Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gean85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. logo

logo Niet meer actief

@ babyspullen, wiegdeken en laken van nijntje oranje zijn besteld!!! :) nu nog kijken voor ledikant. Maar ik ben al blij.

@ Kahlan wat vervelend zeg dat ze je laten zitten :(

@tigermommy wat leuk dat je je buik ook meet. Dat heb ik niet gedaan. Echt een goed idee!

@ nyneave ook een mooi buikje :)

@ controle net terug van het zkh. Alles was weer oké. Mijn bloeddruk was zelfs 120 60, dus heb net een zak zoute chips open getrokken :) de kleine lag vandaag dwars in mijn buik.
    Gelukkig weinig last gehad van harde buiken, soms nog wel maar niet pijnlijk meer.

@ tigermommy vervelend he de harde buiken. Jij hebt er veel begrijp ik? Hoe komt het?

@ gewicht kindje ik heb maar een keer te horen gekregen wat de kleine weegt. Op dit moment vinden ze het niet belangrijk genoeg om te meten, dus maken ze een gewone echo. Volgens mij rond 30 weken weer meten.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja haha o zitten daar mijn kilo's:p

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Zo, helemaal klaar vandaag...
    Vanmorgen controle gehad bij de verloskundige. Alles was weer in orde. Vanmiddag naar de fysio geweest en daar weer nieuwe oefeningen gekregen...

nieuwe controle bij vk is 4 december

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Doet iemand hier de lijst eigenlijk nog? Ik heb hem al lang niet gezien...

5. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Wat een hoop verhalen weer.
    Mooie buik Tiger! Ik meet mijn buikomvang ook steeds maar heb m'n lijstje zo niet bij de hand.
    Wij vanmiddag weer ff geshopt en heb via internet een wikkeldeken fleece van Wallaboo besteld die ik ook kan gebruiken voor in de maxicosi.
    Ook hebben we via marktplaats een easybase 2 gekocht. Mooi handig voor de maxicosi!!

Vanavond lekker in de chill modus. Vanaf morgen weer 3 daagjes werken en dan vakantie.

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Logo omdat ik best wel actief ben met twee kids hihi rn van mezelf al en denk gevoeligere bm wat vaak is bij tweede of derde, tenminste dat is het vermoeden ..

7. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Ik doe nog steeds de lijst maar zag geen aanvullingen meer. Geef die even door dan update ik hem :)

8. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Hier omtrek 110 maar weet ook niet waar ik mee ben begonnen :p iig een stuk minder ;)

9. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    @ paprikaas: Controle vk woensdag 13-11
    Pretecho vrijdag 15-11

10. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Kerk! Net gebeld door het echobureau. Ze hebben vrijdag nog een plekje, dus we mogen deze week nog naar onze mini gaan kijken! Ik kan niet wachten!

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

altijd leuk!!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk nyneave :D

Tiger weet niet eens of ik het al gezegd had maar mooie buik idd :D

Zo zit lekker aan mijn waren chocomelk met slagroom...oeps....hihih maar wel lekker :D

13. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Mmm... klinkt goed, Lov! Ik hou het bij een kop herfstthee (met een handje chocopepernoten :D)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ook lekker!!!

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tiger mooie buik!!

Logo gelukkig kon je t bestellen.

Tiger hoelang duurde t bij jou ongeveer voor je je bestelling van next direct binnen had?

Lov lekkerrrrr nu heb k daar ook trek in!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker maken dan :D of heb je niks in huis...P
    Hmmmm weet je wat nog lekkerder is..l. Kookpudding hmmmmmm

17. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Trouwens... is er iets mis met de tijd op het forum? Volgens mij is het 8 uur en mijn bericht van net staat op 8:55 gepost. Zomertijd? Of ligt het aan mijn tablet?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bij mij staat de juiste tijd ;)
    Heb niks op de tablet verandert eigenlijk....denk eerder dat je iets aan je opties hier op het forum moet doen

19. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Heb net naar de foruminstellingen gekeken, maar die lijken goed. Het staat op Amsterdam en op automatische zomertijdcorrectie. Mijn laptop zelf geeft wel de goede tijd aan...

Op mijn telefoon geeft ie wel de goede tijd aan, met dezelfde foruminstellingen. Nou ja...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek? Dan toch je iPad? Daar staat toch een tijd bovenaan?

Deel Deze Pagina