februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dank je!
    Het ik heb al weeeekkkken geen zin vandaag ging er een knop om het moet nu meteen helemaal allesssss lol!

2. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Tijdens mijn vorige zwangerschap kwam de nesteldrang pas tijdens mijn verlof. Ik ga ervan uit dat dat deze keer ook zo is... Heb nu inderdaad ook geen zin om te poetsen en doe alleen wat nodig is... Nog geen keukenkastjes van binnen...

3. Reb

Reb Niet meer actief

Ahjoh, wees blij. Anders over 2 maanden weer aan de grote schoonmaak :p

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Met veel trots laat ik het eindresultaat zien: :D

5. paula1984

GRR stomme afvoer loopt nog niet na mn hg episode!
    Bel je het ontstopbedrijf die mogen maar 1 ontstoping per jaar doen van de woningbouw daarna moet ik zelf betalen. (Vorige week de wc gehad heel de bende opgegraven)
    Tenzij de bewoners het niet zelf hebben gedaan dan betaalt de woningbouw alsnog.
    Ik woningbouw bellenn opzichter aan de lijn mn verhaal weer gedaan hij zegt dus als je wc wegloopt en de goorsteen niet dan zit daartussen een verstoping en aangezien alles is doorgespoten kan het niet in een week dicht gaan zitten.
    Hij ging de ontstopbedrijf bellen en zeggen dat ze een afspraak moeten maken met mij ( een uur geleden) dus ga zelf maar weer bellen aaaaaaaaa!!!!!!
    Ik wil alles schoon! !!!! Niet vies!!!! Heb zelf al onder de gootsteen geleden met me bolle buik alles is schoon zwanenhals leeg het ligt niet aan mij!!!
    Zo dat lucht op.

6. paula1984

Lappie het ziet er prachtig uit!

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nog een:

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ging jij even snel tussendoor! ;)

9. Reb

Reb Niet meer actief

@Paula
    Kan je er niet gewoon een trekveer doorheen doen?

10. Reb

Reb Niet meer actief

Mooi Lappie! Fijn he, dat je zo blij en trots bent op iets wat je mooi zelf hebt geflikt! :D
    Ziet er goed uit!

11. paula1984

Heb ik zowiezo niet plus zover als ik kan is alles schoon daar zit niets.
    Woon verdorie niet voor.niets in een huurhuis.
    Zit hier nu 3 jaar nog nooit eerder een beroep moeten doen op de woningbouw tot nu en dan gaan ze moeilijk doen grrr

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dat is flink balen Paula!! Stomme woningbouw!

Lappie, heel mooi!!! Goed gedaan!! :D

13. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Supermama: ohhh nog iemand die gek wordt van die stomme instanties! Lijkt allemaal makkelijk, 1 telefoontje he, maar pff wat een gezeik. En ik kan er al niet tegen als iets blijft liggen (moeten ze dan weer overleggen, bla bla). Maar goed, vandaag alweer wat dingen geregeld, dus we gaan weer de goede kant op!!! :D
    Nu nog even wachten op de man van de woningbouw, die komt tussen 13 en 15 (lees: het is nu 15:41 uur), zucht...

Thanx dat ik even mocht klagen meiden, dat lucht op!
    Vl is heel lief voor me, maar snapt er soms ook helemaal niks meer van (ikzelf ook niet haha). Nu gaat het weer even wat beter, vanmorgen lang gepraat samen en eind gewandeld in het bos! Lucht op!

Oke oke, en net 2 dekens binnen van Babydump, shoppen helpt idd ook hihi!

Ohhh Paula Poetsmiep. Haha, Heb je nu al nesteldrang?? Ik heb het alleen nog met opruimen (schoonmaken komt hopelijk over een maandje aan bod, hihi).

Lappie wat is de babykamer al gaaf zeg, zo stoer die vloer erbij!!! Super leuk! Heb je nu ook nog zelf geschilderd? Zou je doen toch? Goed bezig!!!

Nu eigenlijk nog op zoek naar een soort kast voor in de woonkamer. We hebben alles opgeruimd, alleen speelgoed lukt echt niet meer in die kasten. Dus of ik haal een 1 persoonskast waar kratjes in kunnen (in de hoogte, dan heeft de kleine nog genoeg ruimte om ernaast op de grond te spelen) of ik haal van die krattenbakken bij Ikea, maar die zijn nog best prijzig vind ik. Ik twijfel nog even lekker verder, haha :D:D

14. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    #1334 SuperMama87, 30 okt 2013
    Laatst bewerkt: 30 okt 2013
    Wauw! Veel moeten terug lezen, maar niet alles. Mn ogen gingen op een gegeven moment pijn doen :p

Lekker gepoetst vandaag in huis terwijl ik eigenlijk advies heb gekregen om rustig aan te doen :)
    Maar t is wel heerlijk hoor even mn verstand op 0.
    Ben eigenlijk nog niet klaar, wat erg is dit!
    Lijkt ook wel een beetje op nestel drang, maar misschien komt t ook gewoon door gister met dat gedoe dat ik dan nu zo woest aan t poetsen ben :p

Lees trouwens dat ik niet de enige ben, dus dan misschien toch nesteldrang?

Lappie, ziet er goed uit hoor! Vind t heel knap dat je dat kan, en dan ook nog terwijl je zwanger bent.

15. paula1984

Zo pluspunt woningbouw gaat normaal vergoeden dat de ontstopper komt!
    Minpunt ze komen vrijdagochtend pas. Even behelpen dus maar goed ben iig geholpen zo

16. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Al bel ik hier 4 x per maand de woningbouw ze komen op hun kosten wat een gekken zeg dat ze daar moeilijk over doen :x

17. Reb

Reb Niet meer actief

Helemaal mee eens!

Al weer een beetje happy Panther?

18. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Iemand zag ik iets vragen over de zorgverz maar je kan alweer bijna wisselen als je wil of je verz aanpassen.
    Ik ben verzekerd bij de Friesland en mijn dochter zit bij mij die heeft een beugel altijd leuk pfffff verder prima verzekerd zelfs de poliklinische bevalling is verzekerd.
    Onze jongen komt ook bij mij mijn man is verzekerd bij CZ ook prima.

Hier is mijn man terug yeahhhhhh moeilijk aan de ene kant hij laat wel weer iedereen achter maar blij dat hij weer hier is bij ons.
    Gister dus lekker vroeg naar bed gegaan :D:D:D:D:p

Ik heb nog geen last van maagzuur gelukkig.
    Dames hoe is de ligging van de baby bij jullie? Hier ligt meneer nog altijd overdwars de vk zegt ach die draait wel kan nog tot de 36 weken kan mij alleen niet herinneren hoe dat bij de vorige zwangerschappen ging eigenlijk.

19. Reb

Reb Niet meer actief

Na de geboorte heb je toch twee maanden om je kindje bij jouw verzekering te laten zetten.. Or am i wrong? Wilde me er in november in gaan verdiepen, ivm eventueel overstappen.
    Net zoals alle andere lopende verzekeringen, toch handig.

Fijn dat je vent terug is Panther! Geniet ervan :)

20. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ja volgens mij is het ook 2 maanden.

Deel Deze Pagina