Ik denk dat we beter met zijn allen hier kunnen blijven. Deze is meer voor de hele maand februari, bij die anderen staat toch 1-15 en 16-29 of zoiets?
Nope wordt feb mama's Maar kijk maar wat jullie vinden en willen ik hoor t wel. Het leek me gewoon leuker een topic
Jeetje Jasmin, gefeliciteerd!!!!! Lov: Waarom blijven wij gewoon niet hier? Kan je niet gewoon een bericht plaatsen op deel2 dat wij hier verder gaan? Ik heb het de laatste tijd best wel druk. Werk, kinderkamer en andere dingen regelen. Hebben jullie de kinderkamer al klaar? Bij ons is het 80% klaar, nog kleine dingetjes ophangen enzo. Afgelopen dinsdag is onze kinderwagen geleverd, de Bugaboo Cameleon 3(rd) Avenue (zie afbeelding). Hij is superrrr!!! Ik ben er erg blij mee. Nog even een update voor de lijst, ik heb aankomende woensdag (4 december) afspraak met de vk.
Oké nu hebben we dus 2 topics met de titel feb mama's 2014 .... Ach ja ... Iig die zich bij de andere willen toevoegen Hier de link.. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/468473-februari-mamas-2014-deel-2-a-319.html
Yasmin, gefeliciteerd met je zoontjes!! wat een schok zal het zijn geweest dat ze nu al kwamen... Hopelijk gaat alles goed!!
Lov: nou ja, het maakt natuurlijk niet veel uit maar dit is deel 3 en de andere deel 2 dus het zou gewoon leuk zijn om bij deel 3 verder te gaan. Logo: ik vind hem ook heel erg mooi Rockmade: hier is nog niks te zien, is dat erg? Ik wil namelijk graag borstvoeding geven.
naar alle antwoorden wat ik hier gelezen heb, ga ik ervan uit dat het niet erg is dat er geen lekkage is, ik zal met mijn zoon wel gewoon wat sneller zijn geweest qua lekkage. Qua andere topic maakt me opzicht niet zoveel uit, overzicht zal ik op een gegeven moment vast wel weer krijgen haha dat vind ik namelijk wel lastig qua overschakelen op een andere topic. Maar ik neem aan dat daar ook lijstjes worden bijgehouden..?
Hamil op die manier Rockmade zeker daar hebben we ook een lijstje Ik ga me hier ook afmelden dan dames... Hoop dat jullie meekomen en anders nog een fijne zwschap
Wow yasmin van harte 🎊gefeliciteerd🎊 meid! 2 kerels💙💙 Ik hoop dat alles goed gaat ,ben erug benieuwd. Maar begrijp heeeel goed dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt! Heel veel kracht en sterkte toe gewenst!🍀🍀 Ps meiden jullie zijn dus naar deel 2?? Maar weet yasmin dat ook dan? Ik bedoel als iedereen ineens weg is..kan zei ons niet meer volgen. Nou ja het is maar ff een vraagje😊😉
Heb me ook voor de andere aangemeld...wel zo makkelijk. Alleen hou ik deze nog ff in de gaten ,ben erug benieuwd naar yasmin en haar boys!!! Hoeveel ze wegen hoe het gaat etc etc ik duim erg voor hun. Mijn neefjes ook te vroeg geboren bijna 2 maanden ,dus spannende tijden. 😊
Wat een shock Yasmin!!! Opeens lees ik dat jij al bevallen bent! Gefeliciteerd met je jongens. Blij te horen dat alles goed gaat! Ik blijf ook hier kijken of yasmin nog wat post. Ik begrijp goed dag iedereen naar februari mama's deel 2 is?