@tiger dus eigenlijk had ze geen begrip voor je en noemde ze het standaard protocol op bij die "zeurende" vrouwen Niet leuk maar je verwachtte het al he meis, ja moeilijk dit. Zij beslissen wat er gaat gebeuren helaas en dat is frustrerend voor jou natuurlijk. Ergens snap ik hun dat er niet zo vroeg iets gedaan gaat worden, dat weet je zelf ook wel. Maar aan de andere kant kunnen ze je wel een geruster gevoel geven en eens bespreken wanneer je dan ingeleid kan worden als het zo doorgaat. Ik persoonlijk vindt het jammer dat er met medische dingen zo makkelijk ingeleid wordt en met lichamelijke klachten zoals jij die hebt ze dan maar die afwachtende houding hebben.
Lief van je meissie, ach als ik lekker bij jullie kan "zeuren" is dat al heel fijn, het is ook lastig uitleggen, iedere zwangere vrouw is het beu aan het eind natuurlijk.. (nouja meeste dan) Ach we leven naar volgende week toe dan gaat mn man mee en kijken of we dan eens wat knopen kunnen doorhakken!
Net bij de vk geweest en moet voor extra check naar de gyn. Veel vruchtwater, afwijkende hoofdligging (wel naar beneden, maar opzij, dus niet helemaal richting uitgang), nog niet ingedaald, onduidelijkheid over grootte. Ik heb een afspraak kunnen plannen voor morgen, vind het erg spannend.
Bij ons zeuren mag natuurlijk altijd Nou jij weet natuurlijk ook gewoon welke kant het opgaat en die vk als vrouw zijnde zouden daar toch wat meer begrijp voor moeten hebben Fijn dat je man meegaat, wie weet wat hij teweeg kan brengen...! Komt goed allemaal meis!
Elja waarvoor is die afspraak dan? Ingedaald hoeft nu ook nog niet en die afwijkende hoofdligging zegt ook geen drol sinds wanneer vertellen ze dat erbij eigenlijk hahaha. Was voor de rest wel alles goed? Hier ga ik de oudste van school halen... Toedels
Idd elja ingedaald hoeft helemaal niet en zeker bij een tweede niet. Hier ook niet hoor nog steeds beweeglijk boven net in mn bekken vk zei dat het prima is zo kan nog verder maar grote kans dat hij pas echt zakt tijdens de bevalling. Hoe konden ze voelen dat het hoofd afwijkende houding heeft? En wat voor afspraak heb je morgen?
Tiger doe maar lekker "zeiken" hoor doen we allemaal wel eens even beter hier dan thuis dat we allemaal tegen onze mannen aan gaan zeuren! Natuurlijk worden we het langzaam steeds meer zat dat is ook gezond denk ik.
Tiger irritant!!! Begrijp hoe je je voelt.. Ik kan geen kant meer op en dan hoor ik bij elke controle nou u bent nog zo fit we kunnen ook langer wachten als ze er met 38 wk nog niet zijn!! Uhhh nou neeee ik leg gvd heel de dag in me nest!! En ik kan t doen maar jij hebt nog 2 kinderen rond huppelen dus zal vast super zwaar zijn!! Maar jij laat je waarschijnlijk niet kennen en gaat maar vrolijk door, laat niet merken daar dat je het ECHT niet meer trrekt dus denken ze t valt allemaal wel mee! Voor jezelf opkomen!! Je bent een tijgerrr en vooral lekker hier klagen lucht lekker op hihi Logo je kind beweegt nu echt niey meer de hele dag meid.. Ik voel ze soms 4 uur achter elkaar niet en ik heb er 2! Ze krijgen toch steeds minder ruimte. Niet zoveel zorgen maken probeer ook een beetje te genieten van de laatste weekjes!
Logo, vervelend dat je je zo ongerust maakt, maar zoals de rest al zeg is het vrij normaal dat ze wat minder bewegen.. Probeer dat in je achterhoofd te houden. Tiger, wat stom zeg Doe maar lekker "zeuren" hier hoor!! Wendy, wat naar dat je je zo slecht voelt. Beterschap meid.. Elja, alvast succes voor morgen! Ik weet even niet of ik nog iemand ben vergeten. . Anders; Blame it on the hormons
Vk wil graag dat gyn even meekijkt, beetje second opinion denk ik. Ik weet dat indaling nog niet hoeft, m'n zoontje is pas tijdens de bevalling ingedaald. Maar vanwege die afwijkende hoofdligging wil ze de mening van de gyn horen of er iets moet gebeuren of niet.
Vervelend trouwens dat je jongste nu ook waterpokken heeft, maar beter nu dan als de kleine er is! Succes allemaal met pijn/kwaaltjes/moeheid etc.
Elja Maar hoe weet ze dat je kindje verkeerd ligt? Want het gekke is dat je kindje nu nog niet eens goed hoeft te liggen toch? Ze draaien pas goed als je gaat bevallen dus ik snap haar onrust niet zo.... Ja da zeker liever nu die stomme waterpokken Sammy in principe is het beter om baby's lang genoeg in de buik te laten zitten, niet wat je wilt horen snap ik. Maar des te langer des te beter voor ze Hier heb ik al 2 dagen best wat zeurderige krampen, ik heb een gevoel dat ik geen 39 weken ga volmaken. Ik wil maandag dit bespreken met de gyn, want ik zou het zo jammer vinden als ik geen Gentle sectio krijg omdat ik eerder beval dan de geplande datum. Ook omdat hij al zo groot is en ik vaker hoor dat ze dan al een kzsnede plannen in week 38 wil ik het erover hebben. Eeeeeeennnnn ik zou het super vinden als hij de kzsnede kan doen. Hij kom die woensdag dus niet ... Maar als hij zegt dat week 39 beter is moet ik maar wachten. Net op het schoolplein kwamen meerdere naar me toe om te vragen hoe het ging, ik zie er zoooooo zwanger uit Eentje zei dat ze aan me gezicht kon zien dat het niet meer lang ging duren. Hahahah ja hoe je dat ziet? Maar wel toevallig dat ze dat zei
haha kunnen ze het aan je gezicht zien haha das wel grappig (ja of niet ik weet niet hoe moe je eruit ziet LOL ) Ja zou wel zonde zijn als het niet zou gaan zoals je wilt alleen omdat ze pas zo laat inplannen dan.. In principe is voor tweelingen 36 weken al voldragen (dat houden ze in amerika aan) dat is hetzelfde als 37 weken termijn voor eenlingkindjes schijnt...
haha precies, kijk mensen die mij kennen, hoeven maar te kijken en zien genoeg aan me, maar ik ga niet lopen janken en stampen bij zo'n VK dat vind ik zo achterlijk maar dat betekend niet dat je je van binnen niet soms zo voelt. (janken zal je mij zoiezo niet snel zien doen waar andere bij zijn dus als ik jank bij een VK is het eigenlijk al TE ver haha)
Meiden iemand die dit herkent? Heb heel de middag non stop al een harde buik laatste uur spierpijn eerst in mn boven benen en nu heel mn benen. Kleine is echt enorm actief wat ook zeer doet in heel die harde bal. Net kwam ml gelukkig thuis die wilde zn handen op mn buik leggen en ik verkrampte helemaal aanraken doet zn pijn (vertel dat een dreumes van 21 mnd pff) Hij schrok zich te pletter van die bol geprobeerd te masseren hielp mss 20 sec en toen voelde hij hem onder zn handen weer een bal worden. Onder de douche gegaan net bal blijft ook een paar vurige scheuten in mn rechter lies? Iemand die dit herkend? Het voelt niet als weeën teminste niet echt. Heb al gedacht aan indalen? Voorweeen?
Nou Paula ik heb wel vaker pijn aan mijn buik en ik denk dat het komt omdat hij gewoonweg groot is en nog meer groeit. Zou me niks verbazen als jij dat ook had
Opzich wel super voor de kindjes..... Maar natuurlijk niet voor Sammy als je ongeduldig bent Vraag me trouwens wel af wat ze in het buitenland zouden doen, of ze dan niet allang iets hadden ondernomen nu
Nou ja op zich als je het goed doet en verder niet teveel klachten hebt is doorlopen natuurlijk altijd goed! In Belgie zijn ze veel makkelijker daar word je al plat gespoten als je een wee DENKT te hebben LOL