Yepyep, auto is zo fijn. Alhoewel, ik moet vaak taxi spelen voor allerlei doelloze dingen en dat is wel vervelend soms
Jeej Paula, auto weer terug!! Hier nog steeds niet en weten dus ook nog steeds niet wat de kosten zijn.. heel frustrerend! Doe je rustig aan met je blauwe teen?! Hier juist al 2 dagen totaal geen energie en moe.. pffff.. niet leuk..
schrijf zoiezo eens goed op WAT je eet per dag een week lang ofzo, dat maakt je ook bewuster van je eigen eetgewoontes Zal wel goedkomen hoor..
Nu moet ik over twee weken weer terugkomen. Maar ik moest mij volgens haar geen zorgen maken. Gek he, dat je dat toch gaat doen..... zal wel menseigen zijn...
Hmmm oke Lappie, ziet er inderdaad niet zorgwekkend uit (mening gebaseerd op wat de verloskundige mij vertelde). Hopelijk maak je je inderdaad niet teveel zorgen. Over twee weken weer een nieuwe echo?
Whaha, was net begonnen om een soort dagboekje bij te houden. Dan kan ik mezelf wat makkelijker op mijn flikker geven Grappig dat je hetzelfde voorstelde
Goede tip van dat kleine beetjes eten! Dat deed ik op het begin wel ivm misselijkheid, maar nu niet meer. Maar ben nog wel doodmoe! Gelijk naar de visboer gefietst hihi!!! Panther jij vroeg toch over dat suiker prikken? Ik had eerst 4.1, toen 6.2 en toen 7.2 (zoiets geloof ik). Geen idee wat het inhoudt, maar het was goed! Alhoewel als ik met jullie vergelijk dan is 4.1 wel laag of niet? Paula ben je nou nog steeds aan de schoonmaak? Damn... Goed bezig hoor! En de auto eindelijk terug, ze mochten er wel geld bijdoen zolang was je hem kwijt haha. Ik heb lekker lasagne alla Danielle in de oven staan (lievelingseten van vl en mij). Lekker met gehakt, ui, 3 paprika's, champignons gebakken in knoflookolie en een ananas erin! Ohh lekker smikkelen zo!!!
Haha Danielle bij een garage had ik ook op hoge poten gegaan hoor. Dit was van onze auto club daar zitten ook monteurs in en deze man kreeg het aan zijn hart ineens gaat ondertussen gelukkig beter maar hebben hem het zelf laten bepalen en niet gepushst ( al wilde ik dat soms wel) Ja en morgen alweer een hele planning in mn hoofd voor de beneden verdieping (als me teen meewerkt) sjees wat doet die pijn. Die lasagne klinkt heerlijk maar met mn maagzuur zou ik nu niet durven hihi
Oja dan is het beter om rustig te houden. En waarsch had het toch niet geholpen dat gepush! Alles is gelukkig goed gekomen! Hopelijk niet een te hoge rekening!!! Ohh doe toch rustig aan meis, volgende week weer een week hoor! Maagzuur, ja dat heb ik altijd wel na het eten (en het slapen), maar weet nog steeds niet precies waarvan het komt. En ik hou teveel van eten (denk dat mijn maagzuur niet sterk genoeg is om mij tegen te houden haha).
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 26 januari: Kleineknuff (27 jaar), 2e kindje, meisje ♥ 29 januari: Setje (32 jaar), 2e kindje ♥ 30 januari: Lori (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 31 januari: ButterflyM (22 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 1 februari: Reb (26 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ YeeyZwanger (21 jaar), 1e kindje, jongen ♥ SuperMama87 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 7 februari: LeonaC (29 jaar), 1e kindje ♥ SBC (31 jaar), 1e kindje 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ Pienpien (.. jaar), .. kindje ♥ Roxyroxx (26 jaar), 2e kindje, jongen ♥ Mompelientje (30 jaar), 1e kindje ♥ 9 februari: Migske (29 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ Inkie86 (27 jaar), 2e kindje ♥ Mommy1983 (29 jaar), 3e kindje ♥ 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥ 13 februari Ezra (.. jaar), .. kindje, meisje ♥ 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ Klein (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 16x jongen 8x meisje 1x verrassing Afspraken: 02-11 - Sammy88: 3d/4d echo 04-11 - Wendy88: controle vk 04-11 - Wendy88: 3D/4D echo 05-11 - YeeyZwanger: controle vk 05-11 - Lappie: pretecho 06-11 - Lappie: controle vk 06-11 - Paula1984: controle vk 07-11 - Panther: echo universiteit Rotterdam 07-11 - ButterflyM: controle vk 07-11 - Charmed: controle gyn 08-11 - Migske: pretecho 08-11 - Panther: bloedprikken vk 09-11 - Danielle1980: pretecho 11-11 - Inkie86: contole vk 11-11 - Migske: controle vk 12-11 - Janneke00: controle vk 12-11 - Lappie: afspraak lactatiekundige 13-11 - Janneke00: 3D-echo 13-11 - Reb: Controle vk 15-11 - Panther: controle vk 15-11 - Lappie: extra groei-echo gyn 02-12 - Reb: Controle vk Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Niicci Mika03 Lieke86 Dayna YogiFlow Wil je ook op de lijst of moet er iets aangepast? Pb mij dan de gegevens, dan komt het goed!
Vraag: Hoe gaat/ging het bij jullie wat betreft namen? Hebben jullie al een naam en hoe is dat gegaan? Zitten jullie wel of niet op één lijn? Wie heeft de naam bedacht, jij of je man? Doe je één of misschien twee namen, wel of niet vernoemen... vertel vertel! Bij onze zoon was ik maanden bezig met het verzinnen van een naam, als ik wel eens wat opnoemde dat vond hij het niks. Toen zei ik verzin jij dan eens een naam. Toen sloeg hij het voornamenboek er op na en had binnen no-time een naam. Ik vond hem eerst helemaal niets, moest er erg aan wennen. Die naam is het wel geworden. Tweede naam heb ik erbij gekozen (geen vernoeming). Dit keer was ik weer druk aan het brainstormen en toen ik twee namen had noemde ik ze op en hij vond ze meteen leuk. Het liefst heeft hij ze nog andersom, maar ik wil echt graag deze volgorde houden (tweede naam vind ik te apart als roepnaam). Hoe gaat/ging het bij jullie? En wie wil de naam alvast delen?
Ben nu wel benieuwd wat de naam van je zoon uiteindelijk geworden is dan (je zoon van 10 bedoel ik dan he). Hier waren we al uit de meisjesnaam toen we nog niet eens zwanger waren. Tess zouden we haar noemen. En een jongensnaam kwamen we niet uit. We hadden we een stuk of 8 namen op papier gezet. Nu weten we dat het een jongetje wordt, dus ff flink voor gezeten. Maar die 7 namen vielen bijna allemaal af en deze vinden we allebei leuk! Alhoewel ik heel eerlijk gezegd liever een andere naam heb, namelijk Justin, maar vl wil dat niet. Ik vrees dat hij ook niet over te halen is haha. Maar nu hebben we dus al maanden deze naam. En nee, die wil ik liever niet delen, vind het toch een magisch moment ofso. We hebben ook een 2e naam, (heb ik hier al eerder vermeld) een vernoeming naar de overleden vader van vl. Namelijk Hendrik (geen mooie naam, maar een vervorming ervan vinden we niet leuk of staat niet bij de eerste naam), dus we houden de naam intact!!! Wil jij de naam delen Lappie?
Tess is en blijft ook onze meisjes naam gevolgd door Jody en Sydney maar goed we hebben ze niet nodig hihi. Bij de eerste hebben we beide afzonderlijk een top 10 gemaakt en naam van zl stond als enige op beide lijstjes dus makkie. Deze keer was het een beetje over en weer van namen roepen maar vonden beide elkaars ideen niets. Tot DE naam ik stelde hem voor ml dacht mmm ja en een paar dagen later kwam hij erop terug dat het toch wel een erg mooie naam is zo gezegd zo gedaan. Danielle dat maagzuur komt door dat soort gerechten en ook ik vind het erg moeilijk om al dat soort lekkers te laten staan hoor. Rekening wisten we al was een dure maar ja bij een garage hadden we ook een dag manuren kwijt geweest dus eigenlijk moeten we niet klagen. En nee rustig aan lukt ff niet mn lijst word aleen maar langer op het moment
Ahhh ook tess dus? Zoooo mooi. Zeg t verder tegen niemand, misschien voor n tweede Fijn dat jullie er ook uit zijn. Misschien ook wel dezelfde Haha.
haha ik houd al 2 jaar bij ofzo wat ik eet (is echt gewoonte) ik heb hiervoor Weight Watchers gedaan en helpt mij geholpen om meer te eten, ik at ook altijd te weinig en werd hier dik van (omdat je vast gaat houden en WAT je dan eet blijft dan plakken) du meer gaan eten en gaan afvallen (wat wil een vrouw nog meer?!)