Logo, fijn dat alles inorde is! Ik heb net de intake van de kraamzorg gehad en heb nog eens benadrukt dat ik bv wil geven en daar ook graag goede begeleiding in wil. Dat zou geen probleem moeten zijn. Verder moet het bed op klossen, maar dat wil ik zelf ook graag. Ik ben vrij lang (1.82) en heb nu echt moeite om eruit te rollen Vandaag ook veel last gehad van mijn buik. Druk onderin heb ik al langer, maarnu ook geregeld een raar gevoel achter mijn navel. Trekt wel steeds weer weg, dus misschien dat dat die harde buiken zijn? Verder al 2 dagen veel last van afscheiding, gewoon helder, maar moet wel een inlegkruisje gebruiken. Dat is nieuw voor mij, maar zal er ook wel bij horen? O, en voor de lijst: vr 27 dec. Controle vk en do 9 jan. Informatieavond ziekenhuisbevalling
Logo mooi gewicht Inkie maar ontzetten veel loopt ie ook niet achter of wel? Als ik naar je termijn kijk en gewicht? Ik heb ook druk alsof er een bal zit... En steken als hij beweegt. Ben er nog niet achter of het zijn hoofd of beentjes zijn. Als het zijn hoofd is zit ie te headbangen
Ik heb dat ook die druk! En telkens gevoel dat ik moet plassen en dan maar2 druppels HahA. Ja Reb ik eet en drink ALLES! Ook al krijg ik maagzuur. Beetje warme melk en t is weg hahaha. Logo fijn dat ie zo goed groeit!! Inkie waarom is dat dat ze t nu niet meer tegen houden?! 1700gr is toch nog heel weinig..
Logo, fijn dat alles goed is meid! Inkie, ook fijn dat je mannetje wel meegroeit! Vraag me alleen ook af waarom ze m niet meer gaan tegenhouden zouden de weeen weer beginnen? Ik heb ook al weken een enorme druk beneden, pfoe! Allemaal beentjes dus Mn schaambot is ook aan barrels denk ik, tsjonge ben net een oud wijf als ik moet lopen....
Hahahhaha ik ook hoor!!! Ik waggel nu.. en kom ik daar aanlopen bij de gyn zegt ze zoo zo jij bent nog fit... ik zeg nouuu zo voel ik me anders niet hoor hahahaha.. bij mij drukken er lekker 2 hoofden op mn blaas wuahahaha
Uhm ja geen idee met 32 weken mag het blijkbaar geboren worden Sorry geen antwoord op ... Was allang blij dat ik dan niet meer naar Zwolle hoef
Hahaha Sammy, het houd wat in hé Inkie, oke nou belangrijkste is ook dat de kleine het goed doet!! En hopen dat ie nog even lekker blijft zitten!!
O oke bizarr.. ik dacht dat de longen enz pas met 34 weken goed waren! ik hoop voor je dat ie toch nog minimaal een week of 4 blijft zitten!
Inkie fijn dat doet deugd he. Ja het zal een ukkie zijn als hij zn lijntje maar volgd ik denk dat het belangrijkste is. Straks weer gezellig naar cursus ff lekker eruit heerlijk!
Vanmiddag de telefonische intake gehad van de kraamzorg. Dat had nou echt totaal geen toegevoegde waarde voor mij... Ik hoorde gewoon wat ik allemaal al eens heb meegemaakt... Mijn zoontje is ruim 2, dus weet nog wel wat ze toen allemaal hebben gedaan... Zo vergeetachtig ben ik nou ook weer niet...
Wat ik weet... Longen zijn pas na 36 weken 'klaar'. Dus voor die tijd zal de baby de couveuse in moeten, afhankelijk van de snelheid van het rijpingsproces. Maar dat kunnen ze nu nog niet zien, longrijpers zorgen nu nog niet voor een volgroeiing, maar voor een versnelling van het proces. Heb teveel boeken gelezen, hihi
Pffd, twijfel heel erg of ik morgen nog een dag suiker moet testen of meteen moet bellen. De diabetesverpleegkundige zei dat ik moest bellen bij waardes boven de 7. Heb twee waardes boven de 7 & een van 8.9. Veel te hoog natuurlijk.
Pien het kan hoor volgens mij. Het heeft te maken met de druk van het hoofdje op de bekkenbodem, toch? Ctg is voor mijn rust. Ze zijn super in het zkh! Ik ben blij hoe ze met mij omgaan. Nyneave de druk achter navel, is dat geen beweging van de kleine? Volgens mij is een baby van 32 weken al goed levensvatbaar (met medische hulp). Dat is een van de grenzen. Mogelijk hierdoor? O jee Reb dat is zeker hoog
Oe reb datbis zeker hoog gek ineens idd wat migske zegt nog een daggurve doen en even bellen morgen voor advies.
Vind het ook zo erg he, dat het zo.hoog weer is. Ik ga morgenochtend bellen en start meteen weer met prikken. Thanks ladies. Ik doe morgenochtend weer de lijst, geen zin meer vandaag. Stomme domper! Slaap lekker liefjes