Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gean85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Namen zijn lastig, het is zo smaakgevoelig! Zelf vind ik de combinatie Joëlle en Jason erg leuk. Jayden is een naam die in mijn omgeving erg veel voorkomt, dus vind ik persoonlijk minder leuk.

Wij hebben de 3d echo gehad vandaag. Onze mini ligt inderdaad erg laag in de buik, lekker op mijn slagader en helaas deels verstopt achter mijn navel :)
    De echobeelden zijn daarom wat minder duidelijk dan gehoopt, maar hoe dan ook geweldig om mini weer even te bekijken.

Qua groei liggen we mooi op schema, 1126gr schoon aan de haak en het geslacht is ook hetzelfde gebleven :p

De reden dat ik niet graag plat op mijn rug lig en soms kortademig ben is me nu ook duidelijk. Mini ligt lekker tegen mijn slagader aan. Kan op zich geen kwaad, maar is soms wat ongemakkelijk...

Zal even kijken of ik zo een fotootje kan uploaden.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja nyneave dat is logisch dan....

3. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Mini in 3d

Bijgevoegde bestanden:

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ooh ik heb dat dus ook Nyneave.
    Plat liggen vind ik niet fijn en ben ook heel kortademig!
    Misschien hetzelfde probleem ;)!
    Wel gaaf weer he, even mini zien. Ik mag 13 december weer gluren :)! Ben benieuwd of het geslacht dan echt is wat ze met de 20weken echo zeiden :)

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Mooi Nyneave!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou als je zwanger bent is dat nooit fijn op je rug liggen ;)

Mooie foto !

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mooi!

8. logo

logo Niet meer actief

Mooi zeg!
    Ik word soms ook benauwd als ik op mijn rug lig!
    Ben net even gaan liggen (op mij zij :)) en heb de kleine maar even wakker gemaakt. Gelukkig weer wat beweging in mijn buik. Sorry hoor dames, ik hoop dat jullie niet te moe worden van mijn stress momenten!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor....hebben we allemaal toch ;) gewoon eruit gooien en zo vaak zeur je niet eens

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Onzin, totaal geen last van gehad bij de andere twee.

11. paula1984

Ik wel zowel bij zl als bij dit kindje word ik naar wakker als ik dus in mn slaap op mn rug ben gaan liggen hier herkennik dat wel hoor die afknelling

12. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Gooi het er maar uit, hoor Logo :D

Onze mini lag lekker te slapen tijdens de echo. Ontzettend grappig om te zien wat er in mijn buik gebeurt als ik wat ga duwen. Met die beelden erbij zie je echt wat je voelt.
    En omdat ik nu ook weet waar het hoofdje en de beentjes/armpjes zitten kan ik de bewegingen ook beter plaatsen.

Ik lig nu even in bed, even uurtje relaxen en dan straks maar eens in de nieuwe zorgverzekeringen duiken. Mijn verzekering heeft enkel basisdekking op het gebied van zwangerschap en bevalling, dus overstappen zou wel eens een goed idee kunnen zijn.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd... Je knelt een bloedvat af en dan kan het vervelend zijn om op je rug te liggen dus zeker geen onzin.

14. paula1984

Nope zeker niet

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nyneave hier ga ik ook overstappen naar Fbto... ;) nu zou ik de kraamzorg moeten betalen, en fbto vergoed de eigen bijdrage of je bevalling

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Paula en ander mama's ... Zijn er dingen die je deze keer helemaal anders gaat doen als je kindje geboren is?

Hier verheug ik me erop dat ik vast weer ee stuk zekerder ga zijn dalijk met de baby...

17. paula1984

Ja dat zowiezo ik voel me nu een stuk zekerder dan de vorige keer toen hadden ml en ik zelfs nog nooit een luier verschoond wij moesten echt alles leren.
    Ik ga deze keer sneller hulp inschakelen als de bv moeilijk gaat dankzij overproductie en grote borsten met afwijkende tepels.

Ik ga genieten!!! Dat staat op 1 deze keer

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ok in mijn optiek dan onzin ....
    Heb er persoonlijk nooit last van gehad maar slaap sowieso nooit zo lekker op mn rug. Maar als ik dan wel zo wakker werd wad het niet vervelend ...

20. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zou ik ook kiezen voor Vayèn & Jayden😉
    Super stoer en mooie namen😊👍 succes sammy

Deel Deze Pagina