Lov, wat schrikken zeg! En dat vlak na een mooie bruiloft. Veel sterkte, hopelijk mag ze morgen naar huis! Reb, oneee, meen je niet. Dat is balen... Zucht... Over kaartje 2 go. Ik vind het juist makkelijk dat ik het zo in een excel bestand kan typen en dan opgeven aan kaartje2go. Hun verzenden het dan (anders ben je een postzegel kwijt en moet je het alsnog zelf inpakken, dichtplakken, postzegels plakken enz). Dus voor ons zeker kaartje2go. Ik weet niet of het een handige tip is, maar de postzegels worden over een tijdje weer duurder (of is dat inmiddels al gebeurt?). Ik heb dus 50 postzegels gekocht, scheelt meer dan 5 cent per zegel (alle beetjes helpen). Misschien kunnen jullie als jullie zelf een kaartje willen versturen alvast babyzegels van tevoren kopen voordat de prijs weer omhoog gaat. Maar geen idee eigenlijk of dat nu nog kan. Kortom: waardeloze tip Whahaha!!! Nou vandaag lakentjes uitgezocht (vl mocht kiezen, en mijn moeder en ik gaan het maken). En nu lig ik lekker in bed met een kruik en tv aan en vl is trainen! Lekker rustig avondje!!!
27 Weken, whoeiiii!!! Vandaag vieren we onze verjaardagen, gezellig! & verder... Gisteren geregeld wat er met de kleine gaat gebeuren mocht er iets met ons gebeuren. In maart gaan we de aktes laten opstellen!
Joehoe, Reb gefeliciteerd met je 27 wk dansje, ik dans ge z ellig mee En veel plezier vandaag met jullie verjaardagen!!
Meiden heb een beetje terug gelezen maar ons leven is in een soort van slechte film beland Afgelopen nacht van woe op don te horen gekregen dat mijn stiefzusje op 30 jarige leeftijd en haar ongeboren dochter (7 mnd zwanger) zijn overleden. De omstandigheden omtrent haar dood riepen vragen op bij de politie en er is een groot recherche onderzoek gestart ook het lichaam is door justitie in beslag genomen. Ze is gevonden onderaan een stenen trap in het appartementen complex waar zij woont in het trappenhuis toen de hulp diensten arriveerde kreeg ze een hartstilstand ze is gereanimeerd en naar het ziekenhuis gebracht (ze woont in zuid Holland) daar is het kindje uit haar buik gehaald maar die was al overleden even later is mijn stiefzusje ook overleden. Er is een sectie verricht en gisteren hebben we de uitslag gekregen de doodsoorzaak is onbekend ze houden het op een noodlottig ongeval mijn stiefzusje zat in een heftige strijd om de omgangsregeling met haar ex betreffend hun zoon van 5 maar hij en de mensen in zijn omgeving zijn uitgesloten van betrokkenheid. Het nare is dat de tel en haar sleutels weg zijn de recherche houdt het erop dat zij na de val en daar hulpeloos op de vloer lag beroofd is van haar spulletjes :x:x:x:x Wat een walgelijke mensen heb je toch...... Het lichaam is vrijgegeven en vandaag gaan we de begrafenis regelen haar babytje is bij haar in het uitvaartcentrum. Het is moeilijk te verteren voor ons dat de doodsoorzaak en de omstandigheden hoe het is gebeurd niet te verklaren zijn. Ook is het verlies van 2 mensen tegelijk die ons zo dierbaar waren en op die jonge leeftijd heel moeilijk te accepteren. Ze was 2 januari uitgerekend 1 maand voor ons.
Jeetje, weet even niet wat ik moet zeggen Panther. Veel sterkte de komende tijd met jullie grote verlies!
Lieve panther Woorden schieten te kort wat een vreseljk tragisch elk woord doet tekort aan de situatie. Veel sterkte voor jou en je familie... Knuffel
Wat een vreselijke gebeurtenis Panther!! Heel veel sterkte voor iedereen!! Geen woorden voor inderdaad....