;)
    Nog plannen dit weekend?

12. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Net bij de vk geweest.
    Ik moet naar de fysiotherapie hij vermoed of spit of bekken instabiliteit.
    Verder was de bloeddruk heel goed en maar 1 kilo aangekomen wow :D:$

Mijn vk vertelde (ik zag net iets over leven voelen bij iemand staan) dat je v.a 27 weken echt 4x per dag leven moet voelen en zo niet meteen bellen.
    Over 2 weken terug om bloed te laten prikken en over 3 weken op controle die nu gaan plaatsvinden om de 3 weken.
    En wat was ik weer irritant met mijn verstrooide hoofd vergeten de USB stick mee te nemen voor een echo foto pffffff.
    Meneertje doe het prima beweegt en groeit goed hij was aan het gapen en lag weer met zijn handje naast zijn hoofd zo schattig:)

Lekker weekend gaan jullie nog iets leuks doen?

13. paula1984

Bizar he snap er geen snars van en sorry was niet de bedoeling om jou ermee op te zadelen ;)
    Jij krijgt wel steeds meer kwaaltjes he :(
    Ja morgen hebben we een kraamfeest van een tweeling in Amsterdam leuk!
    Ml gaat als het goed is vanmiddag of morgenochtend nog sauzen in zl kamer als er tijd voor is.
    Jij nog iets leuks geplant?

14. paula1984

Panther wat naar dat je last heb gekregen zeg niet leuk!
    Wel je laatste weekend alleen dan is je man er weer! Jeej!

15. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Lappie voor op de lijst bloedprikken vk 8 november
    Controle vk 15 november

16. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha, geeft niet hoor. Heb er geen last van verder, alleen van mijn bekken dan. Baal daar wel enorm van, maar zorg gewoon dat extra geniet van het getrappel daarbinnen (en dat lukt best wel goed eigenlijk). Op sommige momenten voel ik me wel echt waardeloos, maar een beetje zelfmedelijden soms is denk ik niet erg :p
    Overigens heb ik nu wel meer tijd om te studeren ;) :)

Ooooh leuk een kraamfeest in de mooiste stad van Nederland, altijd goed, whaha! Leuk ook zo, met die babykriebels :D
    Hopelijk is het verfgedoe in de kamer straks klaar! Gaan jullie van het weekend nog laminaat uitzoeken nu de auto terug is?

Mijn vent gaat schuren en verven in zijn werkkamer, ik ga vooral studeren en krijg zondag dan iets van bezoek. Lekker rustig aan :)

17. paula1984

Auto terug i wish! Die staat nog steeds 30 km verderop man die hem gerepareerd heeft vooraf aan de keuring is afgelopen zaterdagavond in het ziekenhuis beland met zn hart gisteren heeft hij een kleine ingreep gehad en is al weer thuis.
    Ik baal als een stekker had echt morgen gewillen maar zit er weer niet in!
    Ml wil hem niet lastig vallen nu maar ik word het echt beu!

18. paula1984

voor de lijst 6-11 controle vk

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Klote he!! Kun je nagaan als je auto al ruim 4 weken bij de garage staat en nog steeds niet terug is :O Ze gaan nu proberen die pomp te reviseren en als dat niet lukt moet er een nieuwe in á 1000 euro ex btw en mankosten :( Ik ben dr ook echt wel klaar mee nu..

20. Reb

Reb Niet meer actief

Ohw sorry :) Ging er vanuit dat je hem al terug zou hebben ondertussen. Lekker irritant inderdaad, pff!!! :):):):)

Deel Deze Pagina