Hier vond ik lange mouw op lange mouw erg lastig bij onze zoon. Dus of een t-shirt op een romper met lange mouw of een shirt met lange mouwen op een romper met korte mouw. En verder koop ik nu alleen nog maar overslag rompertjes en shirtjes in de kleinste maten, die bevielen de vorige keer erg goed.
Ja dan wordt het ook weer teveel lagen over elkaar heen. Zit ook niet lekker denk ik. Ook nog maar een paar overslag romertjes halen dus!
Paula, jij ook beterschap voor je zoon! Rompers: ik heb nu alleen maar rompers met lange mouwen en rompers zonder mouwen. Vond die armpjes door die vrij strakke korte mouwen proppen zo lastig. Dus alles of niks hier zeg maar. Kamertje: ik ben zo blij dat ik heeel vroeg ben begonnen. Uiteindelijk twee weken moeten wachten op de stukadoor, daarna dikke week laten drogen. Nu kan degene die gaat schilderen waarschijnlijk over drie weken pas!! Dus ja... al weken een kaal, leeg kamertje.... Hoe is het verder met iedereen?? Ik ga vanmiddag de lijst door hoor!!!! Beloofd!!!!
Hallo meiden.... Het gaat al een stuk beter met de jongste gelukkig....vandaag ben ik 30 geworden aaaaahhhh hahahaha. Over die rompers....ik persoonlijk heb in maat 56 alleen lange mouwen gekocht, het kan erg koud zijn in feb. Daarna zou ik wel korte mouwen pakken....
Dank je lappie! Nou idd gelukkig niet tot de laatste dag gewacht goed bezig! Lov gefeliciteerd! ! En we doen vandaav dus even een dubbel dansje voor jou! Gelukkig gaat het met je meisje wat beter. @hier kamertje het laminaat is eruit vrijdagmiddag gaat ml de muren schuren weer een stapje veder. Zl heeft gelukkig goed geslapen vannacht aleen al om half 6 beneden met hem. Maar ik ben allang blij dat we allemaal goed hebben geslapen hihi. Koorts goed naar beneden nu nog maar 38,4 kijken of hij zo blijft dan hebben we het ergste weer gehad. Straks cv controle en verder een heel kalme dag vandaag
Thx babes Paula...snap je helemaal als je zegt, gelukkig hebben we geslapen, zag hier ook al de bui hangen maar gelukkig ook kunnen slapen. Zeg doen jullie dan ook even een dansje voor mijn oudste dochter, want zij is ook jarig vandaag Straks naar school uitdelen, vindt ze zo leuk Sammy had je het er nog over gehad dat je zo bizar behandelt bent door die mevrouw aan de tel? Of dat de normale gang van zaken was.?
Thx....! WHOOP WHOOP dansjes voor iedereen Hoe voelen jullie je meiden. . .? Ik heb opeens veel last van waterige afscheiding....minder fijn.
Goed nieuws, onze babykamer is af!!!!! Nja de gordijnen kopen we in november, maar voor de rest af. Mijn lief heeft hard gewerkt Ik wacht even met de foto's tot eind volgende week, dan kunnen ze in kleur
@Lov Ups en downs, vooral moe! Maar doe gewoon wat minder. Hier ook veel afscheiding, ben ook geen fan haha
Moe ben ik ook.....kan zo gaan slapen. Ja dus het is herkenbaar ? Ik heb het eerder nooit zo erg gehad....niet zo fijn zeg.
Gefeliciteerd met je verjaardag lov en met die van je dochter!! Hier ook last van veel afscheiding.. Moet echt een paar keer per dag verschonen bahh!!
Lekker praatje meiden hihi Ik heb het gelukkig alleen na plassen met afvegen dan wel veel afscheiding. Obstipatie is nog steeds rampzalig word er gek van soms. Veder alles goed! Reb wat fijn dat het klaar is op die mini dingen na ben erg benieuwd hoor!