dag lieve dames wij vandaag terug gekomen van een FANTASTISCH lang weekend centerparcs onze prinses was zo lief en voorbeeldig alle dagen en wat een lol dat ze en natuurlijk we hadden ook dit weekend gelukkig een fijn weekend met vriend gehad en ook samen tot rust gekomen ook zei hij dat hij niet lang meer wil wachten met mij ten huwelijk vragen wat voor mij een verrassing was maar daar toch heel blij om ben morgen alweer 26 weken en pfff kan niet wachten tot ik me manneke in me armen mag houden ( hebben er vast meer last van ) hier nog een fotootje van me buik(je) en een fijne week iedereen!
@Lov Fijn om te horen! Zal wel heel erg schrikken zijn geweest En alles op zn tijd toch, nog alle tijd @Paula Whaha, heb jou natuurlijk ook gemist! Bizar van je bekken, maar wel fijn. Geniet ervan Hier wil die ontsteking in mijn lies niet echt weg, beetje jammerlijk. Dus in de praktijk: de ene dag gaat het goed en de andere dag kan ik amper lopen. Het wisselt zich een beetje af, whaha. Maarja, ik doe toch wel wat ik wil, met of zonder pijntjes. En stom van je teen, kusje erop! En verders . Zin in de cursus?
Goed nieuws Inkie!! Fijn voor jullie zeg!! Leuke foto's en een leuk t-shirt Kan ook niet wachten tot ons meisje er is
Haha nou ja wordt wel tijd nu aaaahhhhhh.... @inkie leuke foto.... Maar uhm nu is het ook niet echt een verassing meer dan he
Oh ja dat is ook zo, maar anders waren we ook niet veel sneller geweest Het is gewoon een beetje veel....verbouwen en eigen bedrijf en al het gestress eromheen.
Ik ken het wel een beetje... Hier is de studeerkamer/werkkamer gelukkig bijna af, is de zaak vorige week verhuisd en gestress om een rekening van bijna 1500 euro die eraan zit te komen. Gelukkig komt altijd alles goed en zijn mijn vent en ik een echt team (maarja, na alles wist ik dat stiekem al ). Tegenslagen zijn er om nog sterker uit te komen, al zou het soms wel fijn zijn als het gewoon even rustig was. Hopelijk wordt het voor jou toch echt even iets rustiger de komende tijd.. Is er niemand die kan komen helpen met de kinderkamer o.i.d.?
Ja ach weet je... Dat is het leven helaas...klinkt zo zielig maar is wel zo Het is gewoon even niet anders nu, rustig aan doen en het komt wel goed. Het is alleen frustrerend dat ik zelf ook niks kan doen. Maar eigenlijk komt hij toch eerst bij ons op de kamer dus als er maar al eens een bedje staat dalijk en ik de kleertjes kan opbergen en sorteren. Dan ben ik al blij
Dat is dan ook wel weer zo, maar aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat het wel fijn zou zijn als dat geklus en verbouw een keer stopt Ik zit nu sinds de koop van ons huis (sinds december) in een klushuis. Nu wordt het gelukkig wel elke week beter, maar toch... Pfff.. Ben er zo klaar mee, ook al die extra kosten steeds
Oh ja dat zeker vooral met 2 kids in huis aaaaaaahhhhh. Maar als er al eens geen stof ligt en muren eruit moeten enz... Dat gaat hier volgend jaar weer gebeuren... Voor nu moeten de kinderkamers en de trap ... Volgend jaar badkamer en keuken...
Kan je nagaan, ik word al gek van die rotzooi zonder kinderen in huis Oooh, hier is de keuken gelukkig wel gedaan. Badkamer komt over twee à drie jaar. Moet er nu niet aan denken! Maarja, wel een mooi huisje
Hahah ja Nou de keuken is alleen een muur die eruit gaat.... Ach ja we willen graag een leuk huisje he Zo ga goeden tijden kijken meiden.... Fijne avond!
Pff balen van die ontsteking is daar niets voor? Ja ik geniet zolang het duurt ik vermoed als mini gaat indalen het wel weer terug komt maar dat zien we dan wel weer. Thx voor je kussie Ja hoor heb er zin is een beetje simpel maar wel fijn om even een uurtje met alleen onze beeb bezig te zijn. Ga jij nog iets volgen of doen? Inkie mooie foto's! Jij was toch naar de erperheide geweest? Leuk park?
Mja, inderdaad lekker van genieten. Gaat de baby niet eerder indalen wanneer je zwanger bent van een tweede/derde/vierde/vijfde etc? Voor die ontsteking is niet echt wat, moet flink bewegen, maar bij een verkeerde beweging schiet het er zo weer in. Rust houden is ook niet echt een optie, maar overbelasten ook weer niet. Het is echt vet irritant Ik wilde eigenlijk naar zwangerschapsgym, of weet ik veel wat. Maar vond het wat overbodig worden, omdat ik elke week naar de fysio ga en daar best wel veel informatie krijg. Dus scheelt ook weer in de kosten. Ik kom alleen verder niet in contact met anderen zwangeren, behalve met jullie dan Maarja, na de afgelopen jaren vind ik dat ook niet zo heel erg. Niet iedereen is zwanger op zijn leukst, whaha
Schouderklopje voor jou goed bezig. Wat betreft indalen dat schijnt bij een tweedenof volgende vaak later of soms pas tijdens de bevalling te gebeuren althans dat is mij verteld. Is zwemmen niet wat dan? Of ging dat niet met je huid? Nou dan klets je maar met ons hoor wij zijn nu wel op zn leukst haha.
Ooohw nou, nog even geduld dan whaha. Zwemmen is een goed idee, maar wat je zegt... Met mijn huid is dat geen doen helaas. Buiten dat, heb ik toch al meer last van mijn huid nu de zwangerschap vordert... Oooooooohw, kan nog wel een paar uur slapen pff
Ik zou zeggen welterusten dan! En als het nu toch al erger is mss eens proberen te zwemmen of is dan echt het einde zoek?