Nou mag altijd hoor als je het leuk vind kun je je gegevens achterlaten over hoeveelste kindje borstvoeding of flesvoeding en ik evt het geslacht en je uitgerekende datum
Lappie doet onze lijst je zal jezelf straks zien verschijnen meid! Welkom Heb je mss ook nog afspraken van vk of gyn die je wil delen? Dan komen die er ook op!
Dankje Ik loop niet bij een gynaecoloog maar zit bij een verloskundige. Ik heb volgende week weer een afspraak bij mijn vk, maar das niets bijzonders. Gewoon bloeddruk meten en hartslag van de baby luisteren Ohja, en ik moet Maandag weer voor een 2e keer bloed laten prikken
Haha, ja mooi he! maar t kan dus ook zomaar Januari worden. Vond t trouwens ook wel grappig dat ons jongetje waarschijnlijk tijdens ons huwelijks nacht 'gemaakt' is haha!
Muhahahaha, heel goed Wendy Oh, dat is wel heel bijzonder hoor Supermama! Hahaha, ik heb ook een vermoeden wanneer 'het' bij ons is gebeurd, maar dat kan ik beter voor me houden denk ik
Hihi Voor deze zwangerschap heb ik trouwens wel een vmk gehad. Toen was ik rond oud & nieuw uitgerekend. Had net een positieve test in handen en gelijk de zelfde dag aan mijn ouders verteld en een dag later ook aan mijn schoonouders. De dag daarna kreeg ik een bloeding, dus ik wist al hoe laat t was. Afentoe denk ik er nog wel aan en ben ik echt nog steeds benieuwd of t een jongetje of meisje was geweest. Gelukkig werd ik al snel weer zwanger van een lief klein jongetje Maar ik twijfel nog steeds over de naam.
Hier ook wat een ramp het weer boom op een auto omgewaaid bij mijn werk het zal je auto maar zijn..... Wahahahaah grappig over wanneer de baby gemaakt is wij weten het ook precies Was op een stedentrip naar Berlijn Net naar de fysio geweest heb wat aanwijzingen gehad voor een andere houding en hoe ik uit bed en uit de auto moet stappen en hij heeft me gemasseerd dat voelde ik pfffff. Donderdag en maandag terug. Mijn man komt morgen terug uit Turkije ik hoop dat de arme schat geen wind heeft zoals vandaag anders gaat hij langzaam dood in dat vliegtuig
Naja, laat ik zeggen... De dag daarna hebben we gezellig met mijn schoonfamilie aan tafel gegeten en elkaar af en toe lachend aangekeken - Moet kunnen toch Jeeeeeeeeeeeeeej, eindelijk je vent weer terug Panther!
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 26 januari: Kleineknuff (27 jaar), 2e kindje, meisje ♥ 29 januari: Setje (32 jaar), 2e kindje ♥ 30 januari: Lori (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 31 januari: ButterflyM (22 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 1 februari: Reb (26 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ YeeyZwanger (21 jaar), 1e kindje, jongen ♥ SuperMama87 (.. jaar), 1e kindje, jongen ♥ 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 7 februari: LeonaC (29 jaar), 1e kindje ♥ SBC (31 jaar), 1e kindje 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ Pienpien (.. jaar), .. kindje ♥ Roxyroxx (26 jaar), 2e kindje, jongen ♥ Mompelientje (30 jaar), 1e kindje ♥ 9 februari: Migske (29 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ Inkie86 (27 jaar), 2e kindje ♥ Mommy1983 (29 jaar), 3e kindje ♥ 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥ 13 februari Ezra (.. jaar), .. kindje, meisje ♥ 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ Klein (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 16x jongen 8x meisje 1x verrassing Afspraken: 28-10 - Sammy88: echo 29-10 - Migske: afspraak gyn 29-10 - ButterflyM: 3D echo 31-10 - Lappie: extra groei-echo bij gyn 02-11 - Sammy88: 3d/4d echo 04-11 - Wendy88: controle vk 04-11 - Wendy88: 3D/4D echo 05-11 - YeeyZwanger: controle vk 05-11 - Lappie: pretecho 06-11 - Lappie: controle vk 06-11 - Paula1984: controle vk 07-11 - Panther: echo universiteit Rotterdam 07-11 - ButterflyM: controle vk 07-11 - Charmed: controle gyn 08-11 - Migske: pretecho 08-11 - Panther: bloedprikken vk 09-11 - Danielle1980: pretecho 11-11 - Inkie86: contole vk 11-11 - Migske: controle vk 12-11 - Janneke00: controle vk 13-11 - Janneke00: 3D-echo 13-11 - Reb: Controle vk 15-11 - Panther: controle vk 02-12 - Reb: Controle vk Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Niicci Mika03 Lieke86 Dayna YogiFlow Wil je ook op de lijst of moet er iets aangepast? Pb mij dan de gegevens, dan komt het goed!
Hahahahaha! Zie t al helemaal voor me. Hier trouwens voor het maken iets heel stoms gezegd. Ik weet niet meer precies wat, maar wel dat ik me zelf toen dood heb geschaamd omdat er iemand tegen over me zat aan wie ik t liever niet had gezegd. Die gene tegen wie ik t had verteld wist dat ik een vmk had gehad en toen zij ik iets zo van dat we weer een poging gingen wagen die zelfde nacht.
Het was trouwens bij ons al raar ik was halverwege de pil gestopt ik zag nl dat ik anders in Berlijn ongesteld zou zijn ik dacht no way jose!! Dus ben op koninginnendag ongesteld geweest de eerste dag en toen half mei naar Berlijn. 1 dag voordat ik opnieuw ongesteld moest worden getest mijn kids waren weg man aan het werk dus wist zeker er komt niemand binnen vallen zomaar Op de trap gelegd en ben gaan douchen en toen was het al duidelijk hoe is het mogelijk zeg......mijn man in shock en ik ook die zegt nog zo,n klein apparaatje kan dat nooit zien. 5 dagen later weer gedaan en ja hoor we moesten er toch echt aan.....wahahahaaha hoppa in 1 maand ik voelde me wel trots op mijn oude lijf met 38
Wow, doe je inderdaad goed Panther! Scheelt een hoop frustratie haha. @Supermama Whaha, ach, als je terugkijkt zeg je wel vaker de lompste dingen toch.... Ik zal ons verhaal in ieder geval niet delen met de kleine later, whaha!