Nou hier ook pas begonnen aan de zolder voor de oudste... Dus nee hier ook nog lang niet begonnen aan de babykamer laat staan klaar zijn
Nee hoor Sammy, alles op mijn bedje moet nog gewassen. Ik baal alleen dat verbouwing zo lang duurt, dus wilde fff iets baby-igs doen.
Hier ook nog lang niet klaar met de nieuwe kamer voor de oudste... Ik zou wel willen dat we verder waren...
Balen he Janneke.... Vooral als iedereen al bijna klaar is ... Maar het komt vast goed hier vandaag al weer iets opgeschoten op de zolder voor de meiden
Ach, we hebben nog wel even tijd, toch? Wij zijn in februari verhuist naar een nieuwbouwhuis, dus hier hoeft niet zoveel te gebeuren. Dat scheelt natuurlijk ook! Vandaag niks gedaan hier. Vanmiddag naar de intocht van Sinterklaas geweest met mijn zus en haar 2 kindjes van 4 en 2. Behoorlijk eind gewandeld met de stoet mee, dus daarna voor pampus op de bank gelegen... En nu... lekker slapen om er weer een weekje tegenaan te gaan.
Zo voelt het hier ook, maar ik weet dat de boom en het schilderwerk eind december af moet zijn. Mijn man gaf aan dat de boom volgend weekend af is. Nu hoop ik dat hij wat beter door kan werken dan gisteren, want toen stond er 2 keer visite. Erg gezellig, maar weinig kunnen doen. Ach en dat schilderen is zo gedaan. en dat doet waarschijnlijk mijn vader. Maar er moet ook nog een lamp gemaakt worden eventueel kan de lamp ook gemaakt worden als de kamer er staat. Eigenlijk is stress niet nodig
Hihi! Misschien voelt dat voor mij zo omdat het eigenlijk wel klaar is hier Moet enkel nog wat aan de aankleding doen, wat leuks aan de muur, misschien nog andere gordijnen...
Hahaa ja dat scheelt dan nyneave. Hier moet gewoon alles nog....de hele kamer. Muren vloer enz... Ach ja.... Nog even geduld maar...
Nou zoveel tijd heb je eigenlijk niet meer, ik wil niet iemand overspannen maken haha Maar als je gaat tellen tot 37 weken (wanneer je gewoon normaal mag bevallen) hebben de meeste geen 10 weken meer, je wilt niet 1 dag voordat je in de bevalperiode gaat zitten nog vet klussen , tel daar de feestdagen vanaf en je houd misschien 6/7 effectieve weekenden over om echt te klussen, zoveel is dat niet hoor En dan heb je echt tot het uiterste gewacht want ik kan me zo voorstellen dat met dikke buik e.d. je op den duur ook klaar wilt zijn, vroeger kwamen ze controleren of je met 7 maanden alles klaar had anders verloor je je recht op kraamhulp , ook zelfs heel het lijstje controleren hihi gelukkig is het niet meer zo streng maar het geeft wel een richtlijn natuurlijk voor wanneer het verstandig is om iets af te hebben. Maar daarnaast is het ook gewoon heel leuk als je met je dikke buik nog even ervan kan genieten.
Ik denk dat het mij meer stress oplevert als het nu al klaar is. Verder komt het kamertje bijna 2 maanden voor uitgerekende datum, dat moet voldoende zijn. Spullen wassen mag je vanaf 35 weken volgens mij. En eigenlijk doe ik bijna niets. Mijn man klust, vader schildert en mijn moeder maakt schoon. Ik hoef alleen maar te kijken. Haha
Spullen wassen MAG je wanneer je wilt natuurlijk, heel veel mensen doen het al met 30 weken geurbuil in de kast en het blijft gewoon fris hoor.
O dat zei een vriendin die laatst bevallen was. Dit zou zijn ivm bacteriën. Het is fijn dat je eerder mag wassen Ik heb net op de weegschaal gestaan. Het is nu + 10 kilo
Spannend allemaal!! O ik heb sommige dingen al gewassen en sommige dingen was ik niet! Hier nu +6 kilo. Het was meer maar ben afgelopen 2 weken 1,5 afgevallen.
Hier is best het eea al gewassen nu gaat alles nog goed zelf het kan maar klaar liggen. Wegen ja maar daar word ik lichtelijk chagi van hoor Jeej 29 weken vandaag!
Ja tiger normaal ben ik ook al eerder klaar... Maar helaas is het even niet anders, maar ik wordt lichtelijk gek ervan hoor. Ik wil dus ook idd alles op tijd klaar hebben en niet op het laatste moment. Daarbij, je weet nooit wanneer je bevalt. Stel je voor je bevalt te vroeg.
Sammy wat was je niet dan? Kleertjes zit een stijlmiddel in ik persoonlijk wil alles even lekker wassen voor de kleine... Maar ik heb dus nog niks gedaan.
bacteriën is zowiezo onzin, ik heb nog nooit kleertjes gewassen, en ze leven nog alleen rompertjes pakte ik omdat ie recht tegen de huid aan zaten (en dan meer voor chemicalien van de verf en stijfsel als bacteriën en ze droegen toch nooit wat langer als 1 dag dus vond dat zonde. Ook nooit apart gewassen en gewoon met wasverzachter, kijk als ze daarop zouden reageren zou ik wel apart gaan wassen maar niet uit voorzorg, gewoon met mijn normale was mee (anders word ik gek, ik heb nu al 6-7 wasjes in de week ofzo) ik ben in elk geval elke dag aan het wassen... Ik ben meer van de doe maar normaal dan doe je gek genoeg motto, ik vind echt zonde tijd. Dingen als beddengoed e.d. was ik wel (maar dat is meer omdat ik ze al 5 jaar op zolder had liggen een nieuw deken zou ik ook niet gaan wassen) Dingen die vocht op moeten nemen was ik natuurlijk wel (spuugdoekjes, badcapes, hydrofielen e.d.)
Ik heb nu alleen lakentjes, baddoeken, spuugdoekjes etc. gewassen. Kleertjes moet ik nog uitzoeken. Volgens mij kan het niet zoveel kwaad om eerder te wassen, toch? Nooit van gehoord in ieder geval. Jeej! 28 weken dansje! Nog steeds geen idee hoeveel ik ben aangekomen. Bij de vk ook nog nooit op de weegschaal gestaan. Eea blijft mooi in verhouding, dus zal wel goed gaan zo.
Volgens mij maakt dat ook geen drol uit. Daarbij gekleurde was kun je nooit bacterie vrij maken dan want je wast op lage temperatuur toch