Nee drink geen thee meer, omdat ik daar zuur van krijg. Drink alleen water en melk haha. Hm mn man heeft nog een doosje liggen, neem daar wel 1 van. Als ik nu via de gyn recept moet regelen moet ik steeds weer heen en weer rijden..
Lov, wat een schattig pakje!! Reb balen zeg van je waardes Paula, hmmmmmmm.. jeetje dat is lastig!!!! Wil je niet een mooi sieraad ofzo? Ik zou het ook niet weten..
Omeprazol mag iddnik heb ze ook. Er zijn wel verschillende sterktes hoor charmed. Hier sinds gisterenmiddag ookbveel buikpijn. Man kwam thuis gisteren en zei na het eten ineens: schat is buik kleiner hij hangt zo? Was mij dus ook opgevallen bovenkant is ook "leeg" Enkel voel ik weer gefriemel downstairs dus of hij nu gedaald is of omgedraaid? ? Volgende week zien we wel op controle voorlopig zoveel ruimte nog zei vk kan nog alle kanten op gymnastieken.
Balen reb van je waardes vorige keer waren ze zo mooi. Sieraden heb enkele en wissel nooit zijn te belangrijk wil ze niet af moeilijke ben ik he.
Ja stom he Wat betreft sieraden.. Heel herkenbaar, ik wissel alleen mijn oorbellen. Voor de rest hecht ik veel waarde aan de sieraden die ik draag.
Dames, even een onzekerheidsvraagje..... Hoe veel harde buiken mag je nu hebben? Had bij mijn zoontje ook al wat meer last van harde buiken dan anderen en bij deze ook. Maar sinds gister heb ik ze toch aardig dat het mezelf gaat opvallen. Het ene uur heb ik er 1 maar het andere uur gerust 4. En nu zit ik op mijn werk en het afgelopen uur dus ook een stuk of 4. Echt van die harde buiken waarbij de buik helemaal samentrekt (bij mij dan zelfs omhoog komt), steenhart wordt en het gaat bonken in mijn hoofd. Nu is het ook wel echt chaotisch op de zaak. Maar gister had ik in rust ook zo'n uurtje. Moet ik wat mee? Of morgen als ik thuis ben en wat meer rust heb even extra in de gaten houden? *ooeeefff en nu nummer 5*
Wendy ik heb ze een paar weekjes geleden ook veel gehad, je moet proberen even rustig aan te doen voor zover dat je dat kan op je werk.
Leuk hoor Pien!! Ik heb meestal harde buiken als ik teveel doe of wanneer ik lig te slapen en dan word ik er wakker van. Maar zo vaak als jij heb ik ze dan weer niet Wendy. Als je je zorgen maakt, gewoon bellen naar de verloskundige/gynaecoloog hoor.. Vind ik dan - Weet niet of ze pijnlijk zijn?
Sluit me aan bij Lov. Denk dat je je te druk maakt nu. Kijk het aan in rust vanavond en morgen word het erger pijnlijker of regelmatig altijd je vk bellen maar het hoort er ook een beetje bij op dit termijn.
Leuke pakjes Pien & Lov!! Charmed hahaha ik ook! Zei steeds geen last van maagzuur en nu sinds gisteravond!! Roti gegeten Wendy ik zou bellen hoor als je er ook hoofdpijn bij krijgt!!
Wow, dat je nog roti durft te eten Sammy! Ik durf heel veel gekruide zooi al niet meer te eten de laatste weken
Charmed en sammy fijn dat de echo goed was. Hier even een kort bericht. Vandaag in het zkh geweest. Alles was weer oke! De kleine is nu al aan het indalen (30 wk) en weegt 1800 Gr. Dat is vrij fors De prik ivm bloedgroep heb ik ook gehad. O ja ook een afspraak gehad met lactatiedeskundige. Op zich ben ik gerustgesteld over bv en ga ik een boek bestellen. Binnenkort heb ik een afspraak met anesthesist om al mijn vragen rondom mogelijke pijnbestrijding te bespreken. Leuke pakjes trouwens! Reb vervelend van die waardes. Ik hoop dat het snel beter gaat. Harde buiken: weet ik niet. Ze mogen niet pijnlijk zijn weet ik en ermag geen regelmaat in zitten. Hebben jullie ook zo'n druk van onderen? Mogelijk is dat toch bij mij het indalen. voor de lijst (noet schrikken heel veel): Iedere dinsdag ctg en controle Iedere vrijdag ctg
Hier update Mijn manneke loopt nog zelfde achter maar is wel mee gegroeid Dus opluchting !!! Als hij nu geboren wil worden houden ze hem niet meer tegen Hij weegt nu bijna 1700 gram
Logo, goed te horen dat alles oké is! Ik heb inderdaad ook wel wat meer druk van onderen, zal best eens met indalen te maken kunnen hebben, weet niet zeker of dat zo vroeg al kan hoor? Wat moet jij vaak aan de ctg! Is dat ivm Daan? Op zich natuurlijk wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.