Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gean85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook iid

2. logo

logo Niet meer actief

Het was even teruglezen, jullie zijn actief geweest zeg :)

Leuk om alle verhalen te lezen!
    Wij zijn vanaf 2001 bij elkaar en in 2008 getrouwd.

@kahlan vervelend dat je bloeddruk zo hoog is. Krijg je medicatie?

@ Janneke wat mooi!

Ledikant/ wieg
    Wij hebben een ledikant en wieg besteld. Het lijkt me fijn om de eerste tijd de kleine in de slaapkamer te hebben.
    We gaan het als volgt opmaken: matras, aerosleepmatrasje, aerosleephoeslaken, laken en deken. Dat is goed, toch? Of vergeet ik iets?

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    je mag vaak geen aerosleep meteen gebruiken omdat ie gevaarlijk zijn in combinatie met kruiken wordt dar afgeraden de eerste periode (pas als ze geen kruiken meer nodig hebben gebruiken ze die dan weer (je kindje verbrand levend als er een kruik lekt namelijk, bij een normaal matras trekt het naar onder maar dat kan daarbij niet.

Wat je dan evt kan doen is een elektrische kruik nemen maar meeste kraamzorgbureaus werken niet met de aerosleep dus zou ook normaal beddengoed aanschaffen (scheelt je zoiezo een hoop geld voor niet bewezen veiligheid)

4. paula1984

Idd wat tiger zegt met kruiken is het levensgevaarlijk die aerosleep.
    Ik heb het ook niet vanwege de schijnveiligheid maar ieder zn ding he
    Hier wel een wieg op de kamer de eerste tijd zien vanzelf hoelang
    Opmaken martas met hoesje van badstof lakentje dekentje

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja als je het een fijn idee vind voor jezelf erna is dat natuurlijk prima ;)

6. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOOOW Janneke dat is echt een mooi plaatje! zo duidelijk.

Ik ga volgende week vrijdag ook voor 3d...volgens mij had ik dat al gezgd ghihhi.

Ik ga even opzoeken met die aerosleep. daar zou ik van balen want de hele set vind ik veel te duur...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi Janneke! Heerlijk om je kindje zo te mogen zien he ...

Aerosleep ik heb nooit zo'n ding gehad en eerlijk.... Ik persoonlijk vindt het ook onzin. Maar zoals tiger al zei als je zelf je er beter bij voelt natuurlijk gewoon doen.

Jeetje die tabletten werken echt gewoon al goed .... Vannacht eens niet wakker geworden van de maagzuur.

8. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees net pas jullie berichtjes over de aerosleep... pfff dat wist ik niet.... maar goed dat ik jullie heb!!!!

je wordt wel gek van al die verschillende verhalen. dus matrasje, gewone hoeslakens, lakentje en dan dekentje.

Iemand nod nog tips over goede wiegdeken?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee maar ik gebruik zelf altijd graag die dikke katoenen dekens voor in het ledikantje, die heb je ook voor de wieg.

10. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto Janneke!!

Vanavond mogen wij! Zo spannend

11. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

13. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Mooi, Janneke! En zo duidelijk al!
    Wij mogen morgen, kan niet wachten!

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Mooooi Janneke!! Hier geen aerosleep. Vind ik geen toegevoegde waarde hebben. Heb trouwens wel elektrische kruiken.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar wat zou er mis zijn met elektrische kruiken eigenlijk? Als ze in bed liggen staat er geen stroom meer op. Gewone kruiken lekken eerder misschien.?

Maar in een elektrische zit natuurlijk ook water he?

16. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgend de kraamzorg zijn elektrische kruiken prima, dus weet het ook niet. Ze had het wel over een nieuwe de Zensy kruik, Ga ik ook eens heen kijken!

17. paula1984

Ik gebruik gewoon weer mijn metalen met hoezen goed controleren en met de dop naar beneden rolletjes maken van hydrofiele luiers en die tussen de beeb en de kruik

18. logo

logo Niet meer actief

Dat meen je niet! Ik ga gelijk de kraamzorg een email sturen. Ik had juist in de winkel begrepen dat een aerosleep wel goed was met een kruik, want dan zou het kindje zich niet verbranden. Weet jij vanaf wanneer wen kindje geen kruik meer nodig heeft?

19. logo

logo Niet meer actief

Ik heb een email gestuurd naar de kraamzorg. Jullie horen van mij!

Ik lees dat jullie een 3D echo hebben, veel plezier!

Merken jullie ook als de baby met zijn hoofd naar beneden ligt? Ik heb dan zo'n pijnlijk drukkend gevoel van onderen :(
    Ik merk goed als de baby dwars ligt. Dat is zo fijn!

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja bij de ene is dat 1 dag, bij de andere een paar weken, die van mij zijn in warm weer geboren en waren al dik 8 pond die konden zichzelf wel goed warm houden, maar als je een kleiner kindje hebt in februari zal dat wel iets langer duren denk ik. Tot ze zichzelf warm kunnen houden in elk geval.

Aerosleep kan geen vocht doorheen dus dan blijft het laagje water erin staan (als het lekt) en met kokend water is dat natuurlijk wel gevaarlijk)

Deel Deze Pagina