Ik volg je voorbeeld, compromis met mezelf: ik ga met de auto + ik ga in mijn joggingbroek Tot over een paar uur, waggelen gaat zo langzaam!
Haha, door jullie krijg ik zin in allemaal lekkers!!! Ik denk dat die meelezers nieuwsgierige dames zijn om te kijken of er al baby's geboren zijn Ik moet ook nog even naar dorp.. niet zo'n zin.. vl is thuis met een luchtweginfectie.. Net even naar de kapper geweest, nu is mijn haar helemaal van slag.. (krullen ) Mijn krulletjes vinden een fijne kam niet zo leuk Oooeeehh mn jas is binnen Hoop kilootjes verder en ik kan m aan
Hahaha, wowwww, jullie kunnen er echt wat van zeg! Sexy hmm... Ik ben vorige keer na een maand een avondje mee op stap gegaan.. werd toen ik 5 minuten binnen was versierd door één of andere gast, en ik kon alleen maar denken: Ben je niet goed ofzo?!!! Ik sta hier notabene met t kraamverband tussen m'n benen!!!!! hèhè.. Alsof hij dat kon 'ruiken' (iehh), maar ik dacht echt dat iedereen toch zeker wel zag dat ik 'net' bevallen was! Wel fijn dat je me even herinnert aan dingen als kraam(b)vloed etc.. Bleghhh! Ik heb zelfs m'n kraampakket nog dicht onder mn bed staan.. Kop in t zand steken noemen ze dat! Ik weiger er in te kijken, haha! @Reb Kaasstengel en petit four is een topcombi! Kan vaak niet kiezen tussen zoet of zout.. chocolade en chipjes om en om eten vind ik ook heerlijk 's savonds! Succes met alle boodschappen! Ik woon tegenover de kruidvat, en boven de AH! Handig! Hier ff genieten van de rust (hoewel ik mn zoontje ook altijd wel mis, ondanks dat ie nu in de 'opvoed' fase komt: Nee en eh, zijn woorden om keihard om te lachen, hangt in mn gordijnen, gooit handdoek en theedoek op de grond en zit overal aan, in, op en onder.. Best vermoeiend met dikke buik! ) en van de kleine druktemaker in mn buik!! Man, man wat een bewegelijk typje is dat! Vast omdat ik zelf ook nog zo druk ben en weinig rust kan nemen.. Dit keer ook placenta achter en voel alles stukken heftiger nu! Leuk, maar soms wel Auwww.. Vooral kopstoten down under zijn soms dat je denkt: kan dat wat minder?! Ach, wordt alleen maar erger! Hihi! Ik zit nog redelijk aan het begin met mn bijna 34 weken!
Ik hoop stiekem dat het me lukt om van vandaag mijn laatste werkdag te maken. Ik zou vanavond met 3 collega's nog een hapje eten en donderdag dan nog werken maar ik ben echt op. Ik probeer dus onder beide uit te komen. Ik vind het wel sneu voor 1 collega, zij is ook mijn vriendin en zit donderdag dan alleen maar ik zie haar toch nog wel. Normaal push ik mezelf nog wel even maar dan zal je net zien dat dat het druppeltje is wat de emmer doet overlopen....
Bedankt meiden!! Miss me ventje op dit moment...ik ga zo meteen omdat hij vanmiddag met mama op stap mag naar babymassage haha leuk!, Normaal niet zo van....maar ach kan altijd wat leren en op stap voor het eerst met je kleintje altijd leuk!!! @wendy nou meid HEEL verstandig zie dat je 34.4 ben denk meteen aan jezelf! Oush me eigen ook altijd tot de limit ,en denk dat dit nu ook iets teveel geweest is !! Ben zolang door door gegaan .... En nu later achter gekomen dat ik al langer weeën had?! Maar dit wist ik niet...noem het hoge pijngrens weet ik veel! Toch blijf ik hier wel aan denken......had nou geluisterd en rustig gedaan?? Maar goed me kerel doet het super, kan niet wachten tot ik weer mag ......denk dat ik zo maar ga ff eten en dan hops vervoer regelen hihi😍😍😍😍👍😊
@Troy: ben nieuw hier, maar begrijp dat je te vroeg bevallen bent.. Gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je hem mist zo in t ziekenhuis.. niet leuk! Babymassage lijkt me ook niet heel fantastisch, maar zeker nu je niet altijd bij hem kan zijn, heerlijk momentje qualitytime voor jullie! Geniet er van! En jezelf blijven afvragen schiet niet op.. Al snap ik het natuurlijk wel! Ik had vorige keer vanaf week of 28 heel veel harde buiken, heb tonnen oefen- en indalingsweeën gehad.. en deed ook nog van alles. Iedereen riep dat ik te vroeg zou bevallen als ik zo door zou gaan, en uiteindelijk ging ik overtijd.. Nu het zelfde liedje, en zou graag rustig aan doen (weet nu wat voor nachten nog gaan komen ) alleen gaat dat bijna niet met een zoontje van 11 maanden die de hele dag om me heen dartelt, niet doorslaapt etc.. ) Uiteindelijk weet je t toch niet.. als hij/zij komt, komt ie toch wel. Wat niet wegneemt dat beetje naar je eigen lichaam luisteren geen kwaad kan uiteraard!
Yesss!!!! Mn big shirts met uitjes en met tekst gehaald die roze vond ik stom haha Mn zoontje viel ineens in de auto in slaap dus die ligt op bed dan straks maar broodje eten. Ik zit lekker aan een twix! Lol! Reb sucses en we zien je morgen weer muhahaha dappere dodo!
O dat is zo erg als je krullen heb en de kapper denkt er wat leuks van te maken grr! Fijn je jas het word koud dus goede timing.
Sowieso jemig wat kletsen Hier ook al veel gedaan heeeerlijk Stuk met hond en dochter gefietst, boodschapjes gedaan, lekker aan het kleien geweest, gestofzogen wSje enz enz En.... Ook dom toevallig HET shirt bij de kruidvat gehaald Nu hier ff een powernapje Straks vast weer veel bij te lezen met jullie hihi
O ok.. Hahaha ik haat korte mouwen bah.. Maar ik zocht iets groots voor tijdens de bevalling maarja maatje reus isnergens te vinden