Heerlijk mek! En idd dat heb ik ook al eens gedacht gaat er überhaupt iemand bevallen in februari? Zoals ik het nu voel ik wel iig zal wel een hekkensluiter worden was ik bij mn zoon sowieso. Was toen uitgerekend op 23-03 iedereen beviel niemand meer om mee te kletsen en ik ging 8 dagen overtijd. Was echt niet leuk
Paula wij blijven toch niet samen over Ik verwacht dat het hier ook nog een tijdje duurt hoor. Ben pas 24 febr uitgerekend. Vandaag heb ik nog wel wat te doen. Even naar zkh, apotheek, etc. Maar morgen helemaal niets. Ik moet echt wat bedenken voor morgen. Wilde naar een vriendin maar kindje is mogelijk ziek (kinderziekte). Verder werkt iedereen. Net lekker de oven aangezet voor een vers broodje uit de oven!
Nou Paula, ik denk niet dat jij de laatste bent. Maar, ik kom wel weer kletsen wanneer ik weer thuis ben hoor. Tenminste, dat is het plan. Anders ga ik jullie missen Hier wel goed geslapen gelukkig
doe niet zo gek joh, hij is keimooi en al vind JIJ hem niet zo mooi dan is wat erin zit keimooi dus maak die foto (doet haar nanny jo impressie na en kijkt streng!!) Jij hebt juist zo'n mooie ronde buik!
Dames jullie hebben allemaal van die super mooie buiken!! Prachtig!!! Ik brn in zk voor echo en gyn: bloeddruk goed, jeeej! Echo gehad, alles goed, aardig ingedaald, vruchtwater ok en schatten 3500/3600 gram met 40 weken.... Echt weer een gemiddelde tante!
Oh ghihi dacht dat gyn me kwam halen... Maar het loopt weer suuuuper uit! Oh mijn meisje is zo prachtig op de echo, ik moet bijna huilen... Hier weer slechte nacht gehad, kan bijna niet meer autorijden van pijn aan mijn buik en heupen....
Kahlan wat fijn dat alles goed eruit zag. Vervelend dat ze zo uitlopen. Pfffff dat had ik ineens bij de laatste echo ook. De kleine man was zo mooi en lief! Ik heb echt heel veel echo's maar toen kon ik wel huilen. Zullen we samen op de bank gaan zitten en heel hard gaan huilen. Ben ook zo moe en mijn heupen doen s nachts zo pijn. Ik denk wel steeds nog een paar weken en dan wordt de kleine man geboren daar doe ik het voor. Dan maakt het ineens niet zo veel meer uit. Maar vannacht ga ik wrs een paracetamol nemen om weer eens goed te slapen.
Haha logo goed idee! Ik laat je weten wanneer ik thuis ben, gaan we stereo janken van blijdschap en van pijn en moeheid! Goede voorbereiding op de bevalling!!!!
Dank jullie wel! Paula, ik haal februari ook wel hoor. Althans dat denk ik. Ik ben ook 8 dagen overtijd gegaan bij mijn zoontje en hou er rekening mee dat dit nu weer kan gebeuren. Dan kan het alleen maar meevallen...
Tiger thx ♥♥ zal hem maken maar zet hem echt alleen nog in de club hij is niet meer rond helaas hij hangt blegh maar idd wat erin zit is prachtig ik ben ik nu al keiverliefd op hihi. He gelukkig zijn er straks nog fijn meiden om mee te kletsen joepie!!
Hey meiden, Ja idd ik heb hier super-uitgeslapen! Mare.... ik lees helemaal nergens babynieuws... zie ik het over het hoofd?? Ik verwachtte toch minstens twee baby's vannacht... hihi.
Nope geen nieuws lappie! Denk ook dat als er nieuws komt het prive in de club gemeld gaat worden hihi