ja hier wilden ze niet lijmen (daar vroeg ik om) alleen een pleistertje, terwijl ik het toch een aardige snee vond, najaa hopen dat het een beetje mooi word!
nouja idd zeg je moet toch een beetje kunnen plannen zeg, alsof je verder geen leven hebt ofzo. Ja hier IN het ZIEKENHUIS deden ze niet moeilijk maarja VK wel (lijkt wel of ze bonuspremie krijgen voor elke vrouw die ze NIET doorsturen ofzo!) haha
Hier 35 weken (links) en 37 weken (rechts) achter elkaar alleen maar wat omhoog gegaan haha (normaal gaat ie aan het einde toch omlaag??)
Haha tiger idd beetje gek ... Normaal gaat een buik naarbeneden bij mij wel heel erg iig. Wat gek dat ze niet hebben gelijmd dan... Dalijk heeft ze een groot litteken.
Lijkt idd hoger te zitten Tiger, wat gek!! Hier al vanaf vanmiddag flinke rugpijn.. en nu ook menstruatiekrampen. . Bleehh.. Meer dames die dit herkennen? Hele zwangerschap nog geen last van rugpijn gehad..
Geen idee.. heb niet echt het idee dat het in poses komt.. Het is continu aanwezig, weliswaar ene moment iets erger dan het andere, maar niet echt met regelmaat.. Maar weet ook niet of rugweeen wat dat betreft hetzelfde zijn.. op internet vind ik er verschillende verhalen over.. Ik ga zo maar even douchen, kijken of het minder wordt..
Tiger hij gaat toch pas omlaag als hij goed indaalt? Wel mooie buik hoor! Wendy is heb ook steeds rugpijn. Weet niet hoe het komt, misschien is dit alvast voorbereiden of toch dat het zwaarder word voor je rug.
Mja of gewoon weer voorwerk...... Pffff ineens kan ik niks meer eten, moet sinds gisteren elke keer rennen naar de wc, alleen vandaag een stukje erger nog (diarree, bleh). Zullen wel zenuwen zijn ofzo
Whaha heb een spastische darm, bijna heel de zwangerschap is hemels geweest mbt dat gedoe, echt bizar. Dus ja, denk indd zenuwen, tel de dagen alweer af naar de 39 weken
Aaw Tiger wat sneu voor je meisje heeft ze er veel last van? Jou buik is echt prachtig! Ik heb van de mijne al 3 weken geen foto meer gemaakt vind hem echt lelijk nu Wendy beetje rugpijn omdat het zwaarder word? Of mss wat voorwerk? Idd eens met lov rugween dan weet je echt wel dat je weeen heb zonder twijfel. Reb he dat zou ik ook wel willen eens goed naar de wc. Ondanks mn zakjes al dagen lukt het niet En logisch natuurlijk dat je zenuwachtig word bijna 39 weken spanning stijgt voor ons allemaal he