Paula oh je schreef alsof hij met 34 weken 9 pond geschat werd.. Maar je bedoelt toen met geboorte 9 pond. Wendy, slijmprop is idd beige grijsachtig en absoluut niet wit! Nou spannend zeg! Aangezien je al bijna 37 weken bent kan het een aankondiging van zijn langzaam
Pff, ml roept al een tijdje dat ik ga bevallen op de dag dat zijn opa zal overlijden. Moeten we nu met spoed naar het ziekenhuis, kan wel eens z'n laatste dag zijn. M'n arme schoonfamilie en m'n arme mannetje
he bah sterkte lieve reb..... At wendy was bij mij dus ook beige met bloed dat wel maar idd hoe jij het beschrijft vandaag weer een stukje verloren trouwens...dus ben hem nog niet helemaal kwijt blijkbaar, zat ook weer beige/bloed bij jakkes....spannend he! alleen jij bent al verder hihi ik hoop dat ze bij mij ook nog ff blijft zitten . Gisteren trouwens super echo gehad...maar ehh zw dementie slaat toe heb ik jullie nu wel of niet geinformeerd gisteren erover?
Lov ik heb nog geen idee.. ik heb 13 jan gesprek over de bevalling.... alle voor en nadelen en risico;s en dan moet ik een beslissing maken.. ik hoop stiekem dat ze vanzelf voor die tijd eerder komen... neee Misgke vertelll!
Wow Yasmin, hij ziet er echt sterk uit! Gek he? maar dat was het eerste wat me te binnen schoot. Mooi ventje zeg!
Wat een goed nieuws lees ik van alle meiden die op controle zijn geweest, fijn hoor!! Hier ook goed nieuws.. De kleine man is toch gedraaid en is zelfs al een klein stukje ingedaald. Ik weet niet wanneer hij het voor mekaar heeft gekregen maar ik ben erg blij! Ik voel hem nog wel steeds erg aan de zijkanten van me buik maar, ik las dat dat ook gewoon kan. Volgende week heb ik weer controle en dan gaan ze als het goed is inwendig onderzoek doen. De gyn had het over de rijping van de baarmoeder ofzo ..? Ik wordt ook ingeleid rond week 38 omdat mijn suiker waardes soms wel aardige pieken hebben en het buikje van de kleine iets voorloopt. De rest is gewoon mooi binnen de lijnen. Ik hoef gelukkig ook niet meer naar de diabetis verpleegkundige. volgende afspraak: 15-01 gyn en echo
hahahahah thnx sammy!! Nou daar komt ie dan: Mn meisje is volledig ingedaald en dus konden ze niet veel zien haha ze wilde nog een foto maken van dr gezichtje om mee te nemen maar helaas madame lag al te diep. Ze lag er prima voor en mn placenta die te laag zat is nu enorm omhoog gegaan!! echt super nieuws dus! Ik vroeg dus of natuurlijk bevallen in het geboortecentrum nu mogelijk was, en ze zij: ik zou het maar doen meid, ik adviseer zelfs een vaginale bevalling aangezien ze zo diep en netjes ervoor ligt. Nou pak van mn hart natuurlijk!!! Ook qua groei is ze nog steeds p50 alles gemiddelt alleen ze is ietsje lichter als dat een p50 baby zou moeten zijn zeg maar, maar goed dat is echt geen probleem en zou geen gezondheidsrisico's met zich meebrengen (ik en de papa zijn allebei ook echt niet dik eerder mager te noemen nja voor mn zw dan hahaha en allebei niet groot) enne ze moet er ook nog uit nietwaar? hahahahaha. Door deze super echo ben ik totaal omgedraaid van angstig naar helemaal klaar ervoor, i go with the flow straks en ik weet waar ik me iig geestelijk op voor mag en kan bereiden een natuurlijke bevalling waar ik zo op hoopte!!. Ook als het een ks zou zijn geworden dan had me dat nu rust gegeven gewoon omdat ik het nu weet. Ja meiden ik ben dr klaar voor haha Ik ben zo trots op mn lichaam en op mn meisje!! ps....suikerziekte?? waaar?
He bah Reb, sterkte! Dat heb ik ook. Voor de rest gelukkig weinig vocht. Net voor controle in het zkh geweest. Ctg en controle was goed. Helaas loopt mijn bloeddruk wel iets op (onderdruk 85), maar dat was nog helemaal oke. Wel harde buiken te zien (en voelen) op ctg. Enorme druk onderin. En nu net bij thuiskomst wat roze afscheiding. De kleine is wel lekker druk, gelukkig. Dus we houden het maar even in de gaten en anders weer terug naar het zkh... Ik vind het wel even spannend nu. Ben nog maar 33 wk... O ja kon ik een mooie 3D echo krijgen, lag de kleine te laag met zijn hoofd. Hoofdje kwam niet meer in beeld. Ik lees verder goede berichten, wat fijn. En een mooie buik Janneke! Wendy ik heb soms ook van dat stugge slijm (zonder bloed). Dat is volgens mij normaal? Of ik heb het als normaal gezien.
Misgke wat fijn zeg!!!! Butterfly spannend!!! Logo ik heb ook enorme druk onderin.. ze zei net tegen mij dat dat echt je banden zijn omdat je baarmoeder daar aan hangt in je buik en dat word natuurlijk groot en zwaar!! roze afscheiding heb ik ook steeds.. maar dat hoeft ook nog niks te betekenen Ik vergat trouwens te zeggen (denk ik ) dat als baby's niet vanzelf komen ze in week 37 worden gehaald dus nog max 2 weekjesss spannenddddd!!!!