Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Zoo wat een boel meiden met een slechte nacht.. Straks idd even lekker middag dutjes doen!
    Hier wel oké geslapen veel tussendoor wakker maar gelukkig niet uren wakker gelegen.

Sterkte voor alle pijnlijke buikjes en andere kwaaltjes!

Hier vandaag 38 weken dansje joehoeee!

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    geen dutjes vanmiddag de kids zijn vanaf half 1 vrij, dus nu even lekker op bed met mijn laptop!

3. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha Lov..

@Butterfly jeeeeeeeeeej 38!

4. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Baby's januari/februari 2014 sponsored nu Kruidvat 😃

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nou lekker ff klagen dan maar
    Wel geslapen en maar 1 keer wakker om te plassen.
    Uitgeslapen nope 0,0 niets en nog koppijn ook.
    Zl voor de 1000ste keer te vroeg wakker omdat ml zn brood moet maken met een tl balk in de keuken omdat hij de afzuigkap NIET repareren kan (lampje stuk)
    En het dan ook nodig vind potten met klappen op de aanrecht te zetten en terug in de kast.
    Gevolg kind weeeerrrr niet te bunkeren.
    Katten zitten te zeuren bij de achterdeur voor buiten rondje om het huis gaan ze weer voor het raam zitten mauwen met en zeitoon niet normaal!

Kun je weer beginnen van boven naar beneden ruimen zooi van ml overal echt hoe hij het voor elkaar krijgt elke avond opnieuw!

En dan het gereedschap ook maar zelf opgeruimd na 100x vragen en ook zelf maar de laatste plinten erin zitten knippen na 100x vragen.
    Gevolg zelfde als gisteren middag nu weer aan de hand.
    Weet nu waar het door komt dus maar ja als ik het niet doe gebeurt het gewoon f*cking niet!!

Ik ben woest en zit te janken omdat ik het niet kan nu!!!
    Alles ook weeerrrr moeten stofzuigen omdat als je die zooi van hem dan eindelijk zelf van zn plek haald er overal stof vandaan komt!

Ik denk dat hij beter vanavond ergens anders moet gaan slapen wat ik heb zin om zn kop van zn romp te trekken zo!!

Hehe lucht ff beetje op

6. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Potverdrie autocorrectie weer: sponsored by moet het zijn!

Ik zie al een krantenkop!

7. paula1984

En ja ik heb in mn uilen shirt geslapen

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    knuffie Paula, effe lekker janken!!!!

9. paula1984

Thx:(

10. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Paula, hopelijk lucht het op! Ik kan me je boosheid goed voorstellen als ik het zo lees. Misschien helpt het om de klusjes meer te vragen in de trant van:" kun je vandaag het lampje regelen?" Hier werkt dat erg goed! Maar, vandaag kan hij maar beter een klus buitenshuis opknappen denk ik.

Sterkte vandaag! En klaag gerust!

11. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel Paula!!
    Ik kan me die frustraties erg goed voorstellen.

Ik praat in dat soort situatie altijd met ml.
    Dat ik het even niet kan, en hij rekening moet houden met mijn toestand om het zo maar te zeggen.
    En inderdaad vragen of hij het lampje kan vervangen.

12. paula1984

Och alle wegen geprobeerd hier sinds 4 ever het is zn aard een beetje.
    Ik vraag het idd op die manier ik heb lijstjes geprobeerd die hij dan naar eigen inzicht mag doen zonder tijd limiet.
    Gezegd nu ga je het doen samen dingen aanpakken.
    Uiteindelijk word ik een keer woest en dan gaat hij het eindelijk doen!
    Hij zegt dan ook ik zie het gewoon niet. Maar als ik dan zeg ik vraag het je al tig keer vriendelijk wijs je erop en je doet het niet.

Nu ook weet precies wat hij zegt als hij vanmiddag thuis komt: waarom vraag je het dan niet?
    Waarschijnlijk kunnen jullie mn reactie al voorstellen?

Nou genoeg gezeten weer ga het gereedschap op zolder brengen.
    Anders kan ik niet verder met de volgende klus zl zn kamer gezellig maken en zn kleding verhuizen.
    En dan de volgende klus babykast en commode klaar maken

13. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Paula doe je wel rustig aan? Want je moet jezelf niet voorbij lopen met al die klusjes.
    Heb je geen familie of vriendinnen die je een beetje willen helpen?

14. Reb

Reb Niet meer actief

Ahw Paula, lieffie toch!
    Kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit, je vent moet eigenlijk even goed wakker worden geschud!!
    Let goed op jezelf en spreek het vooral uit wanneer hij thuiskomt, anders ben jij straks nog gefrustreerder en heb je ook nog eens een k*tnweekend, dat is het niet waard. Dikke knuffel

15. paula1984

Tja zonder mama schoonmama is het al lastig he.
    Gelukkig heeft mijn papa deze week veel geholpen met de kamer van mn zoon.
    Vrienden ja die zijn gemiddeld 6/7 jaar jonger dan ik die wonen amper samen en gaan nog elk weekend stappen.
    Of wonen verder weg zonder auto.
    Nope helaas geen optie mijn sm is overleden in mei die deed zo ontzettend veel voor.me / ons zeker toen ik zwanger was van nr 1 en dat had ze weer gedaan mis haar sowieso vreselijk en haar hulp momenteel ook:(
    Dus rustig aan helaas gaat niet op

16. paula1984

Schuld mezelf een bult ondertussen.
    Jullie hebben ook gelijk ik zit er ff doorheen op het moment.
    En vanuit mn woede en frustratie (en koppigheid en trots) ga ik nu dus zo veel doen

17. Reb

Reb Niet meer actief

Logisch ook wel. Het heeft ook twee kanten. Je wil zelf alles kunnen doen wat je eerst deed en dat is gewoonweg veel te zwaar nu.
    Maar begrijp wel dat je vent mag inzien dat het allemaal te zwaar wordt en echt dingen moet gaan overnemen.... Zou ook gek worden!

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat vervelend Paula!!! Kan me je boosheid goed voorstellen!! :(

De rest succes vandaag ba de slapeloze nachten..

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tiger idd helaas pindakaas... Maar ik slaap nooit in de middag ... Nou ja af en toe als de jongste het toelaat. Aangezien ze nu zelf ziek is heb ik gister heel even met haar op de bank gelegen.

Kwa hulp vragen enz...moet zeggen dat ik dat ook nooit doe, jullie wel dan? Ik doe gewoon alles nog zelf tot op he eind. Nu net ook de badkamer enz gepoetst... Vraag daar niet mijn schoonmoeder voor ofzo.

Babykamer dingen zoals klussen doet mijn man ... Maar afwerken enz en behang aftrekken doe ik gewoon hoor. Je moet toch bezig blijven :D

20. Reb

Reb Niet meer actief

Nou ik doe ook wel alles zelf en ml helpt waar ik het soms te zwaar vind (vanwege mn bi). Maar ik heb niet nog een kleine rondlopen, dat scheelt dan weer

Deel Deze Pagina