Panther is die maatschappij mss provincie gebonden? En als zelfs poliklinische bevalling vergoed word betaal je dan niet heel veel premie?
Nee wij wonen in Noord Holland en ik betaal voor mijzelf en mijn dochter ( die is natuurlijk gratis) 112 euro p/m dit was voor mij de goedkoopste.
Dat is voordelig ga ook eens kijken panter dank je! Nee bevallingen en keizersnede nee dank je hihi. Ze vroegen mij ook tijdens het persen wil je een spiegel? Ik heb alleen maar heel hard neeeee geschreeuwd haha
Oh, dat wil ik wel zien! Mn man is toch pas laat thuis. Hij houd nl niet van dat soort dingen Maar eerst mn lievelings soapie gtst kijken
Haha, serieus? Nou dat wil ik ook echt niet hoor! Bij andere mensen vind ik t leuk om te zien, maar van mezelf vind ik dat zo raar en eng. Of is dat heel gek?
Niet om half 9 maar half 10. Dan maar hotter than my daughter kijken haha! Die moeders zien dr echt niet uit
Ja vroegen ze echt was echt al een poosje aan het persen. En nee ik vind dat niet raar hoef echt niet te zien dat er een hoofd uit me komt
Lappie mooi die vloer!! En knap dat je alles zelf hebt gedaan! Mommy power Hier vandaag ook lekker schoongemaakt we hebben een tapijt reiniger gehuurd en flink aan de slag gegaan. Vandaag ook bijna alles gekocht voor de uitzet nog een paar kleine dingen en dan zijn we klaar! Lucht wel op want merkte dat ik alles in huis wou hebben heel gek .. Ik kijk nu ook dat van die keizersnede.
Nou ik heb ff overgeslagen hoor... kan er echt niet naar kijken!!! Veeeeeeeeeeeeel te eng.. En kan naar geen 1 operatie kijken of bloederig iets... Bahbahbahhh zette m net aan toen ze gingen snijden enz ben gelijk superrrr bang geworden hahahahha ik ben echt een nurdje!
Goedemorgen allemaal! Nog plannen? Ik ga verder met project schoonmaak en ik ga verf halen en uitzoeken ml mag smeren morgen en zaterdag haha
Goedemorgen!! Ik ga zo de baard van Sinterklaas nakijken en oppimpen (krullen haha) of als ie niet meer te redden valt zoeken naar andere oplossingen (huren, kopen) hij zag er echt niet meer uit!! Dan even de klassen af om alle kindjes te tellen (ook jongen / meisje verhoudingen) voor de kadootjes allemaal te regelen (we hebben gisteren op vergadering uitgezocht) En dan alvast spruitjesstamp maken zodat ik daarna lekker niets hoeft te doen haha
De Wereld van Michiel: Groeicurves tijdens de Zwangerschap Hier nog een leuke site gevonden over groeiecho's en de curves e.d. en legt ook goed uit wat die P nog wat enzo inhoud, ik denk misschien interessant!
Plannen van vandaag: Straks naar de gyn voor die extra groei-echo (omdat de baby met 23 weken 3-5 dagen achterliep). Ook worden de plinten vandaag bezorgd. Ik ga daar denk ik morgen mee beginnen. Fijne dag allemaal!! En tot later! Hoop dat de baby goed gegroeid is! Oh ja en ik moet meteen bloed laten prikken voor mijn antistoffen.
Haha tiger de baard van de sint pimpen ja hij moet er wel netjes bijlopen natuurlijk. Spruitjes stamp nog nooit op? Hoe maak je dat? (In het kader van gezond eten) Lappie fijn dat je weer even mag spieken! Los daarvan (gun ieder echo's) maar 3-5 dagen is dat echt zo zorgelijk? Hier was met de 20 weken echo p40 p60 p80 dezelfde verhouding als zijn broer trouwens. De vk zegt dat ik me niet druk moet maken die p80 is zijn buikje en dat betekend volgens haar dat de beeb het goed doet en naar zijn zin heeft. Maar aangezien mn kilo's eraan vliegen momenteel en mn benen juist slanker worden maak ik me gewoon zorgen. Pff moe ik het nu weer aankaarten?
Vandaag alweer een studiedag - wil vandaag een grote opdracht inleveren en dan morgen verder met de volgende. Vanavond uit eten met een hele groep vrouwen (mijn nichtjes en tantes), doen we af en toe. Best gezellig altijd. @Tigermommy Leuke site! Klopt het bij jou een beetje (bij de vorige zwangerschappen), of weet je dat niet meer? Hier zou de baby bij 40 weken ongeveer 3300 gram zijn (op basis van de pretecho). Fijne dag vandaag met al die leuke sint bezigheden @Lappie Succes met de extra groeiecho!! We horen het straks wel? @Paula Succes met de schoonmaak! @Sammy Whaha, hier ook hoor. Hoef al die bloederige zooi niet te zien. Het is al een wonder dat ik bij de twee bevallingen van mijn zus aanwezig wilde/kon zijn
Trouwens, heeft er iemand wel eens suiker geprikt voor de zwangerschap en kan mij een beetje helpen (met de resultaten)? Ik kom er even niet uit, en anders moet ik nog wachten tot ik weer naar de VK ga denk ik
Nee reb sorry heb nooit geprikt volgens mij Tiger wel. De curve klopte terugkijkend bij mijn zoon niet hij zou 4044 moeten wegen bij 41 weken en woog 3810. Dit kindje zou bij 40 weken 4044 moeten zijn ben benieuwd