februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Hihaho Wendy, wat een moppie zeg! Ahhhwwwwww!!!!!!!

2. Reb

Reb Niet meer actief

Oh daar ging mijn discipline heel even, mijn galaxy tab 3 werd bezorgd. Ik wil namelijk al jaren een tab, maar vind ze eigenlijk te duur. Nu was er zo'n tablet actie bij de LOI, dus tadaaa, daar istie dan :D

Straks gezellig naar de diëtiste, kijken of zij ervoor kan zorgen dat ik meer ga eten ;) :)

3. Reb

Reb Niet meer actief

Ik kan het daar gewoon niet mee eens zijn :)
    Maar ik heb dan ook nooit per ongeluk seks :)

4. Reb

Reb Niet meer actief

Ohw Danielle, lekker debiel dat ze dan niet eens gaan onderzoeken hoe en wat. Lijkt me best irritant, zo zonder internet :(

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Vele zijn niet goed bij;)

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ja ondanks mijn eerste bevalling met ook weeenstormen e.d. zie ik er niet tegenop, ik ben er (nu) heel nuchter in van het moet er toch uit het enige waar ik tegenop zie is als het weer (te) groot is en weer een totaalruptuur want dat is niet meteen weg en loop ik weer weken met pijn e.d. een bevalling zelf ben ik vrij snel vergeten maar als je dingen hebt waardoor je wekenlang moet genezen dan is het niet meteen weg dus DAAR zie ik wel tegenop!

En ja 10 weken voorweeen elke avond zit ik ook niet op te wachten haha dus dat wil ik ook wel overslaan deze keer!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaaha nou wat wel kan is dat je een verkeerde pil slikt.... Die te licht is ofzo...

Maar ik ben al aan de pil sinds mijn 12de en toch echt nooit per ongeluk zwanger geworden nee :p

8. paula1984

Ja eenn pil kan idd te licht zijn een condoom kan scheuren enz.
    Dan nog is het niet per ongeluk je heb s.ex dus ja :p
    Ach niet iedereen zal het met deze beredenering eens zijn.

Andere vraag mss beetje vroeg maar hebben jullie al ac nagedacht voor straks?
    Ik weet niet wat te doen?
    Na onze eerste heb ik niets meer gebruikt qua hormonen en ik vind het heerlijk zo maar wat dan?

9. paula1984

Dat kan ik helemaal snappen zeg totaalruptuur lijkt me vreselijk zeg net wat je zegt zn nasleep.
    Ze zeggen dat je vaker last heb van voorweeen met een 2e of volgende is dat echt zo?
    En hoe onderscheid je ze dan van het echte werk?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja dan was het niet gepland iig;)

Hier ga ik niet meer aan de ac..... Ben er klaar mee

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Als ik voor mezelf spreek dan nemen ze af bv onder de douche of in nad met pcm, kruik zoiets en ze zijn niet super regelmatig, ze kunnen wel zorgen voor ontsluiting want bij Miley liep ik al met 4-5 cm met dik 37 weken.

Ik had het bij de eerste al, tweede erger dus ik houd mn hart vast haha het doet niet superpijn maar net genoeg om niet te kunnen slapen zeg maar, vooral snachtw dus die weken duren dan zo lang!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb het nooit zo erg gehad voorweeen....

Bij de eerste zeiden ze in het zk toen ik aan de ctg lag dat ik ze had maar zelf merkte ik niks

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik was in de overgang dus gebruikte niets want er was maar een inieminiekans, nu Gaat mn man toch knippie laten zetten en mocht ik een ks krijgen dan doe ik dat meteen. Want het is wel genoeg we wisten nu dat er een kans was en lieten het aan de natuur over maar blijkbaar is bij ons inieminiekans genoeg LOL

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Nee overdag merkte ik ze niet maar snachts trok het dan samen en met rugpijn e.d. en echt pijn was het niet maar lag dan steeds te draaien want voelde heel onprettig en ja snachts let je er natuurlijk meer op.

15. paula1984

Dank voor de info tiger!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ook dat merkte ik dus niet :p

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hey meiden, wat hebben jullie weer veel geschreven, ben een daggie niet thuis geweest.... ;)
    Ik had vandaag een 3d echo maar meneer vond het nodig om constant zijn voet voor zijn gezicht te doen.... ze kon hem echt niet goed in beeld krijgen helaas.
    Ik heb niets hoeven te betalen en kom nog een keer terug met 32 weken, voor poging nr twee...

18. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Hoi dames, daar ben ik weer! Ik was nl even afwezig, maar nu lees ik weer gezellig mee :)

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ooh balen Lappie!! Fijn dat je terug mag komen :)

Hier toch nog productief geweest, toch nog een opdracht ingeleverd en het gedichtje op de muur gemaakt :)

20. Reb

Reb Niet meer actief

Oh wat jammer Lappie, maarja over een paar weken weer koekeloeren :)

Hoi Supermama :)

Wendy, nog een beetje aan het genieten van de fotootjes? :)

Deel Deze Pagina