Supermama hoi dank je wel! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat met de cijfers op de weegschaal ik er goed uit zie Jullie lieve reacties maken mij weer blij! Supermama jij schrijft toch niet mee in ons clubje? Wil je erbij en meekletsen of heb je al een ander clubje?
Haha dat idee had ik ook al toen ik het bericht typte vanochtend. Maar met mijn bekken gaat het erg goed momenteel, hoef nu over twee weken pas weer terug te komen. En heb het zelfs met haar overlegd van die vloer en ook zij vindt het prima. En het is een hele makkelijke vloer om te leggen, namelijk een Handyfloor. Zie hier: (het linker filmpje) Pvc vloeren leggen: Een makkelijke doe-het-zelf klus
Have fun Lappie! Paula Vergeet die stomme weegschaal, je ziet er goed uit! Mooie buik mevrouw! Is het heel raar dat ik blij ben dat de mijne wat minder groot is bij baby nr 1?
Wauw mooie buik hoor! Echt mooi rond! Ik ben jaloers! Mijn buik is kleiner en minder mooi rond, en dat met een tweeling Maar zijn ook de eerste, dat gaat t wat minder snel allemaal hoor ik altijd. Jullie ook last van het weer? Hier code rood, woon 1km van de waddenzee af (noord friesland) en het gaat hier tekeer, wooooow. Heb de katten maar binnengehaald
Nee dat is niet gek want deze begint knap in de weg te zitten met sokken aandoen Die stomme weegschaal is echt mijn grootste vijand als ik die nou eens kan verslaan!
Oe charmed klinkt heftig hier regio Gorinchem net Brabant flinke rukwinden al een stuk van de schutting afgebroken. Hier code geel kan me niet voorstellen hoe het bij jou wel niet moet zijn! Katten wilde hier niet eens naar buiten haha
Nou heb net weer even collage gemaakt van de 25 weken (en meteen een foto van mijn leuke jumpsuit (van de miss etam) dat is echt een aanrader die zit toch heerlijk!!!! En je kan hem relax thuis dragen maar ook simpel en leuk oppimpen voor bv feestdagen.
Staat leuk Tiger!! Mooie buik weer!! Hier code rood ook, Zuid-Holland. Ik ben stiekem bang dat de schutting het niet gaat houden.. Ik heb de hele tijd het gevoel dat er iemand binnenkomt, schrik me dood! & dat terwijl er gewoon takken en blaadjes tegen de voordeur en keukenraam aanwaaien. Achja, het heeft ook wel wat he.. De katten zitten in ieder geval al de hele tijd voor het raam te bekijken wat er buiten allemaal gaande is.
Ik begrijp je ook wel hoor, anderen kunnen vanalles zeggen, maar jij moet je prettig voelen met je buik + gewicht. Maar ja, ik zeg het nog maar een keer... Je ziet er goed uit & komt wel goed schatje!
Thx lieverd buik ben ik ook zeker trots op (met shirt haha) Xx Code rood ook voor zuid holland whoeiii
Ik heb geen clubje en ik schrijf idd ook niet mee. Maar ik vind 't wel leuk om mee te lezen en afentoe wat mee te kletsen
Gaaf! Is t een zwangerschaps jumpsuit? Ik zit nu op de missetam website te gluren maar kan hem bij positiemode nergens vinden. En hoe pimp jij hem op? Ben ik zelf altijd zooooo slecht in