Hahahaha ja schijnbaar stralen we iets uit Maar dat ze dat kan voelen aan de buitenkant? Ben eens benieuwd dan
Ja, ik ben ook benieuwd wat de gyn morgen zegt. Ik ga ervan uit dat er ook een echo gemaakt wordt om even te kijken naar de ligging en grootte. Hier is het uiltjes shirt trouwens ook binnen, haha! Ik hoop op een goede nachtrust voor iedereen; ik duik er vandaag op tijd in denk ik.
haha ik heb het uilenshirt vandaag ook gekocht! Daarnaast ook nog twee voedingsshirts en voedingsbh's en nog wat dingen. Ik zal zo teruglezen, maar we zijn naar de vk geweest. Mijn bloeddruk was iets hoger, wat op zich niet erg is, maar wel opvallend ten opzichte van de maanden ervoor. Mijn onderdruk was altijd tussen de 60 en 70 en vandaag opeens 80! De vk zei, dat het op zich nog goed is, maar vreemd dat het opeens dus hoger is dan normaal. De baby is al ingedaald en alles was verder in orde. Info gekregen over de hielprik en gehoortest. Verder hebben we de traktaties klaas voor ZL morgen en de slingers opgehangen. Zo lekker ontspannen, of op de bank of lekker douchen en in bed nog even lezen o.i.d. Ik heb bij de klossen een ruggesteun erbij geleend, waarbij je wat rechterop kan zitten, ik weet niet hoe het heet, maar in meerdere standen. De kinderen zijn er weg van, maar ik vind het ook wel luxe en handig!
Chantal zn ruggensteun heb je daar een speciaal matras voor nodig of zet je die op je bed? Denk jij dat zn ding handig zou zijn bij een thuisbevalling? Hier weer rust in mn buik wel beurs gevoel en mega zere zitbotten en schaambeen.
Balen van je bloeddruk Chantal. Maar 80 is nog oke hoor. Hoe was je bovendruk? Wat fijn dat de rest in orde is. Paula sterkte met je bekken! Hier continue harde buiken. Ze blijven maar komen.
Chantal waarom zou het vreemd zijn volgens je vk dan? Op het eind gebeurt dat vaker en soms is het een aankondiging van de bevalling zelfs Welke voedingsshirts heb je gekocht..?
Fijn dat het weer rustig is Paula.. Hier nog niet.. ook harde buiken en beetje menstruatiekrampen erbij.. Ik heb ook zo'n ruggensteun, kraamzorg zei dat die vooral gabdig voor ba de bevalling om te eten in bed enzo..
Vervelend dat sommige dames zoveel last hebben en niet iedereen serieus genomen lijkt te worden! Paula, nee het is een steun die je op je bed zet en daar doe je je kussen tegenaan. Ik kende het verder ook niet, maar lijkt me wel prettig. Misschien niet dat ik het gebruik tijdens de bevalling, maar wel nu tijdens mijn verlof om lekker te lezen of tv te kijken. Logo mijn bovendruk is 110, dat is eigenlijk wel redelijk gelijk als normaal. De afgelopen drie controles had ik resp. 100/60, 110/65, 110,65 en nu dus 110/80. Niks aan de hand, maar ik ben wel benieuwd hoe dat ineens kan. Ik ga nu echt afsluiten en misschien vanuit bed nog even in de club kijken.
Haha grappig over dat gezicht.. Nicht zat hier en die zei jij gaat bevallen je gezicht is ineens anders.. En volle maan he hmm ben benieuwd.. Weer leuke dingen gekregen.. En Lov idd bij 36 wk zijn ze goed en boven de 5 pond hoeven ze niet in de couveuse.. Dus helemaal mooi van mij mogen ze eruit. Hihi mn buik is zoooo zwaarrr
Ik ben ook wakker. Moest net heel nodig plassen. Ik dacht dat ik het nietzou halen, komen er maar een paar druppels. Huh?!?! Wel wc gehaald hoor Chantal dat is zeker niet hoog! 110. Had je stress of haast? Sammy zou het bevallingsdiarree zijn? Hoe gaat het met de krampen inkie? Hier geen pijnlijke harde buiken missch wel gewone. Doe net mn ogen open. Ik hoop zo nog even te slapen. Als het lang duurt pak ik lekker een warme douche.