Februari mama's 2014 deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tigermommy, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Geen idee waar dat ineens vandaan komt.. Ik ben ook ineens heel bang dat als ze er zijn ik het allemaal niet kan.. Maar zal vast goedkomen..

Echt leuk dat jullie al kindjes hebben die t al bewust meemaken hihi

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Komt opeens dichtbij he sammy:D komt goed lieverd... Zijn normale zorgen hoor.

Alles kumt good....zoals wij hier zeggen;)

3. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet en zal alles lezen.... Al ishet het laatste dat ik doe !!!!!! Pffff pagina 341!!!! Ik ben er bijna!!!!
    Als jullie de moeite nemen om het te schrijven, dan doe ik de moeite om het te lezen! (Brn benieuwd of alle babies er zijn tegen de tijd dat ik bij ben!) :)

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahahaha gekke meid.. Niet normaal hoeveel we kletsen he hahaha

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaa echt he!! Ik hoop zo dat ik niet ingeleid hoef te worden joh dat t vanzelf begint

6. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha van playboy tot uiltjes pyjama's tot het verschonen van poepluiers.... Ik ben aamgekomen op pagina 360...,

Hopelijk gaat het beter met je maagzuur tiger!

Morgen ff charmed itgebreid feliciteren!!! Wat fantastisch twee meiden erbij!!!!

7. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haar meiden pfff sorry heb ik ff geen tijd voor alles bij lezen hihihi
    Verslaving heet ZOON!💙🎉 heerlijk ventje doet het super zit vandaag alweer op 4 flessen zooo trots!
    Heb alleen 1 probleem!😡om gek v te worden😢
    Mijn kind verzuipt in zijn kleding😢😢😢
    Ik vind het verschrikkelijk!!
    Maar begrijp ook echt niet waarom fabriekanten of popi. Merken geen broekjes maken waar kind zijn benen inpassen???
    We praten over maat 44 vreselijk om die maat ook normaal te krijgen?? Terwijl ik toch genoeg lees en nu dus ook genoeg moeders tegen kom die hun k leuk willen kleden?😳😁
    Nu past kind zijn benen 6 x in 1 broekspijp v maat 44?
    Terwijl als ze de broekjes naar beneden toe wat fijner zouden maken?!
    Zoals noppies weer wel (let op!) 2 broekjes heeft in hun assortiment!
    Waarom word hier niet veel aandacht aan besteed?
    Of mrt andere woorden, waarom kun je nergens kleinere kleding kopen?
    Alles gaat vanaf maat 50 en de broekjes, als je ze dan in 44 hebt zijn ze nog net zo breed als 50????
    Ik wil me kind niet in zo'n prematuur gevangenis pakje stoppen!
    Ja misschien ben ik zo tut der de tut!!?
    Maar de moeders op de afdeling klagen net zo!!

En om voor een pakje 35,- te betalen en het lijkt nog op een gevangnispak?? Nou nee amhoela....maar is toch raarder hier zo moeilijk aan te komen is?
    Ik wil stoere kleding... En dan de shirts man man man we hebben ventjes met kleine smale lijfjes......dus maak aub dat shirt wat smaller neeeee dat laten we net zo breed als maat 50??????

Nou ik hoop op een tip van jullie meiden!?
    En sorry klaag klaag!
    Maar me ventje ziet er iedere dag gezonder uit en dan wil je als mama je kleine man wat opfrissen met echte leuke stoere kleding!
    Zodat ja....je ziet dat ie er meer en meer als boy eruit ziet een lekkerding😄😊💙

Ik heb de lijst nog niet gezien, dus hoop dat ik niemand vergeet te feliciteren 😉 charmed had ik al gedaan....uhh... Nou bijdeze nog een x meid🎉👍💖💖 gefeliciteerd!!!

Groetjes meiden hoop dat alles goed gaat met jullie,probeer vanaf nu weer mee te lezen😊

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Vervelend is dat he Troy, je wilt je mannetje ook gewoon stoer aan kunnen kleden!!

Hier weer "voorweeën" gehad, denk ik?
    Om de zoveel minuten behoorlijke pijn aan de zijkanten van mn buik.. Ik begon er gewoon van te zweten.. later trok het iets meer naar voren en daarna ging het weg. Nu alleen beetje zeurderig..
    Nu maar eens kijken of ik kan slapen..

Weltrusten allemaal :)

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

Hier precies hetzelfde... Zo irritant.. ik denk steeds het gaat nu echt beginnen.. maar niet duss:(

10. logo

logo Niet meer actief

Hier weer wakker. :(
    Echt stom ben allemaal babywasjes aan het doen (afgelopen tijd) en nu kon ik de nijntje slofjes niet vinden. Daar kan ik me nu druk over maken. Echt zo stom!!!!
    Waarom? Geen idee, hormonen? Pfffff als ze nergens zijn koop ik toch nieuwe... maar in mn hoofd kan dat niet. Bang dat ze in eens niet meer verkocht worden of dat we ze dan weer vinden.
    Gewoon bizar dit!
    Gelukkig zie ik zelf in dat het wel een beetje maf is.
    Morgen toch maar even zoeken...

Sammy het komt goed. Geen zorgen!

Kahlan waar begin je aan! Lees gewoon hier verder joh.

Troy wat vervelend! In apeldoorn zit een winkeltje met webshop waar je kleine kleren kan kopen. Volgens mij heeft die website prematuur.nl
    Als je iets zou willen en het zit niet in het assortiment moet je gewoon even bellen. Die vrouwen zijn geweldig! (Haha heb geen aandelen hoor).

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wendy en Sammy wat frustrerend he elke keer denken nu begint het en elke keer een valse start. Hopelijk doet het gerommel wel wat voor jullie.

Troy wat ontzettend fijn dat jullie mannetje het zo goed doet!
    Wat betreft kleertjes kan ik je niet helpen sorry.

Logo wat was je weer vroeg wakker balen. Hopelijk slaap je nu nog ff.

Hier ook niet veel geslapen veel woelen en draaien.
    Ml was zo lief om op de bank te gaan liggen ipv mij dat was wel erg fijn.
    J.ason voor het eerst in zn nieuwe bed geslapen op zijn nieuwe kamer!
    Is gelukkig hartstikke goed gegaan!

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Jep is hier ook paula je mag met 100+ niet boven bevallen.

Gelukkig ben ik afgevallen en zat ik nu op 97 dus nu gaan ze niet meer moeilijk doen

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zou het hier dan anders zijn? Ze is er echt nog nooit over begonnen en om nou te zeggen dat je het niet ziet:(

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ambulance regels.zjjn overal hetzelfde, maarja wat je vk ermee doet, dan moet dus bij nood OOK de brandweer komen om je naar beneden te krijgen.

15. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Ohw Paula als je man nu maar niet te moe is van zijn nacht op de bank om te klussen :$
    Houd 'm scherp vandaag he! en oefen vast op complimentjes en dankbaarheid ;) Het is aan jou om er voor hem een fijne ervaring van te maken :D

Ik ga vandaag beginnen met het compleet maken van mn vluchtkoffertje (denk dat ik maar een uilenshirt moet halen:p)

Meiden, sterkte met de kwaaltjes en hoop dat jullie een fijne dag hebben!

16. logo

logo Niet meer actief

Wat een nacht.... :(

Paula en hoe vond hij de nieuwe kamer?

Dat is vervelend zeg dat je niet eens in je eugen bed zou mogen bevallen. Ik snap het wel, maar toch.
    Brandweer in de straat dat wil je niet, dan moet je daar ook nog op wachten en dan weet gelijk de hele straat het.

17. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames.... Pffff weer slecht geslaprn...
    Ga zo eens kojken of ik ook nog een uilshirt kan krijgen!
    Ben op pag. 366 met lezen.... Ghihihi maar klets alvast hier verder!

Fijn dat je ervan geniet troy! Ik vond zelf de kleeryjes van H&M erg smal vallen. Maar bij mij heeft er nog geen baby in gezeten... Dus wellicht heb je niets aan deze tip....

Sammy en wendy, hoop dat jullie niet te lang voorpijntjes hrbben.

Hier voelt het aan of mijn heupen totaal los zitten. Echt pijnlijk... Hoop dat ik een beetje kan lopen vandaag...

18. logo

logo Niet meer actief

Kahlan jij ook al slecht geslapen.
    Die losse heupen ken ik! Hier vooral s nachts.
    En bij jou?

19. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff iedereen slecht geslapen dus?
    hier ook hoor.
    vannacht van 4 tot half 6, elke 10 minuten een harde buik, niet erg pijnlijke hoor maar wel dat ik er wakker van werd.
    En bewegelijk dat het was!

Lastig zeg Troy bij mijn zoon was dat ook zo maar heb de broekspijpen altijd omgekruld evenals de mouwen.

20. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames!

Hier weer lekker geslapen, 1 keer wakker, maar snel weer in slaap gevallen. En ook nog wat uitgeslapen, heerlijk! Kopje koffie zo en ontbijten. Vanmiddag hebben we het kinderfeestje van onze zoon, ook leuk. ML moet vandaag ook nog goede verlichting kopen voor in onze slaapkamer. Er moet goede verlichting zijn en wij hebben nu voor de bevalling te weinig licht.

Deel Deze Pagina