Ja maar ik twijfel toch of ik moet gaan... Lees: yoghurt is op (daar ontbijt ik normaal mee), melk op, crackers op, kaas op. ML heeft boodschappen gedaan
die big shirts (haha ik schreef eerst per ongeluk big tits, waar het hart van vol is !!!) die zie ik niet op de kruidvat site...
Is dat serieus een vraag? Ik zat vorige week ook in ons oude topic (deel 2) en toen waren er ook 14 gasten die dat topic aan het lezen waren.
Oh dus je moet ook naar de winkel Ik moet zo maar is gaan beginnen met stofzuigen. Ik lig weer lekker lui te wezen.
Over stofzuigen gesproken ik zit te denken om zo'n robotstofzuiger en dweiler te bestellen. Wel erg duur maar wel makkelijk. Iemand ervaring? Ik ben de neato tegengekomen (stofzuiger) en irobot braava (dweiler). We hebben hoge drempels, laminaat, parket en een kleed (zwart vrij hoog) liggen.
Lui zijn mag best toch... Als ik nu wegga, dan kan ik zo weer thuis zijn. Tenminste, dat bedenk ik me steeds enzo. Maar ik heb nog steeds geen zin
Ik heb van de week net een big shirt gehaald bij de hunkermoller voor een tientje... Zo ik ga maar eens iets doen hier... Eerst even lunchen met zoontje en daarna de badkamer poetsen