Gefeliciteerd met jullie huwelijk Lov! Hoop dat jullie een hele mooie dag hebben gehad! Reb, gefeliciteerd, nogmaals
Ik vind een voetenzak het handigst, gewoon die bij de MC "hoort" zeg maar (staat het mooist, past het beste en zit dus het comfortabelste) ik kon midden winter zelfs zonder jasje e.d. gewoon in vervoeren, ik deed voor boodschapjes en korte stukjes altijd de MC op de wagen klikken (veel handiger, kunnen ze lekker doorslapen enzo, in de auto ritste ik dan de voetenzak open en sloeg deze open en buiten deed ik hem dicht, gewoon zo handig!
Helaas moeten de spijlen toch echt nog een keertje in de verf anders kon t bedje eindelijk in elkaar, moet ik toch nog meer geduld hebben! Maar alvast de boom;
Wauw, wat is het mooi Tiger! Superleuk!!!! Hier ook een voetenzak die eraf gerist kan worden, past helemaal bij de rest van de maxicosi (echt superschattig). Vorig jaar lag er in april.geloof ik nog sneeuw, dus zo'n voetenzak kan geen kwaad haha
Oeh, onverwacht neemt mijn lief me mee uit eten... Hoef lekker niet in de keuken te staan vandaag! Fijne avond dames!
Lekker hoor! Veel plezier! Wij hebben net lekkere erwtensoep bij mn schoonouders gegeten met zn allen (2 schoonzussen enz ook) Heerlijk gegeten
Mooie buik Paula! Straks naar de (bekken) fysio en daarna ga ik beginnen met het leggen van de vloer!! Het wordt helemaal naar mijn zin tot nu toe! Blij!! De muren en plafond zijn al klaar, raamkozijn ook. Ben helemaal blij met de kleuren!
haha die twee spreken elkaar tegen, naar de bekken fysio en dan een vloer leggen (een vloer leggen kan je beter niet doen als je de bekkenfysio al nodig hebt haha ) of ga je het laten doen en toekijken (dat is hetzelfde als zelf doen als je zwanger bent
Wouw! Wat ben ik dan jaloers als ik dit zie Ik ben nu ook 26 weken zwanger, maar die van mij ziet er echt niet zo mooi zwanger uit.