Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Ahw ik jou ook hoor, :p :D

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ooooo lekkere dingen en ik heb niets in huis geen zoet en geen zout arme ik lol!

3. Reb

Reb Niet meer actief

Ik zal het vanavond op de lijst zetten! Doe het niet de hele dag door :p

Enneh, OMG, ik dacht dat ik erg was.....
    Kaasstengels, pombear, chocolade... Lol :D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké dan.....

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ik vind niet irritant hoor maar je kent inmiddels iedereen dus "kent" ze een beetje dus heb je al een beetje een band mee is lastig om daar nog tussen te komen maar kom er gewoon gezellig bij en klets mee , komt goed!

6. Reb

Reb Niet meer actief

Hier allemaal chocolade in huis, maarja met m'n suiker is dat niet een heel goed plan ofzo.. Dus ik pas ook maar even :)

7. Reb

Reb Niet meer actief

What's up?
    Trouwens... Geen playboy ochtendjas? Wat raar :D

8. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Tnx, ik heb ze doorgegeven! Benieuwd wanneer de rest allemaal is uitgerekend! Hier ook zo veel 'vroeg' bevallers?? Ik was vorig jaar met mn 40.4 echt één van de laatste! Idd wat Reb zegt, veel al voor de 37 weken. Schrok ik toen wel van!

Hihi, ik had vorig jaar een super bevallingsoutfit en ook voor daarna leuke outfit gescoord.. Uiteraard compleet ergens anders in bevallen en de outfit voor daarna was heel leuk, maar stofje waar je onwijs in ging zweten (hormonen!!) en ook niet bepaald flatteus voor een klein flubberbuikje net na de bevalling.. ;) Maar ach, ik krijg nu toch weer de kriebels hoor! Net als kleertjes! Mijn zoontje is dus 11 maanden, dus zijn broertje zou alles zo aan kunnen.. Maar neeee, natuurlijk moest hij nieuwe pakjes en kleertjes hebben, moest er een nieuw boxkleed komen omdat ie zo leuk is.. nieuwe maxicosi zak die te cute is.. Nesteldrang noemen ze dat! Ik heb shopdrang als ik zwanger ben! :p:p

9. paula1984

Wat meid?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ja zoals ik het zei....:p

Nee toch maar niet gedaan....:D voel me niet zo'n playboy

11. Reb

Reb Niet meer actief

Ohww, zag je al als bunny rondhuppen na bevalling (tenminste, na een paar dagen ivm keizersnede).

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

playbunny dan, oortjes op en gaan met die banaan :p

13. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Tigermommy: dat bedoel ik ook meer, niet echt irritant maar wij kletsten wel onverstoorbaar verder idd, haha! ;) Komt goed!

@ Reb: Doe je t niet eens a la minute?! Tssss.. ;) Hier gaat er zo een heerlijk petit fourtje naar binnen. Zoontje is bij gastouder voor 6 uurtjes en ik ge heeeerlijk genieten! (en vanmiddag opfrisuurtje bij de 'pufjuf' .. Alsof je die weeën vergeet, hahaha!)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah demi...:D nou de bevallinsoutfit hoef ik niet krijg een kzsnede ... Dat scheelt. Maar dan moet je weer dingen kopen voor in het zk.
    Je moet er idd een beetje normaal bij lopen..

Trouwens hier wel de bigshirts van de kruidvat gekocht meiden... Misschien een tip voor jullie. Ze zijn erg leuk!

Vroege bevallers... Is bij ons echt veel idd. Vraag me af wie wel overtijd gaan... Zou lullig zijn als het er maar 2 zijn :p

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah zou wel eens wat anders zijn op de afdeling denk ik :p

16. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Zeker moet je er leuk bij lopen! Eerste wat ik vroeg na mn bevalling: kan ik douchen en omkleden..?! Whahaha!

Aaii, hier ook al! Wij waren dus idd maar met stuk of 2 die overtijd gingen! Meeste voor de 37 weken, dus vanaf week of 38 vond ik t maar raar dat ik nou nog niet bevallen was en werd er super ongeduldig van! :S

17. Reb

Reb Niet meer actief

OMG dit is al de zoveelste keer dat we hetzelfde denken vandaag Tiger.

Kruidvat shirts? Eens even koekeloeren in de digitale folder :p

18. paula1984

Sexy playgirl :p
    Nou overtijd ik hoop het niet met die boy die in mn buik zit pff

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jazeker ;) ook al ben je bevallen toch wil je er leuk uitzien...

Nou ik ken de termijnen niet maar er zijn wel meerdere die nog tegen de 35 weken aanlopen volgens mij

20. Reb

Reb Niet meer actief

Gaat prima samen met de kaasstengels ja :p

Deel Deze Pagina