Goedemorgen meiden.... Hier goed geslapen eigenlijk buiten het opstaan voor de jongste en het plassen dan... Troy kleiner dan 44 gaat het niet he? Jammer idd. Noppies valt klein maar is idd wel duur. Kahlan hahaah veel plezier met bijlezen hoe gaat het met jou! Jouw'n baby lag toch ook verkeerd he? Is die van mijn nu de enige die het fijn vindt in een stuit nog? Tiger helpen de capsules? Denk het wel he..l ik vindt ze super, lees alleen dingen over afbouwen Als je in een keer stopt krijg je hele erg maagzuur. Ik wil toch al afbouwen naarmate de datum in zicht komt. Sammy dat hoop ik ook voor je meisje dat je gewoon spontaan mag beginnen Veel worden ingeleid hier he dames.., jeetje nog nooit meegemaakt zo in een topic ... Nou hier gaat mijn man weer klussen.... Volgende week definitief de geboortekaartjes afmaken en het bord wat we achter het raam gaan hangen als hij geboren is, ja de naam zijn we eindelijk over uit Nu eerst lekker ontbijten
Bedankt voor de tips! 😊 h&m is IND smal niet meer Aan gedacht, had 2 setjes van vallen alleen iets langer maar IND omslaan haha Ga toch meteen ff kijken straks! Het merk Dirkje is ook zooooo leuk maar vanaf 50 ....ach kleine vent moet gewoon maar goed gaan groeien en ......snel hihi kan ie mee naar huis ook😜😍
Ooooooooohw.... Wat heb ik goed geslapen, werd tijd ♡♥ Zal er vandaag niet veel zijn, ga met ml dingen doen, quality time. Stel je voor dat de baby as week al komt Verder is ml wel rustiger, moet af en toe even herhalen dat hij een goede papa gaat worden Dansje..... 38 weken!!!!!!!!
Ja dat is nu hetzelfde love als zwangerschapskleding!! Leuk!! Maar kom op zeg! Zouden ze het kwa prijzen lager houden zouden we eerder kopen en zeker ook meer!! Nu doe je zuinig want 1 gebruik je je zwangerschapskleding voor de 2e keer???? En 2 kleding voor de kleine is of ze zijn er ook weer zo uit gegroeid😉 Maar goed ik vind het ook weer typische Nederland.....prijzen goed hoog zetten, inhalig😜 terwijl ze in buitenland vaak lager houden meer verkopen etc,....nou ja check de economie maar in het buitenland😁😜
Thanks voor de tip. Over het geboortepla, las wat over de baby aankleden... Wat is gebruikelijk bij een eerste? Wil ml ook niet meteen onder druk zetten, hihi
Nou sorry, maar in omringende landen is zwangerschapskleding echt niet perse goedkoper. En de economie ook niet beter ofzo
Ja troy je betaalt voor de naam en toch ook wel kwaliteit Reb geniet van je dag meisje Ja meestal mag papa het wel doen die kleertjes maar als hij dat niet wilt doet de verpleegkundige dit bij de eerste heeft mijn man het ook niet gedaan durven ze niet zo goed ge
Reb, veel plezier vandaag!!!! Hier geen leuke dingen doen, vl is nog steeds ziek.. Schiet niet op Hier eindelijk weer eens redelijk goed geslapen Eeeeeeeeen 38 weken dansje Joehooee
Goedemorgen allemaal!! Ik slaap nog steeds goed. Hopelijk blijft het de laatste weken zo. @Sammy88: bij een eerste is alles heel erg spannend!! Maar jij krijgt er ook nog eens twee tegelijk. Een hele verandering. Het is een hele omschakeling, maar o zo mooi!! @Troy: gefeliciteerd met je zoon!! En kleiner dan maat 44?? Ahhh!!! Je kunt inderdaad nauwelijks iets in die maat kopen... Ik vind ZARA heeeeel klein vallen. Ik heb bijvoorbeeld kleertjes die in maat 62 net zo groot zijn als maat 50-56 van de H&M. Misschien van ZARA in de kleinste maat kopen? LIEF valt ook klein. Mijn dochter paste nauwelijks in maat 50 terwijl ze 51cm was. @Tigermommy: ik hoop dat ik nu ook door zo minimaal mogelijk te eten onder de 100 te blijven. Anders zit ik eraan te denken om iets met de eettafel te doen of een logeerbed ofzo. Dan hoeft het niet in de woonkamer te blijven staan. @logo: de brandweer idd. Stel je voor!!! Ik heb trouwens geen zwangerschapskleding gekocht op 1 skinny jeans na. Ik vind het lelijk en duur. Ik heb alleen maar stretchjurkje gekocht bij ASOS (allemaal tussen de 10-20euro) in maat 42. Rekt prima mee en door al die leuke printjes zag/zie ik er nog hip uit, als zeg ik het zelf hahaha Als ik zo zwaar blijf, kan ik ze na mijn bevalling ook nog aan.
Ik heb heel veel zwangerschapskleding. Steeds als ik iets kocht kon ik het maar even aan omdat ik best hard groeide. Ook heb ik aardig wat kleren gekregen. Heb een hele stapel broeken, leggings, jurkjes, shirt met lange en korte mouw.
Hahahaha!! Nou, ik las zoiets ergens anders bij vrouwen met hetzelfde 'probleem'. Plastic zeil, matras en hoppa???
Geen idee. Ik zie mezelf nog wel zo wanhopig worden, dat ik het serieus zou overwegen... Maar ja, ik vind het al niet zo fris om mijn kids op tafel te verschonen, laat staan erop te bevallen. En dan moet je je nog eens afvragen of het allemaal wel blijft liggen, wahahaha. Ik denk dat ik het houd bij onder de 100 blijven. Dan kan het lekker in mijn eigen bed. Of naar het zkh. Maar dan moet het geen snelle bevalling worden. En dat vraag ik me dus af. Zou nr. 3 nog sneller gaan? Ik hoop het, maar je weet het natuurlijk nooit.
@logo: ja s'nachts doet het echt pijn die heupen.... Word er gek van. Hrb ook aan een spier op mijn rug heel veel pijn. Als ik een wasje heb opgevouwen kan ml een uur masseren.... Zo frustrerend dat je niets kan doen..... @Lov: die vsn mij is idd mog gedraaid. Dinsdag nog 1echo ook voor groei, maar volgens mij ligt zenog hetzelfde.... Balen he? Heeft het je wel rust gebracht dat je nu weet dat het kz wordt. @tiger: met rondleiding in zk trouwrns kamer 2!! Waar jouw beebjes geboren zijn! Lachen he! En tadaaaaaa ik hoor ook bij de uiltjes pyjama club!
Tja hier was nm2 al niet extreem veel sneller... Dus ik weet het niet Nee op een keukentafel ging ik niet bevallen..... Hartstikke hard en lijkt me erg pijnlijk. Heb je geen bad.? Hahaha kahlan daar is ie dan Ja ik vindt het nu prima zo ik denk dat het beter is voor mij. Grote jongen en mijn eerdere bevallingen... Laat het maar een kzsnede zijn
Ja, boven. Maar ik denk dat je een opblaasbad voor beneden bedoelt? Lijkt me niks, in bad bevallen... Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat mijn vk dat doet