februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wauw mooi Sammy!

Geniet van t thuis zijn Lov, lekker rustig aan.

Ik had gisteravond oorlog in mn buik, wow buik had echt een eigen leven! Ging er zo raar aan toe hahha :D
    Prachtig om te zien!

2. migske

migske Niet meer actief

Jeetje mina panther....ik lees ook weer even en dan zulk nieuws :(
    Ik wil je onwijs veel sterkte wensen omtrent dit grote verlies...ook de manier waarop is onmenselijk te noemen en laten we over de baby en de leeftijd maar zwijgen....gecondoleerd en heel veel kracht, sterkte en doorzettingsvermogen gewenst...
    Ook voor je familie..bah

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meiden ondanks dat de crisis er bij ons ook flink is hebben we ook zn geluk!
    Eerst win ik een bolle buik gezins fotoshoot en nu krijg ik en berichtje van een kennisje uit onze kerk.
    Ze wil graag in de toekomst een opleiding volgen tot doula maar moet nog uitgeloot worden.
    Ze wil wel bezig zijn met van alles rond zwangerschap (zelf mama van 2 knullen met hetzelfde leeftijd verschil als wij)
    Vraagt ze of ze mijn belly mag gipsen hoe leuk! Natuurlijk mag dat ze heeft het nog nooit gedaan dus of het lukt weten we nog niet haha maar sowieso hartstikke leuk!
    Dus over een paar weekjes hopelijk een mooie afdruk van me buik!

4. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Nogmaals bedankt voor alle reacties!

Ik heb een dagje voor mijzelf was aan het rennen en vliegen deze week dus mijn vader zegt blijf lekker thuis vandaag nou dat deed me goed!

Meiden een vraagje heb last van aambeien pfffff mag ik daar iets voor gebruiken weet iemand dit?
    Gister bewoog ook mijn buik hihi mijn man zag het ook zo grappig en dat bewegen van de kleine man zoveel jeeee :D

5. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Leuk een buik gips lijkt me zo mooi.
    Zoekt ze nog vrijwilligers?;)

6. paula1984

Aambeien ja hoor daar mag je spul voor gebruiken.
    Ik zelf gebruik sperti vind ik het beste werken is een beetje gel achtig.
    Wat NA de bevalling trouwens heel goed helpt is neusspray erop spuiten wel echte geen zoutoplossing daar krimpen ze mega snel van. (Mag NIET tijdens zwangerschap)

Weet trouwens niet hoor hoeveel ze er wil doen haha ik ben haar eerste proefkonijn;)
    Eerst maar eens kijken wat het word

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

hadden ze nu al catfight onderling LOL

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jeeeeejj 26 weken! Nog 12 weken te gaaan raar zeg:$

9. paula1984

Jeej Sammy dansjesdag! Ik doe met je mee vandaag!

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahaha vindje t niet ineens snel gaan nu?

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Zijn mijn kinderen trouwens niet erg zwaar? In de app die ik heb staat dat ze nu ongeveer 730 gr zijn, meisje is 933 & jongen 1033 :$

12. paula1984

Die app is een gemiddelde kijk.maar eens op een andere daar staat ook weer wat anders.
    Ik vind je kindjes idd best flink voor het termijn.
    Maar ook dat zijn maar metingen he.
    Hoor van zoveel vrouwen die groeiechos hebben gehad dat ze er zelfs een dag voor de bevalling nog naast zaten soms wel een kilo!

Maar het kqn goed hoor nicht van ml is dit jaar van haar tweeling bevallen met 33weken.
    Ene woog 2395 andere 2495 dat is groot voor het termijn en ook omdat ze een tweeling zijn.
    Is alleen maar fijn geweest ondanks dat ze vroeg waren was de eerste al na 2 weken thuis de andere heeft iets langer nodig gehad.

13. paula1984

Heey Reb alles goed heb je van het weekend niet gezien?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeeh hier ook 26 weken.

Pfffff gaat op de 30 weken aan meiden.

Sammy wat zeiden ze in het zk dan?

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Nou niet normaal he, ik vind het helemaal snel gaan maar komt misschien omdat mijn huishouden en kids al doorgaan met hun afspraken, sporten e.d. ik ben even "tussendoor" zwanger LOL (zo voelt het wel eens) het enige waar ik me echt even bewust zwanger voel is op het forum of ons facebook cluppie, dus is wel even lekker voor me, dan sta ik er even bij stil!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah tiger herkenbaar :D

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Zo een nuttig weekend gehad, op de baby zijn kamer plankjes opgehangen en weer dozen uitgezocht (moet er nu nog 6 hihi van de 15 is dat best goed toch) en dan heel de voorzolder opgeruimd en leeggeruimd, daar ook weer veel vuilniszakken weggehaald met zooi en ook kleding (7 kleding en 5 afval ofzo) dus schiet lekker op.

We hebben toch een gaatje gevonden dat we dakkapel kunnen laten zetten (anders moeten we eerst zolder verbouwen, nieuwe veluxen erin (die zijn rot) en een bal na laten kijken (ook schade) en dan willen we eigenlijk toch een dakkapel nu zou in 1 keer natuurlijk het goedkoopst zijn, we zaten beetje te dubben of we dat wel konden missen maar het moet net kunnen en leek ons wel verstandiger maarja dan moet het wel een beetje snel natuurlijk nu (dus als iemand suggesties heeft hiervoor ik houd me aanbevolen haha)

Het schiet lekker op in elk geval, is ook wel eens lekker, soms ben je heel een weekend bezig geweest en niets opgeschoten maar nu ging ie goed!!

PS ik vind de kleur op de muur tegenvallen het moest meer tussen taupe en wit invallen en vind het nu gewoon wit haha maar goed de andere kant is vrij druk dus kan op zich wel hebben.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet mijn smaak kamertje maar het ziet er wel schattig uit.

Oh nee ik zie idd gewoon wit :D
    Ga je de boom nog verven of is ie al geverfd ? Zie het niet zo goed. Wat betreft je dakkapel geen idee.... Gewoon eens rondbellen?

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Wat ik nou nog moet doen:

6 resterende dozen uitzoeken
    oude kleertjes wassen en sorteren op maat e.d. (van de oudste die de baby straks kan dragen)
    hydrofielluiers e.d. wassen

Twee dekenhoezen maken
    Badcape maken

Onder de wandplank haakjes of iets maken voor iets leuks qua aankleding (een zak waar dingetjes nog in kunnen) maar dat het wat minder kaal staat)

Een kruikenzak maken
    Ik wil nog een eigen waskussenhoes maken (zit nu standaard om heen)
    Lampenkap kopen of maken

Ik ben aan het wachten op mijn stofjes, die hadden al binnen moeten zijn maar helaas pindakaas nog niets, ze gaan ze wel opnieuw sturen want gaan ervan uit dat ze kwijt zijn dan maar. op zich nette service maar dan moet ik dus iets langer wachten tot ik verder kan.

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Hij lijkt niet zo geverfd idd op de foto maar is dezelfde kleur als bedje geverfd (hoogglans taupe achtig) in het echt zie je het beter.. :D

Deel Deze Pagina