Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gean85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ga nu plasje wegbrengen maak gelijk een afspraak :)
    Mss maakt een stevige wandeling mn humeur beter ml is zelfs eerder naar zn werk gegaan hij vond me stom:cool:

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

haha shit happens, zijn probleem toch :p

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Bij MDF moet je vaak denken aan het zagen uit 1 stuk en details zijn moeilijker te maken (die moet je dan of zelf maken maar dan gaat het idee van MDF een beetje verloren (kan je namelijk ook gewoon schilderen zeg maar)

google eens op mdf vis dan komen wel wat ideetjes voorbij

zoals deze

Figuur 20cm VIS | 15 tot 20cm | Stokhout

Deze kan je dan ook een gaatje voor zijn ogen uitboren

Maar je kan ook zoiets doen

Figuur 20-30-45cm. VIS (open&dicht) | Dieren | Stokhout

Denk meer aan een stempel idee als je aan MDF denkt.. simpeler dus en minder details (dan kan je het ook neutraler houden als je dat wilt) of een combi van kan ook.

Ik kan wel eens kijken of ik een ontwerpje kan maken (als je wilt)

deze planten zijn denk ik wat te dunnig voor MDF

sea life nursery wall sticker by sirface graphics | notonthehighstreet.com

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
  5. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Even mijn 24 weken dansje doen (eigenlijk is het 24 weken + 2 dagen dansje :D).

Pfff.... Gisteren moest ik 2 uur onderweg naar huis zijn omdat er geen trein was. Ik moest ook dan 2 uur mijn plas ophouden. Nu duidelijk blaasontsteking daardoor :( Moet straks even cranberrysap kopen.

Ik heb nog geen tijd om terug te lezen, maar gaat verder alles goed met jullie allemaal??? :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaah 2 uur je plas ophouden hoe doe je dat :D

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik lees vandaag stiekem mee hoor. Zit op mijn werk maar heb nu al geen zin meer erg hé! Voel me ook nog steeds zoooo zwak.

Ik zou morgen eigenlijk de griepprik moeten halen maar ik denk dat ik hem oversla. Je kunt er natuurlijk ziek van worden (is de afgelopen 15 jaar volgens mij maar 2x gebeurd bij mij). Maar het zal zo zijn zeg, nu ik me al zo zwak voel...en je mag nu natuurlijk niks slikken. Dus nee, ik sla denk ik even over.

8. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lov: Ik weet ook niet hoe ik gedaan heb. Ik had geen tijd om te plassen, wilde zsm thuis zijn dus moest van he ene ov naar het andere in en uitstappen. Maar toen ik thuis kwam kon ik het niet meer ophouden :D

9. paula1984

Wel een beetje zielig denk ik nu hij was vannacht ook in de weer met onze zoon en dan ga ik stom doen mmmm straks maar iets koken wat hij graag eet.

Zo plasje ingeleverd ben benieuwd als het geen blaasontsteking is wat dan? Pijn moet ergens vandaan komen:(

Hamil 2 uur:$
    Ik hou het soms nog geen 2 minuten vol haha
    Cranberry sap heb ik ook al liters van op hopelijk helpt het je

10. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Paula: Ja, ik weet ook niet hoe ik gedaan heb, want normaal kan ik het ook niet lang ophouden :D Meestal helpt het bij mij. Ik drink het altijd als ik dan denk dat ik blaasontsteking heb (pijn bij plassen en troebele plas), na ongeveer 3 dagen cranberrysap drinken dan is het weg :)

11. paula1984

Dat is dus nu mijn probleem ik heb niet direct symptomen die ik normaal wel heb.
    Al zo vaak blaasontsteking gehad maar wat kan die pijn zo laag anders zijn?

12. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Paula: misschien is het je baarmoeder die aan het rekken is?

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Vervelend hoor Paula.

Ik wordt vanaf deze week 6 uur per week ziekgemeld, deze uren werk ik normaal vanuit huis, maar gaat nu echt ff niet met mn rug.
    Hopelijk knapt het snel weer op en zo niet, dan blijf ik zo werken tot mn verlof!

14. paula1984

Nee het is geen bandenpijn daar heb ik de laatste weken al erg veel last van gehad dit is anders

15. hamil

hamil Lid

23 jul 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Paula: oh ik hoop dat je snel te horen krijgt wat het is. Is echt vervelend als je dan niet zeker weet wat het is.

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Bij een tweede kan je wel meer klachten hebben (down under he) bv lichte verzakking (wat gewoon kan herstellen achteraf trouwens) je eerste kindje is nog geen twee dus vrij kort op elkaar kan je best wat last van hebben, en dan kan je ook wat lastiger plassen (omdat er een soort knikje in je plasbuis zit zeg maar, even overdreven maar is wel zo) daar kan je ook last van hebben.

Ik zou dan toch even met je VK over hebben (want je mag dan bv niet zwaarder tillen dan 5 kilo) kortom rekening mee houden dus..

17. paula1984

Zo dat gevoel van een knikje herkenbaar Tiger! Soms na de nr.2 ineens nog heel veel plassen net of er dan ruimte komt.
    Wacht idd de uitslag even af maar ik verwacht eerljk gezegd niet dat het blaasontsteking is.
    Volgende week controle zal het zeker eens aankaarten en wat betreft tillen ja lastig met een dreumes:)
    Hij kan gelukkig wel zelf de trap op en loopt al 7maanden erg goed.
    Maar ja de commode op of zijn wagen in dat lukt nog niet

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    commode dan maar niet dan maar op de bank of bed of iets verschonen, met evt een opstapje kan ie daar zelf op komen, scheelt toch weer iets, dan kan je het tillen bewaren voor momenten dat het ECHT niet anders gaat, en de buggy kan ie toch zelf ook wel inklimmen (met een beetje hulp maar niet echt tillen zeg maar) het is een beetje creatief denken.

Wel goed om het even aan te kaarten bij je VK als het geen blaasontsteking is inderdaad!

19. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi das zeker waar, uiteindelijk ......!

20. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk!!
    Dank je voor het opzoeken ,lief!
    Ja ben dan wel 1 met eisen hihihi
    Moeten karper vis vorm/mdf zijn!
    En dan zou ik hem egaal kunnen schilderen, maar vond dat mdf wel erug leuk ivm dat ze van de muur komen!
    Met dat idee planten vind ik ook super, is vaak wier geloof ik wat in de sloten zit?!
    Misschien 1 wierboom en de karpers/vissen erom heen of bij....zoals de uilen in een boom zitten 😉😊

Hier een plaatje met egaal
    image.jpg

Deel Deze Pagina