Goede tips Tiger dank je! Uitslag geen blaasontsteking gevonden maar omdat ik zwanger ben word het nog op 24 uurs kweek gezet voor de zekerheid.
Deze zijn met schubben. Zo heb je een schub-karper een spiegel-karper(zijn geheel glad) of een spiegel-schub karper....uuuh heet anders hihihi
haha dan moet je echt de details gaan schilderen zeg maar en krijg je meer een schildering op hout effect (ook leuk!) want dat zijn erg veel details hihi
schubkarper is helemaal met schubben, spiegelkarper is glad met hier en daar een schub en een lederkarper is helemaal glad......erg zeg, ik betrap me nu pas hoe ik ermee besmet ben wahahah .
hahaha het karpervirus, gelukkig houd mijn man daar niet van (zou er gek van worden) gelukkig ook niet van voetbal alleen van F1 en motorsport (maar daar houd ik zelf ook van) onze zoon die zat al regelmatig op de crossmotor (helaas is ie pas gestolen) hij wil nu een snellere (dus gaat weer geld kosten!)
Oh oeps .....hihihi dacht dat het zo hoorde. Ik ga alleen mee naar Frankrijk en dan help ik hem maar.....voor de rest! Hihi jij dus al aardig besmet wendy ...pas je op!! Tiger nou ga ik maar eens bedenk wat ik nu wil....met pip behang is ook leuk zeg maar?! Maar op die dit van jou link....stond dat hun hem ook uitzagen voor jou...is wel makkelijker😊👍
He tiger ff een vraagje over dat knikje in de plasbuis: wanneer ik echt heel erg moet plassen, heb ik soms dat er zon ienirmienie straaltje komt, terwijl het eigenlijk een waterval moet zijn. Komt dat hierdoor?? ( en nog even de vraag over de jumpsuit, was die van de positie afdeling??? Op internet staat hij nl niet...)
Zo wat gaan jullie hard! Hihi! Geen idee hoeveel kilo's erbij gekomen zijn, maar mijn lijf is in verhouding. Nu ben ik van mezelf ook niet echt heel slank, dus ik probeer er ook niet op te focussen. Voel me af en toe wel wat lomp, maar ik moet gewoon wennen aan mijn dikke buik denk ik. Ik voel me verder goed, alleen compleet uitgeteld na een dag werken. Ik doe mijn best om het wat rustiger aan te doen, maar dat lukt niet elke dag even goed. Vandaag dus ook niet... Ik wilde eigenlijk nog even bij mijn pony gaan kijken vanavond, maar lig echt compleet gesloopt op de bank. Morgen dan maar, gelukkig houdt mijn zusje ook een oogje in het zeil. Hebben jullie ook weleens zo'n drukkend gevoel in je onderbuik? Het doet geen pijn, maar is wel een vervelend gevoel. Een beetje alsof ik nodig moet plassen, maar dat neemt de druk niet weg. Blaasontsteking heb ik vaker gehad, maar dat voelt heel anders en is dit denk ik niet... Verder 2 mooie buikjes voorbij zien komen en een gave jumpsuit. Staat je mooi! Visjes en uiltjes zien er ook errug leuk uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat....
Hallo allemaal, Wat hebben jullie actief geschreven zeg. Ik zat een tijdje zonder internet, dus was ik even stil. Dat drukkende gevoel herken ik wel een beetje. Ik heb het gevoel op/ in mijn vagina. Vandaag heb ik dit de gyn nagevraagd en dit blijkt de baby te zijn. Die ligt met zijn hoofd te duwen. Ik hoorde trouwens dat de kleine 700 gr weegt. Echt leuk! Wat een verschil met Daan* zeg. Die was nu ongeveer 500 gr. Ik lees dat jullie druk bezig zijn geweest met de babykamer. Leuke uilen en vissen trouwens. Vanavond ben ik bij zwangerschapsyoga geweest. Het was weer super! Doe jullie ook iets van yoga of gym? Ik ga zo lekker liggen. Fijne avond nog!
Nou das idd eem verschil dan logo, het is wel steeds confronterend allemaal lijkt me zo, .ppfff over een emo achtbaan gesproken! Maar goed alles Gaat nu goed en laat die baby maar elke week groter groeien zodat ie snel en gezond bij jullie mag zijn!
Leukzeg die uiltjes en visjes! Tigermommy gave boom!! Logo wat een verschil. Hoe ver ben je nu ? Ik doe niet aan yoga of iets. Ik heb onwijs last van heupen, bekken en rug en word nu ook echt dik! Mn buik dan! Ik kan amper naar mn werk fietsen dan ben k helemaaal kapottt
Hey meiden, ben even afwezig voor een tijdje ...mijn jongste is gister opgenomen in het zk met een longinfectie ze heeft zuurstof en moet vernevelen om de paar uur. Hoop dat het snel beter mag gaan met haar
@ mama's met meer kinderen kan een kleine zo vroeg begonnen zijn met indalen?? Heb mn foto van vorige week en deze week naast elkaar gelegd en ik heb ineens een hang buik?? Dat kan toch helemaal nog niet?
Beterschap lov! O nee ik ben op de Weegschaal gaan staan en toen zag ik +8 kilo!!! Dat gaat niet goed. Misschien moet ik vaker een wandelingetje gaan maken. Al is het maar 20 min per dag. Hoeveel komen mensen gemiddeld aan in een zwangerschap? Sammy's ik ben nu 23 weken. Verschrikkelijk lijkt me dat je nu zo last hebt. Heb je een goede fysio?