februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dan beter niet jammer de beweging zou echt goed zijn met je klachten denk ik.
    Sucses met de studie!

Ik heb alweer lekker gestofzuigd en opgeruimd.
    Zo weer de ronde door het dorp wandelen even medicijnen halen voor ml pakket naar het postpunt brengen (helaas andere kant van dorp)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zwemmen als je eczeem hebt id idd niet zo fijn.....

Zo hier weer klaar met het huishouden voor vandaag..,. Nu lekker even op de bank met een kopje thee.

3. Reb

Reb Niet meer actief

Dat is mooi op tijd Lov! :)

Paula
    Ik weet het, maarja, kom met mijn oefeningen gelukkig wel een eind en loop wel regelmatig een blokje om :) beetje soepel proberen te houden. Have fun aan de andere kant van het dorp :)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik begin altijd gelijk smorgens :)

5. paula1984

Zo terug gatver terugweg regen en hoes vergeten voor mn zoon allebei nat gets en de wind is zooooo koud manneke had hele rode handjes gelukkig kon hij nog lachen.

Lekker blijven lopen hoor reb echt ik merk zo veel verschil vorige zwangerschap bleef ik ook meer zitten en had ik zoveel meer last.
    Nu loop ik echt hele stukken en ja soms doet dat smerig zeer maar daarna is de beloning van pijnvrij daar doe ik het voor.
    In de avond ook als ik dan echt een uur zit en ik kom omhoog dan is mijn hele stuit beurs van het hangen moet eigenlijk echt niet langer dan een half uur zitten en dan hup weer in beweging.

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    kan je dan misschien niet beter 2 keer een half uur lopen, in plaats van een heel stuk in 1 keer dat raad mijn bekkenbodem dame aan. Dan blijf je beter in beweging en overbelasten is kwalijker, een uur is bv te lang maar 2 keer een half uur met minimaal 2 uur rust ertussen is prima.

7. paula1984

Wat tiger zegt klopt ook idd wel op geleide van de pijn natuurlijk.
    Kijk ieder is anders ik heb van nature pijn dus als ik naar elk pijntje moet luisteren kwam ik nooit meer van me plek.

8. paula1984

En voor mij is 2 keer een half uur met pauze geen optie het is 35 min heen naar de winkels en weer 35 terug kan moeilijk 2 uur voor de kruitvat gaan zitten haha

Op slechte dagen ga niet ver hoor alleen naar de aldi die zit hier op 10 min

9. Reb

Reb Niet meer actief

Nou het zijn momenteel niet mijn bekken die moeilijk doen, maar mijn lies. Door dat incident met de container en de schutting is het gewoon zo pijnlijk geworden. Mijn fysio zei dat ik een balans moet vinden, alleen dat het een heel lastige plek is om te genezen ivm de zwangerschap en het feit dat ik toch wel al wat last heb van mijn bekken. Buiten dat, voor dit soort ontstekingen wordt vaak Diclofenac voorgeschreven, alleen dat mag weer niet tijdens de zwangerschap.

Wat Tiger zegt, ik moet af en toe een blokje om, zodat het niet te stijf wordt - vijf/tien minuten is dan al genoeg (en boodschappen doen gaat ook nog wel). Maar ik moet geen uur willen lopen, dan kan ik daarna en de volgende dag gewoon niet meer.
    Pech hebben en niet te veel willen, maar ik stort me compleet op mijn studie om me toch nuttig te voelen :)

10. Reb

Reb Niet meer actief

Maar hihaho, de boodschappen zijn binnen en straks een cake bakken voor mijn lief, die is morgen jarig (zo handig dat we maar een paar dagen schelen, muhahahaha). Hij houdt in ieder geval niet van taart, dus dan maar een chocolade cake!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb medelijden met je reb :(

12. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jaaaa daar ben ik weer (even het internet van de buren gepikt:D), het is hier sinds zondag "ingeslagen" in de wijk, dus geen verbinding meer!!!

Wat hebben jullie veel geschreven zeg, heb alles bijgelezen, maar vergeet gelijk zoveel haha.

Reb vervelend dat je zo'n last heb zeg!!
    Hopelijk geeft de chocoladetaart wat verlichting ;)

Paula hoe is het nu met je teen? Nog zo pijnlijk?

Hier gaat het weer helemaal top, voel me geweldig, ben heel rustig in mijn hoofd, en langzaam bij beetje hebben we alles in huis voor de kleine en begint het huis een beetje opgeruimd te worden. Alleen nog even een Ikea kast kopen, voor het speelgoed van de kleine, en nog wat zooi van onszelf, dan ziet alles er strak uit! Helemaal blij!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heerlijk Danielle!

Hier had ik trouwens last van een geknak in mijn rug tijdens het naar school brengen van de oudst vanmorgen.... Niet fijn moet ik zeggen hahaha

14. Reb

Reb Niet meer actief

Nou meiden, het gaat voor de rest prima hoor!!! & ik voel me ook 95% van de tijd opgewekt en vrolijk, dus :D
    En ik ben een van de gekke mensen op deze wereld die studeren leuk vind, dus dat scheelt echt enorm, als ik dat nu niet had zou ik wel een beetje gek zijn geworden denk ik :D

Danielle, internet van de buren stelen? Heb ik wat gemist? :D

Lov, geknak in je rug? Klinkt ook niet helemaal lekker. Is het nu al weg of nog steeds last van?

15. paula1984

Jummie en goed dat je het toch blijft doen hoor al zijn het maar korte stukjes!

16. paula1984

@ Danielle als ik me maar niet stoot gaat ie goed haha is wel pimpelpaars haha
    Gelukkig ben je weer online!

17. paula1984

Lov dat klinkt niet fijn

18. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lov, wat is dat nou weer? Pff rare kwaaltjes komen er voorbij he!
    Is het al over? Klinkt als stijfheid. Zou dat kunnen?

Goed bezig Reb. En idd als je studeren leuk vind dan ben je wel een beetje gek ja ;). Super goed van je dat je zoveel discipline hebt hoor!!

Nee niks gemist hoor Reb, zondag viel ineens met een harde klap van de onweer het internet hier uit. Net maar eens gebeld naar de provider, en hij kon dus zien dat het hier in de buurt ergens was ingeslagen op een kabel ofso. Nu gaat er een monteur de wijk in om het te repareren. Ik zit nu met mijn laptop en telefoon stijf naast het raam om het beperkte ontvangst van de buurman/buurvrouw op te vangen, die heeft zijn/haar internet niet beveiligd!

Verder heb ik de halve keuken gedaan (zelfs de gaspitten blinken) en de slaapkamer is weer opgeruimd en fris! Vergeperste sinasappels en smoothie gemaakt. Boodschapjes zijn gedaan (lekker dure ambi pur luchtjes gehaald voor naast de kattenbak), en zometeen naar Zwangerschapsyoga! :D:D

19. danielle1980

danielle1980 Bekend lid

28 mei 2013
    591
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oefff geluk dat ie niet gebroken is dan zeg!!! Je hebt er wel lang last van zeg!!!

Yeah, wat kun je internet dan missen zeg! Niet dat ik de laatste tijd zoveel te vertellen had, was zooo moe, maar nu voel ik me weer top, dus klets weer gezellig mee!!!

20. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Helaas ben ik er daar niet één van, haha.. Moet ook weer huiswerk maken, maar ik heb er juist geen zin in,haha ;) Maarja je moet wat tegenwoordig!!!

Deel Deze Pagina