Wauw Troy zo snel al gaan lopen! Ik ging geloof ik pas op dag 2 proberen om op de rand van het bed te zitten en te staan. Dag 3 pas voorzichtig stukje lopen. Had ook een spoedkeizersnee. Ja die rillingen waren zo apart zeg! Vond het maar eng dat het maar door bleef gaan terwijl ze al klaar waren. Heb de kleintjes gelukkig ook nog kunnen zien voordat ze weg gingen maar daarna wel zeker een paar uur tussen gezeten voor ik ze weer zag. Tekst voor je kaartje zou ik voor fijn gaan en dan de zin van Reb. Alle dames met controles vandaag succes!! Lees nog steeds mee hoor maar het gaat zo snel dat het me echt niet lukt om overal op te reageren. Zal zo eens een foto plaatsen van C nu hij 'bevrijd' is van de meeste slangetjes. Zal zo gaan zien of hij het heeft volgehouden of terug is gegaan.
He troy, Ik vind beiden leuk, maar de eerste iets podsitiever van toon. Misschien heb je daar iets aan. Fijn dat gin het goed doet! Mek, ik snap het niet.... Leeggelopen? Gelukkig sneeuwt het niet! Dan wordt het wel lastig met slippers! Oh ja Lov, spijkerbroek ghihi hekemaal vergeten dat die bestaan!!!😁
Wauww Troy!! Super dat t geen nare ervaring voor je was! Ik ben ooksuper bang voor de ruggenprik maar fijn om te lezen dat t ook mee kan vallen!! Goed dat je alweer zo mobiel bent johh en dat t xo goed met je kleine ventje gaat! Ga maar lekker van m genieten meis! xx
Spannend Yasmin! Heel veel succes! Ook de andere meiden die vandaag controles hebben! Ik zit te wachten tot ze de klossen leveren! Gaaap
Ah succes Kahlan Fijn dat het is 'meegevallen' Troy, ook een keer fijn om een positief verhaal te lezen over iets waar toch veel vrouwen wel tegenop zien. Pff ik denk dat ik vanmiddag een dutje ga doen
Goedemorgen! ! Wat ben ik heerlijk uitgeslapen niet normaal! Voel me zo fit vandaag! Heb al vaat gedaan gestofzuigd dweilen was vouwen brood voor ml gesmeerd wc gepoetst kattenbak verschoond whoeiiii! En dat in anderhalf uur. Zou bijna denken dat er wat staat te gebeuren Reb balen van je buikpijn maar fijn dat je je geen zorgen maakt. Inkie wiggle wiggle! ! Troy fijn dat jullie het zo goed doen top! @vocht ja sinds afgelopen weekend in mn handen en mn hoofd verder okee kan me enkellaarzen nog goed aan enkel soms die rits he Ff kijken wat ik nog vergeten ben!
Paulaaaaaaaaaaaaa, don't make me jealous! Maarreh, kattenbak verschoond???? Dat mag niet he, mevrouwtje
Mag wel is gewoon! Handschoenen aan en handen wassen en ontsmetten. Zowiezo zit toxoplasmose hoofdzakelijk in de ontlasting van kittens en jonge katten. En om het binnen te krijgen moet je poep eten of heel onhygiënisch zijn en beide vind ik niet zn goed idee Als je het op die manier doet kan het geen kwaad.
Aah Yasmin, wat een moppie! Troy, ik zou voor "fijn" gaan in de tekst Reb!! Ik heb vannacht over je gedroomd, haha. . Had voor ik ging slapen nog hier gelezen ( doe ik anders niet ) en jij was vannacht bevallen in mijn droom, haha! Maar alles ging goed
Oooooooh Wendy, dat is cool, whahaha! Gelukkig ging alles goed Hoe gaat het met jou en het aftellen? @Lov Wat toevallig, ik ook al! @Paula Ik doe alsof ik dat niet heb gelezen, want ik vind het wel fijn dat ml alle kattenbakken in huis verschoond. Muhahaha. Maar we hebben wel jonge katten
Fijn dat alles goed is gegaan troy! Wat een mooie foto's Yasmin. Dames met dikke voeten, veel sterkte! Vanaf wanneer begon dat bij jullie?
Ben ik trouwens de enige die geen last heeft van vocht? Ik bedoel: ik hou altijd veel vocht vast, dus merk nu geen verschil