Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gewoon even vragen lappie ;) ga ik morgen ook doen ;) wil het toch wel weten hoor

2. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ik heb gisteren in het zkh ook gevraagd naar de groei, hoor. De schatting zit nu op 2639 gr. Netjes in ieder geval.
    Mijn eigen vk zei maandag nog 'net boven de 2kg' en dat leek me weinig, dus dit klinkt beter :)
    Ik vind het gewoon leuk om te weten hoe het in mijn buik gaat.

Voor de lijst
    09/01 echo + ctg en evt. draaipoging

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Reb, gecondoleerd.. fijn dat jullie hem nog wel even hebben kunnen zien!

Sammy, beterschap hoop dat de meds snel aanslaan.

Hier ook slechte nacht, veel buikpijn heel irritant..
    Vandaag word pakketje bezorg dus hopen dat die optijd komt dan kan ik vanmiddag nog even liggen.. ;)

Lappie succes met de controle!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dat is balen als je daarop moet wachten charmed...

5. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    He getsie Sammy!! Mijn schoonzus heeft dat bij de laatste ook gehad.. Beterschap!!

In ieder geval gelukkig geen zwangerschaps vergiftiging! :)

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zo ik.was het wachten zat en vragen ook ;)
    Wieg van zolder gehaald en onderstel gelijk maar de maxi cosi ook.
    Zolder maar weer opgeruimd ml gooit het altijd door het gat en schuiven maar grr en dan mag ik niet naar boven met me dikke buik op een houten trapje.
    Bullsh*t dan moet je jezelf maar opruimen en pakken wat ik nodig heb pompidom!

Wieg gelijk in elkaar gezet en aangekleed zo schattig weer vind de bekleding nog steeds leuk gelukkig!

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ben weer terug. Spreekuur liep onwijs uit. Half uur in de wachtkamer gezeten terwijl ik me dus helemaal niet lekker voelde. Bloeddruk bleek ook laag 90/60. Tot nu toe elke keer als ik daar was voelde ik mij prima en ook altijd mijn bloeddruk netjes.
    Maar goed, kindje ligt nog steeds lekker met hoofdje naar beneden, niet ingedaald (had ook niet anders verwacht).
    Groei is niet gemeten, wel jammer. Wel gevraagd. Ze zei dat zij het beter met haar handen kon voelen (dit is toevallig de enige vk zonder echo-diploma). Ze schatte hem op 7 pond (geboortegewicht). Ik denk zelf 6,5 pond, net als zl. Maar goed, beide zijn mooie gewichten.

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nu in totaal trouwens 16kg aangekomen (bij zl was dit 14 in totaal).

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Zo hier slapeloze nacht en ochtendje ziekenhuis achter de rug.

Ik zwel zowat op gisteren helemaal dikke, gespannen benen en benauwd, hoofdpijn e.d. en zo heel de nacht gezeten, vanmorgen de VK gebeld die was gekomen, was 4 kilo bijna aangekomen in 2-3 dagen en dat vond ze toch wat extreem, dus urine gecheckt maar een beetje eiwitten, bloeddruk was 120/80 niet echt hoog maar voor mij redelijk (normaal 105/60 zoiets)

Dus naar ziekenhuis; bloedprikken, urine inleveren, CTG half uurtje en bloeddruk een half uurtje meten, alles zag daar er goed uit, ze hebben nog even groeiecho gedaan, heb geen gegeven mee gekregen maar zag snel dat het buikje 3 weekjes voorliep, hoofdje een weekje en beentjes liepen een week achter maar heb morgen mijn normale groeiecho dus dan zien we het precies.

Ze dacht een beetje tussen mijn dochter en zoontje in (dus wel weer aan de maat)

Ik moet het in de gaten houden mag niet meer opzwellen en als mijn lichaam gewoon op is (ivm ME/CVS kan het wat extremer reageren en ook niet meer goed herstellen) dan doen ze niet moeilijk over met 38 weken inleiden zeker niet omdat de baby toch groot genoeg is hiervoor en omdat het al de derde is (blijkbaar maakt dat een verschil , ik weet ook niet)

Heb net even met VK gebeld en die hebben dat ook genoteerd, niet onnodig langer doorlopen met mijn lijf omdat ik ook nog moet kunnen herstellen als de beeb er eenmaal is.

10. Reb

Reb Niet meer actief

Netjes hoor Lappie!! Stom dat het uitliep, irritant he. Ik vind het normaal niet zo erg, maar tegenwoordig zit ik ook liever niet in de wachtkamer met uitlopende afspraken.

Straks of morgenochtend even naar het zhuis, denk dat ik blaasontsteking heb ofzo. Had even gebeld omdat het vochtverlies erger werd en die buikpijn steeds vervelender wordt, dus vandaar... :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lappie nou dat is stom dan had ze het beter met een echo kunnen opmeten toch?

Tiger jeetje.... Klinkt idd als zwschapsvergiftiging maar gelukkig dus niet.
    Fijn dat ze je nu wel inleiden dan, alleen jammer dat er schijnbaar eerst iets voor moet gebeuren altijd...

12. Reb

Reb Niet meer actief

Ah Tiger, toch even schrikken dan. Fijn dat wel alles goed is, en ook fijn dat xe je niet langer laten doorlopen dan 38 wkn, inleiden heb je liever toch?

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ja krijg nog geen datums of beloftes mee maar het is fijn om te weten wanneer ik het echt niet meer trek dat er de mogelijkheid is, zeker ook vanwege de groei, buikje zat nou op P90 geloof ik dat ze zei, dus het is denk ik weer eentje zoals mijn oudste een klein compact dikkertje, alleen gelukkig NOG niet zo'n extreem hoofd haha

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ja kijk als ie gewoon met 40 weken 6-7 pond is is er geen aanleiding toe en had ik waarschijnlijk gewoon door moeten gaan, maar ze kijken in het ziekenhuis gelukkig wel naar mijn gezondheid, om te kunnen herstellen en BV te kunnen geven e.d. moet ik niet te ver doorgaan zeiden ze..

Dus dat zou wel fijn zijn, als ik nu moe ben kan ik me met DIE gedachte steunen (of als ik weer eens uren voorweeen heb ;) )

15. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha dat scheelt inderdaad. Kleine dikkertjes, heerlijk!
    Inderdaad wel een geruststellende gedachte :)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hier was het hoofdje dus wel groter... Lekker dan :D
    Ik wil ook morgen echt dat ze weer kijken want ik wil ook niet te lang doorlopen.

Zat van de week met mijn broer over hun pasgeboren kindje te praten en de bevalling. Ik had het een beetje over mijn eigen bevalling en dat ik steeds maar sterrenkijkers heb, hij gaf aan dit zeker eens te bespreken want als hij ook nog groter is en weer een sterrenkijker straks hoe zal de bevalling dan wel niet gaan?

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Tiger ik had al een voorgevoel dat er iets met je was geen idee waarom hoor.
    Gelukkig houden ze je goed in de gaten!
    Ook weer een groot kindje maar goed dat verwachte je toch al.
    Nu maar beetje kalm aan en hopen dat je het nog een paar weekjes vol kunt houden.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik had trouwens over Sammy gedroomd vannacht :D ze was bevallen :D grappig dat ik over jullie droom hahaha

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Het klinkt zo dom maar wetende dat je serieus genomen word en dat ze niet moeilijk doen dat steunt al, kijk op zich zou natuurlijk bevallen ook een keer geweldig zijn maar als ik het nou echt niet meer trek is de mogelijkheid er en dat is vaak al een fijn idee...

Je miste die gekke zwangere kip hier op het forum LOL ja ik zat eerst te twijfelen of ik zou bellen maar denk doe het toch, voel me echt niet zo lekker namelijk, heb net maar weer PCM ingenomen.. en lekker op de bank (kids zijn alleen thuis maar een zit boven op zijn kamer te spelen en de andere lekker tv aan het kijken dus ze houden zich koest!!)

20. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    hier weer goedgekeurd :D en ook belangrijk gerustgesteld over alles:)

over 2 weken weer terug dan alweer 37 weekjes hihi tijd gaat snel en nooit verwacht dat ze ver zouden komen;)

22 januari controle vk in ziekenhuis

Deel Deze Pagina