Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Wat leuk! Denk dat wij dat gaan doen. Ml geeft niks om al die geboorte dingetjes, maar dit vind ie meteen leuk :)

2. Reb

Reb Niet meer actief

Buikpijn, steken en ga morgen de gyn bellen. Ik heb echt het gevoel dat ik daarbeneden lek

3. Reb

Reb Niet meer actief

Misschien is dat laatste wel iets dat ik me in mn hoofd haal omdat ze vorige keer zeiden dat ik weinig vruchtwater heb.. Maar voel het soms zo lopen en het is naarkijn idee niet een vd andere dingen

4. logo

logo Niet meer actief

Nyneave balen zeg dat jullie uk nog niet gedraaid is.

Paula hoe gaat het met je teen?

Wendy wat een gedoe zeg je suiker. Ik hoop dat insuline niet nodig is.

Janneke heeft de poes al een boxpoging gewaagd?

Danielle gefeliciteerd!!!

Reb lekken? Vruchtwater?

Ik ben net thuis. Heb weer een klein stress moment, weinig beweging. Meestal als ik het hier schrijf gaat hij bewegen. Hopelijk nu ook...

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Reb als je twijfelt of je vruchtwater lekt even een boterhamzakje in je onderbroek doen en kijken of je wat op kunt vangen.
    Heb je ook al geprobeerd te blazen op je hand?

Charmed spannend zeg dat je straks een datum gaat krijgen!

Janneke leuke vrolijke box haha

6. Reb

Reb Niet meer actief

Wat is er met blazen in je hand Paula. Heb gisteren wel wat opgevangen, maar met wc papier... Was helder van kleur en rook niet naar afscheiding oid

7. paula1984

Hup beebje van logo doe je mama eens een plezier even stampen aub!
    *geeft een digitale por*

Teen ziet er niet uit helemaal paars nu niet de kleine maar mn ringteen zeg maar en doet smerig zeer.

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Spannend Reb!!

9. paula1984

Op de wc gaan zitten en blazen op de rug van je hand zonder lucht te laten ontsnappen.
    Je zet dan druk op je onderkant als er dan weer wat uit komt bellen want dan zou het best eens vruchtwater kunnen zijn zeker als je er gisteren ook al aan geroken heb en het geen afscheiding of urine is.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd evn heel hard op je vuist blazen en een bakje eronder houden

11. Reb

Reb Niet meer actief

Oke, ga ik zo wel even proberen... Misschien gisteren gewoon teveel gedronken, maar vind het zo vreemd.. Ben wel wat gewend qua afscheiding, maarja maak me een klein beetje zorgen. Maar die buikpijn ook...
    Waarschijnlijk is dit gewoon zo'n zorgmomentje en bel ik morgen helemaal niet omdat ik me een aansteller voel, zo ben ik dan ook weer haha

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar wat voor een buikpijn heb je reb?

13. Reb

Reb Niet meer actief

Steken, maar niet constant. Wel steeds pijnlijker. Maar vooral onderin mn buik. Dus waarschijnlijk gewoon voorweeen en moet ik gewoon wennen aan de pijn die voor mij nog onbekend is :)

14. logo

logo Niet meer actief

En Reb?

Nou hier weer beweging! Heb het gepost, draai me om, aai met mijn hand over mijn buik en toen kwam hij. :)

15. Reb

Reb Niet meer actief

Ah fijn Logo :)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm steken klinkt niet als weeen.... Klinkt eerder als indalen wat pijn doet of je meisje die je aan het pesten is.

Weeen zijn echt krampen...

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Bij mij voelde echte weeën aan als menstruatiekrampen, maar dan erger natuurlijk.

18. paula1984

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Voortaan dus meteen hier neerzetten haha.

20. Reb

Reb Niet meer actief

Menstruatiepijn is bij mij altijd in de vorm van steken hoor, maar dan in mijn benen. Is ook wel met kramp te vergelijken denk ik.

Maarreh, als het vruchtwater zou zijn, dan was het net in ieder geval maar 1 druppeltje. Dus geen idee.. Ik zal het later vandaag nog wel even checken.

Deel Deze Pagina