nou ik voel zulke pijnlijke scheuten... dat ik denk dit moet het wle zijn!!!!! ook in mn rug.... of kan het voorwerk zijn??ik word er zenuwachtiggg vann!!!!!! nou had t een paar x achter elkaar... toen half uur niet.. toen weer wel... voorwerk??
Even een vraagje aan jullie. Heb al paar dagen een beetje hoofdpijn. Niet heftig maar wel irritant. Nu was mijn bloeddruk ook iets hoger dan eerst maar ook niet super hoog. Laatst was het s middags 120/85 en s avonds 135/85. Die laatste was wel met mijn stress van afscheiding. De arts was niet bang voor zwangerschapsvergifteging. Daar heb ik speciaal naar gevraagd. Maar toch ben ik een beetje bang. Wie heeft hier ervaring mee of weet hier wat van? Heb alleen hoofdpijn, geen tintelingen, geen vocht, geen sterretjes, etc. De kleine is goed aanwezig. Heel klein beetje misselijk, dat wel. Kunnen jullie iets zinnigs zeggen?
Mijn bloeddruk is altijd 120/75.. is mooi.. Ze zeiden als je zwangerschapsvergiftiging heb dat je bloeddruk VEEEEL hoger is... En dan heb je inderdaad vocht en sterretje enz.. EN als de arts zou vermoeden dat je zwangerschapsvergiftiging zou hebben zouden ze wle meteen actie ondernemen.. maar je hebt helemaal geen symptomen ervoor dus zou me niet zoveel zorgen maken meid!!! knuffel
Hmmmm aan het genieten van mn maaltijdsalade geitenkaas, heb voor ml biefstukjes gebakken.. Een vd weinige dingen die ik nog graag eet, maaltijdsalade!
@logo: mijn bloeddruk is al masnden 145/85. Dat is voor mij ok. Bij zw vergiftiging kun je idd hoofdpijn hebben, vocht vasthouden sterretjes zien. Maar hieft allemaal niet. Als je het niet vetrouwd, zou ik ff belken. Kwestie van plasje checken , kunnen ze binnen een minuut. @ Sammy: heeeerel veeerl succes mocht het zo zijn en vergeet niet ervan te genieten!!! Rustig aan!
Hé dames ben eindelijk thuis van een heeele zware dag werken. Ik ga straks alles teruglezen. Ben misselijk en heb vreselijke koppijn. Ook mijn benen zijn ook weer lekker opgezet, ziet er niet uit. Heb normaal slanke gespierde kuitjes.... Bekijk bijlage 370187
Sammy zo was het bij mij de avond voor mn bevalling begon. Soms om de 10 min soms 20 dan weer 10 dan weer 30 minuten heel onregelmatig.
Sammy spannend! Nou hier nog steeds in stuit en hij is te groot, op dit moment is hij 3495 gram en zit hij met de buik en het hoofd op de p99,8 lijn....
Ik zei net tegen mijn man... ik denk echt dat ik vanacht ga bevallen !!! HIJ GELOOFT me niet meer omdat i kdat al sinds de kerst zeg wuahahhaha ik zat te googlen.. en las dat het ook indalings weeen kunnen zijn? het doet in elk geval ECHT zeer! en k ben niet kleinzerig ofzo
Logo je bloeddruk is helemaal prima hoor hier meestal 120/75 laatste keer 130/85 is allemaal keurig hoor. In geval van zwangerschapvergiftiging knalt volgens mij echt naar 140/95 of nog meer volgens mij en in combinatie met extreem vocht bandgevoel onder je borsten hoofdpijn en duizeligheid en sterren zwarte vlekken. Hoofdpijn is helaas bij sommige een kwaal heel vervelend had het bij mn eerste ook heel erg en vaak. Kalm aan meis laatste loodjes!