Zo ben er weer. Helaas niet meer geslapen na het telefoontje nog wel lekker gelegen. Net een vers broodje uit de oven met boter en vlokken op. Heerlijk! Katheter heb ik met de ruggeprik niet gekregen. Eigenlijk best raar he?! Maar volgens mij bestaat er toch ook van die gel wat ze kunnen gebruiken om het even een beetje verdoven. Of ben ik in de war? Lov was het gesprek wel oke?
Nou lov hopelijk ben je weer wat wijzer over het hoe en wat. Pijnlijke harde buiken herkenbaar pff niet leuk zal erbij horen op dit termijn? Bij nr1 nooit gehad maar goed.
Nou ja wat wordt je wijzer he ze vragen of je gezond bent... Welke medicijnen je slikt... Enz enz,,, of ik nog vragen heb... En dat was het.... Voorweeen heb je soms sneller bij een volgende zwschap maar ik heb ze nu pas de eerste keer
Bij iedere ruggenprik volgens mij. Het gaat er volgens mij om dat je bij een ruggeprik niet kan plassen. Oeps Paula was me voor!
Nederland word steeds slimmer he lol! Heb je nu een datum of dat nog niet? Ja zeggen ze moet zeggen dat het ook per dag wisselend is hoor vandaag weer meer dan de afgelopen dagen. Ach zolang ik nog kan rommelen boodschap doen en mn zoon verzorgen zal het wel loslopen haha
nou dokter belde net en ik kan eigenlijk weinig doen , normaal zouden ze AB geven maar doen ze liever niet ivm zwangerschap, wel koorts in de gaten houden , ook dus na de bevalling.. DUS gewoon uitzitten dus..
Had ik die nog niet verteld in het clubje? Ik ga m bij de geplande bevallingen zetten Nou tiger lekker dan ... Kan kwaad dan?
Nou niet echt alleen als ik hoge koorts krijg en evt in kraambed koorts extra in de gaten houden.. dus even uitzieken.... kon er nog wel bij LOL
ach we zitten maar op 6-8 PCM 500 per dag, ik zal maar een infuusje aan gaan leggen ofzo ervan... ik sponsor het PCM team blijkbaar!
jep, ik heb me al voorbereid voor donderdag, ik zal ook gaan zeggen dat dit mijn laatste zwangerschap is en dat ik niet me helemaal hoef uit te wringen zodat mijn herstel veel langer en zwaarder zal zijn, dit is mijn max qua lichaam en wil gewoon door naar de gyn om met 38 weken over inleiden te hebben (als ik inleidbaar ben) Ik wil het graag fijn en nog wat "leuk" kunnen afsluiten in plaats van depri en totaal knock out op bed liggen als ik een eind in zich heb is dat voor mij doenbaar, ben ik nog steeds moe, heb pijn en weet ik veel wat maar dan is het handelbaar doordat ik weet dat ik 1. serieus genomen word en 2. niet lang meer hoef vol te houden totdat ik echt helemaal gebroken ben. Ik zou het zonde vinden om mijn laatste zwangerschap zo af te sluiten en wil graag dat deze keer mijn lichaam de kans krijg om beter te herstellen zodat ik ook BV een echte kans kan geven, vorige keer met alleen maar bloed kan ook heel goed namelijk mijn lichaam zijn geweest die op was en niets meer had om te geven, dat wil ik gewoon graag voorkomen. Manlief gaat mee als backup dus we moeten er wel uitkomen denk ik, ga er gewoon voor, ik wil gewoon nog even kunnen genieten (al is het op mn tandvlees) ipv als een afgetrokken zeehond mezelf voortslepend met de vraag wanneer ik eindelijk verlost zal worden.