Hier nog bezig met de kamer van de oudste voor we überhaupt met die van de tweeling kunnen beginnen. Hoeft op zich ook niet al te veel te gebeuren. Bij de oudste de kamer pas af kunnen maken op de dag dat ik bevallen was! Ja hij kwam nogal onverwachts. Zullen nu hopelijk wel op tijd klaar zijn! Hier al weer aftellen tot verlof! Ja eerst de ziektewet in voordat verlof officieel in gaat.
Oké toch nog genoeg dames bezig he P Ach zal wel goedkomen toch. Als er maar een bed is om in te slapen.... Kleertjes die ergens in een kast liggen, meer heb je in het begin toch nog niet nodig
Wij ook al redelijk ver met de kamer. Alleen de aankleding en decoratie moet nog. Ik zit ook te dubben over wat wel en niet te wassen. Vind het zo zonde om nieuwe kleertjes gelijk in de was te doen, dus wat moet echt? Ik hoor namelijk verschillende verhalen om mij heen dat je echt alles moet wassen van tevoren... Wij gaan straks lekker een midweekje naar Center Parcs de Huttenheugte. Heerlijk ff chillen...
Ik was ook altijd juist nieuwe spullen. Voor mezelf ook, hoor. Er zit altijd zo'n nieuw luchtje aan en dat vind ik zó vies! Zeker als het in plastic heeft gezeten. Bah...
Hier nog geen kleertjes gewassen, ga ik wel doen maar eerst nog even meer kleertjes uitzoeken en kopen De babykamer is zo goed als klaar, dus dat is wel een geruststelling. Hier 13 kilo erbij in totaal ik weet dat het voor een goed doel is maar ik schrok er zo behoorlijk van! Ik wist even niet of ik moest lachen of huilen toen ik bij de VK zat. na 3,5 week ben ik 6 kilo aangekomen!! Ik begrijp er niks van! Heb helemaal niet zoveel gegeten het enige is dat ik niet zoveel beweging heb gehad wegens die harde buiken. De VK probeerde me wel wat gerust te stellen dat het ook vocht is wat ik vasthoud.. mag geen zout eten meer en meer water drinken. Onze kleine is overigens nu over de 1 Kilo en dat was heel netjes.. dus dan heb ik ook wel zoiets.. ach dan moet ik na de bevalling maar extra hard sporten, de kleine doet het prima en daar gaat het om.
Even deze foto met jullie delen Het is nog niet af, maar jullie krijgen wel een idee van hoe het wordt.
Hoi dames, Jullie zijn lekker aan het kletsen hihi. Ik lees wel mee hoor, maar ben zoooo moe, jullie ook? Deze week nogal druk. Uiteraard zoontje van/naar school, vandaag voor mijn nagels, morgen werken, woensdag verloskundige, donderdag werken, donderdagavond naar de informatie in het ziekenhuis, vrijdag even niets (huishouden) en zaterdag bij vrienden afgesproken. Kamertje staat hier al een tijdje klaar. Nu steeds wat aankleden (vorige week lampenkapjes opgehangen), spullen kopen zoals deken, borstelsetje, nog wat kleding etc. Is jullie kleintje ook zo actief? Ze kan zo tekeer gaan dat ik gewoon beurs ben. Ben benieuwd met de groeiecho hoor haha.
Logo, echt gaaf die boom! Ik ben ook zo moe... 40 uur werken valt me toch wel zwaar. Maar ja, hoop echt dat ik het gewoon tot mijn verlof volhou...
Och ik maak me nog geen zorgen over dat het kamertje van de oudste niet af is... De baby gaat in principe toch eerst bij ons op de kamer, dus tegen de tijd dat hij naar de babykamer gaat , is het vast wel af... Ik wil het wel graag eerder af hebben hoor! Oom zodat de eerste niet het idee heeft dat hij plaats moet maken voor de kleinste... Qua kleren wassen. Ik was altijd nieuwe kleren, ook voor mezelf. Vind ik wel zo fris... Ik ben nog niet begonnen moet het wassen van de kleertjes, omdat ik het nog te vroeg vind. Dat doe ik in mijn verlof!
He dames. Hier ook super moe! Wat een gave boom!!!! Ook ng in 3d! Gisteren groei echo. Ik probeer me geen zorgen te maken. Maar ze wist het zo lekker negatief te brengen. Hoofdje en beentje precies gemiddeld. Buikje zat op 25.6 terwijl ik 27.2 was gisteren. Baby 900 gram lijkt me ook prima toch???? Bloeddruk gaat volgens mij nog ok. Hij zakt in rust iig. Ik denk dat ik iets rustiger moet doen.... Had een vsn jullie niet ook iets met buikje en daarna was er niets aan de hand?
Bij ons was het buikje juist iets voor qua groei op het hoofdje en beentje. Ik had niet de indruk dat ik me daar zorgen om moet maken. Ukkie woog met 27+4 ruim 1100gr, maar wij zijn beiden lang en niet de lichtsten .. Er was hier dacht ik idd iemand bij wie de buikomvang ook afweek, maar ik weet zo niet wie dat was. Maar ze vonden het geen reden tot bezorgdheid, Kahlan?
Hier loopt de buik juist voor op de p80 lijn volgens vk is dat alleen maar een goede indicatie dat ukkie het goed naar de zin heeft. Hier juist een klein koppie kortere beentjes is precies de bouw van onze zoon. Zolang je beeb zn lijn volgt is het prima volgens mij.
kan me ook zoiets herinneren idd weet alleen niet meer wie het was... Ach misschien doet ie nu al sit ups in je buik was je in de kerk of bij de gyn?
Had je mijn email trouwens nog gehad Kahlan, kan je er wat mee anders zoek ik even verder naar iemand die kan illustreren, is toch weer een apart vak...