Zeker balen wendy! Dit is geen garage dus kan helaas een ander het ook niet overnemen helaas mss morgen iemand. Bij jullie dus ook nog steeds bagger balen hoor. Geeft niet Reb normaal zou hij ook allang weer hier zijn hihi
Zo net bij de fysio geweest en de pijn is slechts deels te verklaren door de bekkenpijn - daarmee moet ik rustig aan gaan doen. Maar door dat gezeur met de container zaten er dus spieren knel, nu niet meer. Maar de boel is wel ontstoken (spieren en pezen), dus nu oefeningen doen en dan kan ik uiteindelijk weer normaal gaan lopen hopelijk
Ja, ben eigenlijk wel een beetje opgelucht Stomme container, gewoon niet meer eigenwijs doen en niet te zware dingen willen doen.
Hier doe ik nog even mijn 26 weken avond dansje. Afgelopen week is echt voorbij gevlogen. Merk ook dat ik steeds meer moe ben. Hier voor op de lijst Lappie: 29-10 3D echo
Jeej butterfly! Hier nog steeds ineens minder moe minder vocht vasthouden minder pijn ehm ik dacht dat het 3 e trimester slechter moet gaan oooo ik hoop zo dat dit een poosje zo mag blijven
Lieve lov ik hoop dat je/jullie een fantastische dag hebben gehad! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
Oohh heerlijk toch!! Ik hoop het ook voor je hoor!! Vooral dat vocht vasthouden is een drama dus fijn dat het bij jou nu minder is! En wat grappig dat je weer je laarzen aan kan na zo'n lange tijd! Hier kan ik mijn ring niet meer om die zit veel te krap of dat door vocht komt of door extra vetjes weet ik niet
Oh schaam schaam helemaal vergeten! Gefeliciteerd lov met jullie huwelijk! Ik hoop dat jullie een onvergetelijke dag hebben gehad!
Eerlijk gezegd snap ik er ook helemaal niets van! Ik liep te mopperen tegen ml over mijn aangekomen kilo's zegt ie ja maar het zijn deze keer echt alleen je buik en borsten verder ben je nog gewoon hetzelfde. Laten we hopen dat dat zo blijft. Als je ring zo klem zit zou ik hem af doen dat knellen is niet fijn.
Ja inderdaad, je kan beter voor de zekerheid je ring af doen. Mijn schoonmoeder heeft tijdens haar zwangerschap haar trouwring eraf moeten laten knippen. Eeuwig zonde. Toen we trouwringen gingen kopen, heb ik mijn trouwring twee maten groter genomen. Nu past dat ding gewoon...... Verkleinen is makkelijker toch, whaha
Jaa ik draag hem ook niet meer hoor want is ook een soort van trouwring met datum erin maar zijn niet getrouwd . En inderdaad als hij kapot geknipt moet worden is dat niet leuk! Hier ga ik ook lekker me bedje in! Slaaplekker Paula en de rest! X
Even een berichtje van hier, want we zijn erg druk bezig met de babykamer (eindelijk!!!). Maar Lov, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Hoe was jullie grote dag?? Hopelijk gaat het goed met iedereen.
Succes met de babykamer Lappie! Ben benieuwd! Net even bij de Action geweest (getipt via dit topic: Show je laatst gekochte aankoopjes. Ben al een paar van jullie dames daar tegen gekomen, maar voor de dames die het topic niet kennen.... Anyhow, ze verkopen bij de Action dus uberschattige badjasjes voor maar 5,00. Dus heb er even twee gekocht in twee verschillende maten. Leukleuk! Mijn vent is aan het klussen en ik ga weer aan de studie...
Oh en ik vergeet het gewoon bijna... Dans dans dans dans - 26 weken - dans dans dans dans Ben iets flexibeler vandaag
Lov, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Reb, wat fijn dat je je met wat oefeningen wat beter voelt Hier ook mijn 26 weken dansje Ik zei net tegen vl, nog 14 weken en dan mag de kleine komen.. zegtie, ja maar da's nog nuet de bedoeling dan toch? Dus ik zeg hoezo dan? Zegtie ja dat is toch nog re vroeg dan?! Ik zeg nee joh, ben vandaag 26 weken! Zegtie oooh ben je zo ver :O Haha.. Hij is er ontzettend mee bezig, hij is alleen niet zo goed met weken, haha..