Beterschap Lov! Wat een schrik jullie meisje en dan ook zo kort na jullie huwelijk. Sterkte! @logo geen idee ik dacht zo rond 13-15 kilo, maar dat verschilt ook.
Ik zit nu ook rond de 8 kilo (ben 25 weken) blijven bewegen is altijd goed natuurlijk en goed en genoeg eten ook (mensen gaan vaak te weinig eten waardoor je alles vast gaat houden) als je dat doet en je komt aan kan je er verder weinig aan doen, helaas shit happens Bij de eerste kwam ik 30 kilo aan (met amper eten) bij de tweede mezelf volgepropt met choco, mac en frikandellen speciaal en alleen maar afgevallen haha Gewichtstoename tijdens de zwangerschap : de ikbenzwanger calculator Dit kan je als richtlijn aanhouden (is gebaseerd op je normale gewicht en lengte e.d.) Volgens deze hoor ik nu op plus 7 te zitten en zit op plus 8 maar de VK Is tevreden (van mij mag het wat minder haha)
Lov beterschap met je dochter! Bij mijn eerste zwangerschap ben ik in totaal 13 kg ongeveer aangekomen. Nu ben ik 25 weken en zit ik op ongeveer +4 kg. Alleen mijn buik is tot nu toe gegroeid...
@Lov: Beterschap voor je meisje. Tot nu toe ben ik ongeveer 5kg aangekomen. Alleen mijn buik en borsten worden groter, de rest is nog steeds hetzelfde as voor de zwangerschap. Ik let wel een beetje op wat ik eet, probeer zo gezond mogelijk te eten en niet overdreven veel. Ik wilt niet te veel aankomen want dan moet ik straks na de zwangerschap heel veel sporten om weer mijn oude vorm terug te krijgen (ik houd niet van sport) Ik krijg nu ook last van mijn rug en soms voelt mijn buik zo zwaar aan (het voelt alsof het gaat ontploffen) dat ik niet eens normaal kan zitten, dan moet ik even liggen, maar het is moeilijk wanneer ik dan op mijn werk ben.
Beterschap Lov Geen idee Paula of de kleine al aan het indalen kan zijn Sammy vervelend zeg. Hier ook vreselijk rugpijn heb nu een afspraak gemaakt bij Mensendieck. Logo ik ben al meer aangekomen !
Er was iemand naar yoga geweest, ik ga vanavond voor de derde keer! De lessen gaan echt op een slakkentempo, maar wel al wat nuttige tips gehad! Volgende week eerste partnerles... Ben benieuwd!
Love heel veel sterkte en beterschap voor je kleine meid!💖 Lijkt me hevig mee te maken nogmaals sterkte!🍀
Beterschap lov. Hoop dat je meisje snel opknapt. Hier ook ff wat minder tijd helaas maar ik ben jullie niet vergeten hoor. Hier +17 kilo
Lov heel veel beterschap voor je kleine! Hier ook weinig aanwezig, druk druk druk... hier bij 22 wk +5
Hier vandaag ook een druk kleintje in mijn buik. Ik heb zo'n zin in aankomend weekend: babyshoppen! En lekker uitrusten. Gaan jullie nog iets leuks doen?
Leuk, babyshoppen! Ik moet helaas werken t/m zondag... Dan heb ik er weer 6 werkdagen opzitten... Hier ook een druk ukje in mijn buik... Zo gezellig vind ik dat!!
Hii even lekker vroeg ! Ik heb gisteren gewogen voor het eerst, weet wel zeker dat ik voor mijn zwangerschap 72 kilo woog , door medicijnen etc altijd controle check...zeg maar.😊 Nu 82,4 kilo......is dit teveel? Het is me ..zeg maar niet aan te zien?? Op me lekkere dikke buik na dan👍😜😜😜 Dus + 10 kilo😁 @ logo leukkkkk babyshoppen, genietse! Hier verjaardag van pap 60 jaar🎉🎂🎉🎊 en voor de rest rustig! Heerlijk na weekenden druk😉 @aafketje jeetje meid 6 dagen....achter elkaar? Wat knap zeg! Red je het wel?! Succes dan dit weekend!😉 Hier ook veel werken maar moet tussendoor in de middag echt slapen anders trek ik het niet😁😊
Hoi meiden. Hè lekker laatste dagje werken en dan weekend!! Jeeeeeej!! Als ik vanmiddag thuiskom ga ik lekker slapen!!! Hahaha dan lekker zuurkool eten en s avonds lekker op de bank met dekentje thee en stuk chocolade!! Gtst, the voice, ed kijken! Heeerlijk! Morgen een babyshower van een vriendin heb er zin in! En zondag lekker luieren, opruimen enz. Gister controle gehad heb veeel harde buiken dus moet minder gaan werken nu maar dat vind k helemaaaaal niet erg! Kom amper vooruit met die bekken instabiliteit! Fijn weekend meiden!!
Hoi meiden, Ik was ook wat minder aanwezig. En toen was er alweer deel 3. Lov nog gefeliciteerd met je huwelijk. Wij zijn druk bezig met de babykamer. De muren zijn gestript en volgende week komt de stukadoor. Dan verven en 2 december komt er dan iemand een muurschildering maken. De meubels komen eind december. Dus begint nu wel op te schieten. Ik ben al zo'n 8 kilo aangekomen. Moet ook zeggen dat ik nergens naar kijk. Als ik zin heb in iets lekkers dan pak ik het ook. Als ik bevallen ben weer in het gareel haha.