Lov ze zeiden niets in het zk heb dat bij de pretecho gehoord. Ik heb om 1 uur de groeiecho dus dan zal ik t wel horen!! Tiger wat een super mooi kamertje! Ziet er ecjt gezellig uit! Mooi hoor!
Oh oke Ik twijfel nog of ik een sticker wil plakken op de babykamer... Maar dan iets stoerder .... Sammy nou dan ben ik benieuwd, en idd het is soms moeilijk te meten ook. Hoor het ook zo vaak dat ze het verkeerd hadden. Maar als je een tweeling draagt en ze zijn mooi groot is dat alleen maar positief!
als het goed is hoor je vaak niets haha, als ze te groot of te klein zijn altijd... op zich is het wel fijn als je kindjes goed groeien want omdat ze vaak toch wat eerder ter wereld komen kunnen ze wat hebben!
NOg (ongeveer) 3 maandjes, zat te kijken in mijn boeken en zag dat ik bij vorige zwangerschap ook met 26 weken zoiets had gemaakt hihi Op het shirtje staat "Mini Pooper" wel zo toepasselijk
Ah lief dat je aan me denkt! Even druk geweest (geschilderd, gestudeerd, huishouden en verjaardagen gevierd). Pfffffffff, wat kapot gisteren. Vandaag ook weer de hele dag aan de studie. Erg productief geweest. Hoe gaat het met jou??
@Tiger Supermooie kamer! Ben vooral fan van de boom Ga je trouwens al bijna beginnen met wassen? @Lov Hoe gaat het met jou?? Inmiddels al wat rustiger daar?
Ik heb kleertjes nooit gewassen haha alleen hydrodoeken, oude kleertjr die al jaren op zolder liggen en badcapes e.d. voor vocht ...
He gelukkig scatti! Ja meestal ben je zo lekker online miste je Is het gezellig geweest met verjaardagen vieren? Hier gaat het goed wonderbaarlijk geen last meer van me bekken snap er helemaal niets van Normaal moet het erger worden nu we verder komen maar goednik geniet dat het voor nu okee gaat. Morgen naar me cursus club kijken of het weer van die leuke meiden zijn als vorige keer. Verder is me teen nog steeds pimpelpaars en doet zeer muts die ik ben haha Xx
@ reb gaat goed lieverd... Als het met mijn meisjes goed gaat dan gaat het ook goed met mama Kleertjes wassen.... Tja laten we eerst maar eens die kamer doen hier
Ja toch.... Zij zijn het belangrijkste.... Als het met hun goedgaat kan mama alles aan. Daarom was het zo heftig vorige week om mijn meisje zo te zien
Bevallingslijst 1-15 februari 2014 26 januari: Kleineknuff (27 jaar), 2e kindje, meisje ♥ 29 januari: Setje (32 jaar), 2e kindje ♥ 30 januari: Lori (32 jaar), 2e kindje, meisje ♥ Lappie (38 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 31 januari: ButterflyM (22 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 1 februari: Reb (26 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Wendy88 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ YeeyZwanger (21 jaar), 1e kindje, jongen ♥ SuperMama87 (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 3 februari: Panther (39 jaar), 3e kindje, jongen ♥ Paula1984 (29 jaar), 2e kindje, jongen ♥ 5 februari: Daniëlle1980 (32 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 7 februari: LeonaC (29 jaar), 1e kindje ♥ SBC (31 jaar), 1e kindje 8 februari: Charmed (23 jaar), 1e twee kindjes, meisje ♥ meisje ♥ Pienpien (.. jaar), .. kindje ♥ Roxyroxx (26 jaar), 2e kindje, jongen ♥ Mompelientje (30 jaar), 1e kindje ♥ 9 februari: Migske (29 jaar), 1e kindje, meisje ♥ Tigermommy (32 jaar), 3e kindje, jongen ♥ 10 februari: Janneke00 (31 jaar), 2e kindje, jongen ♥ Lov23 (30 jaar) 3e kindje, jongen ♥ 11 februari: Sammy88 (25 jaar), 1e twee kindjes, jongen ♥ meisje ♥ Inkie86 (27 jaar), 2e kindje ♥ Mommy1983 (29 jaar), 3e kindje ♥ 12 februari: bijnamama1988 (24 jaar), 1e kindje, jongen ♥ Berte (37 jaar), derde kindje, jongen ♥ 13 februari Ezra (.. jaar), .. kindje, meisje ♥ 14 februari: Tessvdk (25 jaar), 2e kindje, verrassing ♥ Klein (25 jaar), 1e kindje, jongen ♥ 16x jongen 8x meisje 1x verrassing Afspraken: 04-11 - Wendy88: controle vk 04-11 - Wendy88: 3D/4D echo 05-11 - YeeyZwanger: controle vk 05-11 - Lappie: pretecho 06-11 - Lappie: controle vk 06-11 - Paula1984: controle vk 07-11 - Panther: echo universiteit Rotterdam 07-11 - ButterflyM: controle vk 07-11 - Charmed: controle gyn 08-11 - Migske: pretecho 08-11 - Panther: bloedprikken vk 09-11 - Danielle1980: pretecho 11-11 - Inkie86: contole vk 11-11 - Migske: controle vk 12-11 - Janneke00: controle vk 12-11 - Lappie: afspraak lactatiekundige 13-11 - Janneke00: 3D-echo 13-11 - Reb: Controle vk 15-11 - Panther: controle vk 15-11 - Lappie: extra groei-echo gyn 27-11 - Wendy88: controle + groeiecho 02-12 - Reb: Controle vk Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Niicci Mika03 Lieke86 Dayna YogiFlow Wil je ook op de lijst of moet er iets aangepast? Pb mij dan de gegevens, dan komt het goed!