Hahaah nyneave leuk he Hier vermoed ik nog in een stuit maar ik twijfel. Volgende week dinsdag heb ik weer een echo.
Yasmin jeetje wat heftig! Maar natuurlijk gefeliciteerd! ! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de mannetjes.
Hahaha erg is dat he!! Ik gok dat mn jongen rechts met zn hoofd beneden ligt en benen boven. Meisje hoofd rechts benen links, dwars dus haha. Aan de schoppen en t gedraai te voelen! Het doet nu gewoon zeeerr als ze draaien!
Jeetje Yasmin!!! Gefeliciteerd met je 2 zoons en ook heel veel kracht en sterkte gewenst voor de lange weg die jullie te gaan hebben!
Jeetje yasmin, allereerst gefeliciteerd!!! meid toch, zelfs ik ben ik shock dus laat staan wat jij meemaakt. X
Wow Yasmin, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat! Hier ook een dwarsligger, maar gelukkig is er nog wat tijd om te draaien.
Yasmin, allereerst gefeliciteerd met jullie mannetjes! Maar jemig wat een shock moet het geweest zijn zeg! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie ook van de schrik kunnen bijkomen. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Meiden ik heb een beetje gekke vraag. Lekken jullie al melk? Bij mijn zoon lekte ik wel allang melk en moest ik kompressen in BH nachts Maar nu nog helemaal niks! Ik wil straks wel borstvoeding geven dus vraag me af of de productie wel goed op gang gaat komen, als ik dit zo vergelijk met de eerste..
Nee nooit gedaan en altijd veel bv gehad zegt echt helemaal niks .... Hier net op school de vraag hoe lang ik nog moest, jeetje ze dacht dat ik al bijna moest bevallen hahah.
Trouwens meiden... Is het geen idee om beide topics van feb mama's samen te voegen? Zo'n groot groepje is het niet meer en dan kunnen we gezellig met zijn allen samen kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/468473-1-t-m-15-februari-2014-mamas-deel-2-a-317.html
Ik wil graag weer posten hoor. Maar was daarvoor erg druk met werken en zwangerschap. Ik ga weer lezen hoe het gaat met iedereen.
Yasmin wat heftig! maar gefeliciteerd met beide mannetjes en hopelijk blijven ze het zo goed doen! Lov mss is dat wel een idee ja... kunnen we ook de lijst goed aanpassen... Hier 3 afspraken gehad voor die 3d echo (al was de eerste tijdens het controleren van de placenta) en op alle 3 de afspraken was hij heerlijk eigenwijs met van alles voor zijn gezicht aan het leggen.. er was 1 keer een window van 5 sec dat hij ging gapen en zijn handjes iets opzij deed.. daarna was gingen de gordijntjes weer dicht.. hahaha..hij is nu trouwens 1316 gr
Ik wist niet eens dat er 2 topics waren Maareh... Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Ik heb nog geen last gehad van lekkages. Volgens mijn vk zegt dat niks over het al dan niet slagen van bv
ja goed idee hoe vaak ik niet iets dubbel moet vertellen of dat ik het vergeet ergens te vertellen enzo (dat ik niet meer wweet wat ik nu wel of niet wel verteld heb hihi) Ik vind 1 topic veel handiger!