Tiger misschien kun je voorzichtig een klein stukje van iets nemen waar je last van kreeg. Niet gelijk heel veel, want anders krijg je misschien wel last. Op de foto's zie je er nog slank uit hoor!!! Jij nog wel taille. Haha door dat gesnoep heb ik daar vetbulten. Sammy ik ga ook weer binnenkort meten. Vorige keer was mijn buikomvang volgens mij 116 ofzo. Zou het shirt dan niet passen? Hier wordt mijn huisje schoongemaakt. Zonder snoeppapiertjes, die heb ik op tijd weggegooid. Ik heb vandaag een beetje last van maagzuur. Volgens mij is de kleine een beetje op mijn maag aan het drukken. Hoop dat het niet te erg wordt en anders blijf ik beter van de chocolade af. chocoladeverslaving!!! Misschien blijf ik nog onder de +20 kilo!!!
wat een vette kop he, echt vreselijk, ik kijk altijd met horror terug naar foto's waar Dean net geboren is, wat was ik dik!!! even snel (want haal die echt wel weer weg straks haha zo dapper ben ik nu ook weer niet hahahaa)
Wauw Tigermommy!!! Wat een topprestatie! heel mooi@! Charmed, ga zo nog ff in t clubje spieken, maar van harte gefeliciteerd!! Het gekke was, dat toen ik gisteren wakker werd al het gevoel had dat jij was bevallen of ging bevallen!
Wauuw tiger! Wat knap dat je zoveel bent afgevallen toen die tijd!! Hier bij gyn geweest ik zet het even in het clubje.
Tiger, wat een verschil. Maar vind dat je, wanneer je dikker bent, ook gewoon mooi bent. Maar wat ik minder mooi vind is dat er een bepaalde onzekerheid vanaf straalt, niet nodig wat mij betreft, hihi. Maar je zat duidelijk zowel letterlijk als figuurlijk niet lekker in je vel. Dat is tenminste wat ik zie.
Hierbinnen zware terror trouwens, wat is ze drukkkkkkkkkkkk!!!!! Lig inmiddels lekker met mn tab en slaapzak op de bank...
Tiger wat een verschil. Dames ik heb toch ineens last van mijn stuit! Zitten en lopen het doet pijn!!! De kraamzorg is geweest. Leuke vrouw hoor en alles is besproken. Nu wordt het echt echt.
Hoi demi en natuurlijk Welkom👍🎉😄 Dank je wel! Even snel berichtje😊😉
Hoi dames, Ik weet nog niet precies hoe ik gepast kan reageren op de 10 pagina's met jullie belevenissen van vannacht en vandaag zonder iemand te vergeten Ik moet nog even wennen aan het door de dag heen een beetje mee blijven lezen! Ik zag wel dat jullie ook al vroeg wakker zijn. @Charmed: Gefeliciteerd, veel geluk gewenst! @ Oliebollen liefhebbers: Volgens mij kun je oliebollen invriezen en later opeten. Als je ze maar eerst goed liet ontdooien voor je ze verwarmd.
Ja ik voelde me verstopt onder mijn vet, ik heb altijd 50-60 kilo gewogen (veel te mager) toen medicatie gekregen 5 jaar lang en kwam toen 30-35 kilo aan en toen werd ik ook nog zwanger (+30 kilo ergens) dus herkende mezelf helemaal niet meer. Ik ben wel "dik" getrouwd mijn man houd wel van een pondje meer haha (hij vraagt of ik niet teveel wil afvallen haha)