Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zo ben nu gesloopt geen zin /puf meer om uitgebreid te reageren.
    Wil enkel ff kwijt ml respecteert mij zeker wel daar staat heel dit incident los van.
    Hij is ook gewent dat ik zelfstandig ben en vind het moeilijk om alles goed te doen nu.
    Zoals ik al zei hij heeft het momenteel taai op zn werk en daar heeft hij ook 110% aandacht nodig.
    Ik wil hem ook absoluut niet neerzetten als 1of andere lul de behanger want dat is hij absoluut niet!
    Het is een schat van een man die ontzettend lief en gevoelig is.
    Maar voor mij was het ff teveel.

2. Reb

Reb Niet meer actief

Logisch hoor mop, het is niet voor niets je vent!
    Ik heb ook wel eens hier mn frustratie geuit over mijn man, betekent niet dat ik hem af val. Enkel dat ik heel veel van hem hou en net zoals ieder ander wel eens geïrriteerd ben. Logisch toch :)

3. paula1984

Thx schat weet dat je het snapt xx

4. logo

logo Niet meer actief

Joh Paula soms moet het er even uit. Ik denk niet dat we nu ineens iets hebben van Paula wat heeft die een rare man. Ik niet hoor.

Net als laatst dan mijn man ineens een nieuwe verwarming wilde installeren op de babykamer! Pffff, is hij gek geworden.

Zo net even bij ah boodschappen besteld. Pampers waren in de aanbieding. :) Gelijk maar 3 pakken luiers en 3 pakken billendoekjes besteld. Ml valt nog eens van zijn stoel als hij de hoeveelheid ziet.
    Ik heb trouwens 1x maat 1 en 2x maat 2. Ik heb uit de babydoos al maat 1. De kleine wordt nu vrij fors ingeschat. Wat denken jullie is dat oke?

5. paula1984

Logo dank je lief!
    Ja zou niet meer kopen want stel je beeb is allergisch voor de luiers of doekjes dan zit je er maar mooi mee.

6. logo

logo Niet meer actief

Goed idee Paula. Als dat zo is kan ik een vriendin blij maken.

Maar twijfel over de maat vd luiers...
    Geen ervaring hiermee.

7. paula1984

Maat 1 hier met een mannetje van 3810gr een week 2/3 gebruikt al best snel over naar maat 2.
    Gewoon even aankijken hoe hij reageert op de pampers en anders heb je zo nog een een pakje maat 1 bijbesteld of gevraagd.
    Ik heb altijd kv gebruikt en nog vind ze persoonlijk fijner dan pampers.
    Nu heb ik ze ook alweer liggen uit aanbiedingen 2 pakken nr.1 2 pakken nr.2 en 2 van nr.3.
    Dit durfde ik wel omdat ik dichte pakken altijd terug kan brengen igv allergie.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee hoor denk ook niet wat een l*l gaf alleen mijn visie hoe ik erover denk...

Net het geboorteplan gemaakt, hebben jullie die ook?

9. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

schandalig:x snap best dat hij werkt maar komop je bent hoogzwanger :$

straks komt de kleine dit weekend en dan krijgt ie op zijn donder van de kraamhulp!

hier mijn paps veel geholpen met zolder enz en die is nu klaar en moet zeggen mijn vent ziet ook dingen niet uit zichzelf moet het echt vragen
    maar als ik het dan vraag gebeurt het wel vooral nu met zwangerschap

10. paula1984

Ik had dat er uit nijd ingegooit zo:)

Ondertussen alles weer uitgepraat en we hebben een andere insteek bedacht voor de toekomst:)

11. paula1984

Een zeer basic plan ja niet teveel bijzondere dingen bevalling laat zich toch niet plannen op papier.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou het gaat dan meer om wensen tijdens de bevalling he;)

13. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    praten is goed! en je frustratie uiten nog beter x

en dat moet je vooral hier doen meis

probeer anders lijstje te maken (hielp bij mij dan he)
    met wat eerst moet gebeuren ... al is alles op zolder gedonderd als het maar uit je gezicht is toch?!

succes meis

14. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu pas hier... mag ik gezellig meekletsen? :)

15. Reb

Reb Niet meer actief

Ja hoor gezellig!

@Lov
    En wat heb je uiteindelijk in het geboorteplan gezet?

Net lekker uit eten geweest met mn lief ♡♥ Nu moet hij nog even aan het werk... Dan van het weekend leuke dingen doen en nog naar de garage om software in mn auto te laten programmeren; dan kan ik mijn airbags uitschakelen als ik dat wil. Ohw en we gaan nog even een babyfoon kopen denk ik.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe gaat het met je man reb?

Nou zo'n dingen als... Mijn man knipt de navelstreng door, hij doet de baby in bad maar ik wil daar bij zijn. Geen Fv geven ik geef bv. Ik wil zo snel mogelijk mijn kind in mijn armen en liefst niet gescheiden worden.

Dat we rust willen de eerste uren als gezin even... Geen bezoek toegelaten, behalve als manlief de kindjes gaat halen. Misschien goede tip voor jou ;)

Dat als het zo zou zijn dat ik onder narcose moet ik zelf als eerst mijn kind wil zien voordat er iemand hem ziet behalve man. En dat ik een natuurlijke kzsnede wil

Zo'n dingen allemaal

Bij mij is natuurlijk veel gebaseerd op de kzsnede ;)

17. logo

logo Niet meer actief

Fijn Paula dat je jullie er weer uit zijn.

Hier ook geboorteplan op papier. Zet hem even in de club.

18. paula1984

Eerste is sowieso standaard bij onze vk wel heeft ze het op papier gezet goor het geval we weer in het ziekenhuis belanden maar daar hanteren ze dezelfde regels gelukkig.

Igv keizersnede en bv word er in mijn ziekenhuis nog steeds gestreeft om binnen het uur kindjes die bv gaan krijgen bij de moeder aan te leggen (als dit medisch kan natuurlijk)

Verder moet het rustig en kalm zijn en weinig licht in mn huis in geval van s nachts bevallen.
    Ik ben ook niet anti ruggenprik.

19. logo

logo Niet meer actief

Echt bizar zo'n kleintje in je buik. Het voelt in eens zwaar in mijn buik aan. :)
    Verder last van mijn onderrug. :(

20. paula1984

Thx we hebben nu samen een planning gemaakt voor morgen.
    Aangezien hij zelf al aangeeft morgen de helft vast is vergeten alweer afgesproken dat ik het morgen allemaal nogmaals zeg en dan gaat hij aan de slag.

Deel Deze Pagina