Ik ben ook niet van plan om het te nemen hooor.. zit er nou niet op te wachten dat ik ga bevallen en diarree heb hahaha.. en ik hou al niet van medicijnen enz nemen. en als babys ervan in t vruchtwater kunnen poepen zou ik het al helemaal niet doen!.. was benieuwd of iemand van jullie t wel gebruikt had.
Gelukkig maar! Nope, wel ananas gegeten, bitterlemon gedronken tot ik er bij neer viel (gelukkig vind ik dat errug lekker haha) oh enneh... ivm strakke bekkenbodemspieren mn perineum de laatste weken inwendig gemasseerd.. Ben er niet sneller door bevallen, maar wel in een half uurtje met 3 mini hechtinkjes de baby eruit geperst. Of t door de massage kwam, I will never know!
Pfff de (pijnlijke) harde buiken vliegen me hier alweer de hele middag en avond om de oren! toch niet helemaal alleen door mn zoontje tillen dus! Arme baby! Hoewel t voor hun als een knuffel schijnt te voelen toch? Wordt ie iig al heeel lang doodgeknuffeld!
Nou als je liggend voedt moet je echt platliggen anders gaat het niet, maar wel weer fijn als je zittend wilt voeden als je je rugleuning kan verstellen. Het is ook uitzoeken en je hebt veel houdingen die je kan aannemen. Daar kan je kraamzorg je goed bij helpen straks Ja ik zou het toch knap vinden zeg als je 2 baby's gaat voeden meisje! Misschien is kolven voor jou een goede optie.
Sammy ben je bij een lactatiedeskundige geweest. Bij ons in het zkh mag je langsgaan. Ik ken iemand die een tweeling krijgt en die is doorgestuurd door verpleging. Volgens mij staat er ook info over het voeden van een tweeling op de borstvoedingssite van kleintjes. Misschien heb je wat aan de info.
zo geboorteplan uitgeprint om morgen mee te nemen..... ben eens benieuwd wat de gyn ervan zegt...voel me toch een beetje een zeur met al die "eisen" terwijl er niks geks in staat. Ja dat ik pas na de ruggeprik een katheter ingebracht wil krijgen. Is toch gek dat ze dit voor een ruggeprik doen ... tenminste dat lees ik vaker... Goede tip Logo!
Dat was ik Logo! Nou hij is nog steeds paars en voel nog steeds niets.. Ik kijk het wel even aan de komende dagen. Hier ook hele dag harde buiken (gisterenavond ook al). Buik voelt ook heel pijnlijk als ik opsta.. Ook pijn rechts onderin in mn buik. Maarja, niets aan te doen.. Ik moest net ineens niezen en direct drna kreeg de kleine de hik, aaaahh..
@Lov Waaat! Ik kreeg m na mn ruggenprik, thank god! Maar goed dat je t zegt, want beval in een ander ziekenhuis nu, en ga mn geboorteplan di bespreken dus zal dit er dan ook in zetten! Hoef dat ding echt niet voor mn ruggenprik naar binnen geschoven! (verpleger maakte nog grapjes toen ie er in ging, en ik niks voelde.. ik was verbaasd hoe groot ie was en dat t paste.. zegt ie: lieve schat, weet je wel hoe groot een babyhoofd is en waar je dat zo meteen door heen moet persen?!' Whaha, het is dat ik compleet niks meer voelde, dus moest er enorm om lachen dat ie dat gewoon zo zei terwijl ik nog 'moest' ) @Reb Oh indalingssteken.. Zo fijn! Af en toe ff sprongetje de lucht in.. hihi!
Ja wie weet doen ze dat in mijn zk ook naderhand maar zet het er liever even in Meiden ik wens het jullie ik ga in bed liggen...